Welke leugen, binnen kort zitten we op 6 % en 8 % eind van het jaar vind ik niet zo gek. Terwijl de rest me voor gek verklaard. dit zag ik in juni al aan komen en hier opende ik een topic voor. welke rente we gingen krijgen in de toekomst of waarom niet. met een terug blik naar het verleden 14 %.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit topic gaat over de woningmarkt, niet over de rente en de 8% uit de TT is sowieso trollend gelul dat in ONZ thuishoort.
Neemt niet weg dat een discussie over het verloop van de rente hier wel thuishoort, daarom is de leugen in de TT ook zo storend.
Feit is dat de rente nu geen 8%, dat is de leugen uit de TT zoals die was.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:07 schreef meethenoob het volgende:
[..]
Welke leugen, binnen kort zitten we op 6 % en 8 % eind van het jaar vind ik niet zo gek. Terwijl de rest me voor gek verklaard. dit zag ik in juni al aan komen en hier opende ik een topic voor. welke rente we gingen krijgen in de toekomst of waarom niet. met een terug blik naar het verleden 14 %.
Je bent echt niet helemaal 100.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lul niet zo dom, je TT is een troll TT.
Het langjarig gemiddelde is 5% dus je TT is alleen maar om te trollen.
Maar nu je er zelf op terugkomt en je een pluim in je eigen reet steekt mbt de TT zal ik alsnog een aanpassing in het FB-topic aanvragen.
Als je terugleest zie je dat er iemand wat zielig reageerde op de TT, vandaar die comment.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:59 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Steek je nu jezelf een veer in de reet?
daarom niet zo zeuren om helemaal niksquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:36 schreef ludovico het volgende:
Vet overtrokken zeiken om helemaal niks.
Zullen we t hierbij laten dan ook?quote:Op maandag 24 oktober 2022 18:36 schreef ludovico het volgende:
Vet overtrokken zeiken om helemaal niks
Ik houd er serieus rekening mee,quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:07 schreef meethenoob het volgende:
Welke leugen, binnen kort zitten we op 6 % en 8 % eind van het jaar vind ik niet zo gek.
Wat zeg je dan eigenlijk wel? Afgezien van een hoop ondoordachte onzin?quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2022 00:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
infrastructuur is er niet meer zoveel nodig als vroeger, net riool , water, internet , electra en bestrating
meeste mensen fietsen tegenwoordig of werken thuis
Ik zei dat er wel goed ,degelijk en klimaat energyneutraal gebouwd wordt momenteel in de genoemde gebieden boven en achter Amersfoortquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat zeg je dan eigenlijk wel? Afgezien van een hoop ondoordachte onzin?
De bouw is klimaatneutraal? Dat geloof je toch niet? Hooguit dat er straks 0 op de meter woningen staan...quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik zei dat er wel goed ,degelijk en koimaat neutraal gebouwd wordt momenteel in de genoemde gebieden boven en achter Amersfoort
Hetzelfde stokpaardje als jaren het stokpaardje is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat zeg je dan eigenlijk wel? Afgezien van een hoop ondoordachte onzin?
0 op de meter is toch energy neutraalquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 19:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De bouw is klimaatneutraal? Dat geloof je toch niet? Hooguit dat er straks 0 op de meter woningen staan...
En die paar extra wijken is nog steeds niet genoeg om 1.5 miljoen mensen te huisvesten me dunkt.
Klimaat neutraal is toch niet hetzelfde als energie neutraal?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
0 op de meter is toch energy neutraal
0 op de meter zegt niks.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:23 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
0 op de meter is toch energy neutraal
Dit is een wel heel oud en vermoeiend riedeltje. Sommige locaties zijn gewilder dan andere en daardoor zijn de prijzen hoger. In Amsterdam Noord staat bijvoorbeeld ver buiten het centrum dit huis te koop: 750k voor 119m2 met energielabel E én erfpacht. En ik vermoed dat het snel weg is omdat een hoekwoning met tuin én vrij uitzicht binnen de ring van Amsterdam bijzonder is.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Knettergek... Alleen mijn kantoor aan huis is al 70m2. Totaal 650m2 en inhoud 550m3. Vrijstaand. Als ik het te koop zet, mag ik blij zijn als ik er 400.000 voor krijg (Noord-Limburg).
Maar eigenlijk moet ik zoiets hier niet neerzetten, dan komen al die mafkezen straks hierheen.
Echt niet normaal meer. Je kan de oude zooi ook nog eens helemaal opknappen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dit is een wel heel oud en vermoeiend riedeltje. Sommige locaties zijn gewilder dan andere en daardoor zijn de prijzen hoger. In Amsterdam Noord staat bijvoorbeeld ver buiten het centrum dit huis te koop: 750k voor 119m2 met energielabel E én erfpacht. En ik vermoed dat het snel weg is omdat een hoekwoning met tuin én vrij uitzicht binnen de ring van Amsterdam bijzonder is.
We zullen zien hoe lang-ie te koop staat! Kennissen van me hebben er een paar jaar geleden een nieuwbouwwoning gekocht en de totale kosten daarvan zullen ook wel tegen de miljoen zijn gelopen, als het al niet meer was. Dat is wel een twee-onder-een-kap-woning.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:05 schreef blomke het volgende:
[..]
Echt niet normaal meer. Je kan de oude zooi ook nog eens helemaal opknappen.
Ik heb 'm bij "bewaard" gezet op m'n Funda account.
Na de overdracht bij de notaris, is het met een paar dagen in het kadaster ingeschreven.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:23 schreef Claudia_x het volgende:
Weten jullie trouwens hoelang het duurt voor je koopsominformatie op kunt vragen? Bij mij in de straat zijn recentelijk twee woningen verkocht. Ik vermoed dat één voor de vraagprijs is weggegaan (meteen verkocht), één voor minder (na 6 maanden verkocht) en ben benieuwd of mijn vermoeden klopt.
Huis 1: vrijstaand, opknapper, perceel tussen 500-1000 m2, energielabel F, vraagprijs 6250 euro per m2.
Huis 2: vrijstaand, goed onderhouden, perceel tussen 500-1000 m2, energielabel B, vraagprijs 8700 euro per m2.
Volgens mij kon dat wel 6 maanden duren, maarum, je kan het ook gewoon vragen. Mensen die een woning gekocht hebben geven die info meestal gewoon als je semi geïnteresseerd vraagt zeker als je buurman bent?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:23 schreef Claudia_x het volgende:
Weten jullie trouwens hoelang het duurt voor je koopsominformatie op kunt vragen? Bij mij in de straat zijn recentelijk twee woningen verkocht. Ik vermoed dat één voor de vraagprijs is weggegaan (meteen verkocht), één voor minder (na 6 maanden verkocht) en ben benieuwd of mijn vermoeden klopt.
Huis 1: vrijstaand, opknapper, perceel tussen 500-1000 m2, energielabel F, vraagprijs 6250 euro per m2.
Huis 2: vrijstaand, goed onderhouden, perceel tussen 500-1000 m2, energielabel B, vraagprijs 8700 euro per m2.
Dat durf ik niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:29 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Volgens mij kon dat wel 6 maanden duren, maarum, je kan het ook gewoon vragen. Mensen die een woning gekocht hebben geven die info meestal gewoon als je semi geïnteresseerd vraagt zeker als je buurman bent?
hups even gezellig aanspreken tijdens het uitlaten van de hond en gaanquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat durf ik niet.Ik heb het wel al gevraagd aan een buurvrouw die alle roddels kent, maar die wist het ook niet.
Zodra het doorhet kadaster is verwerkt, dus een paar dagen na het passeren bij de notaris.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:23 schreef Claudia_x het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |