Ja, dat lijkt mij ook.quote:Op donderdag 6 november 2025 11:56 schreef Leandra het volgende:
Als je voor ¤ 1.000 je huis een glow up kunt geven denk ik dat je die wel terugverdient.
Ja, je huis verkoopt toch wel, maar het verkoopt waarschijnlijk voor meer als het er beter uitziet.
Funda spoort sowieso niet.quote:Op donderdag 6 november 2025 12:39 schreef laziness het volgende:
Hier op het platteland staan huizen echt aanzienlijk langer te koop. Het verkoopt toch wel is niet overal een gegeven.
Funda heeft het moeilijk met onze waarde want er staat nooit iets vergelijkbaars te koop. Nieuwbouw is er al weinig en staat zeker niet snel alweer te koop.
Vliegt weg. Hoef je niks aan te spenderen, laat gewoon zien wat je te verkopen hebt, incl. vieze vingers op de muur en bladderend verfwerk.quote:Op donderdag 6 november 2025 12:16 schreef DorothyGale het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook.
Wij zitten trouwens in het 'starters' segment. WOZ waarde 485.000 eur voor een rijtjeshuis in de Randstad.
Ook als dat wel snel verkoopt dan haal je er waarschijnlijk meer uit dan die ¤ 1.000 die je er tegenaan gooit.quote:Op donderdag 6 november 2025 12:16 schreef DorothyGale het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook.
Wij zitten trouwens in het 'starters' segment. WOZ waarde 485.000 eur voor een rijtjeshuis in de Randstad.
Op de grafiek kun je gewoon de waarde per maand zien.quote:Op donderdag 6 november 2025 13:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Funda spoort sowieso niet.
Onze woning is ten opzichte van augustus met 40.000 gedaald.
Bekijk ik de grafiek, dan laat die alleen maar een stijging zien sinds begin dit jaar.
De huidige schatting is volgens mij nog steeds te hoog.
Ruim 90.000 meer dan de vraagprijs van hetzelfde type woning een maand terug.
Klopt, maar die geeft nu een totaal ander beeld dan in augustus.quote:Op donderdag 6 november 2025 15:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op de grafiek kun je gewoon de waarde per maand zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |