abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220880018
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:44 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Ja he he, maar het was als voorbeeld dat dat alsnog niet alles zou oplossen
De bevolking is alleen maar gegroeid door immigratie maar immigratie aanwijzen als probleem zal wel extreem rechts zijn.

Ik weet het allemaal niet meer.

Rechtser dan VVD komt er bij ons niet in het kabinet en de beweegruimte door de EU en allerhande verdragen is 0.0

Dit houdt niet op tenzij de bevolking in opstand zou komen defacto en dat gaat niet gebeuren.

Leuk land.

[ Bericht 0% gewijzigd door ludovico op 24-05-2026 22:36:47 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_220880263
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:28 schreef Anton91 het volgende:
Een vriend van mij heeft zijn woning (instapklaar, 2017 bouwjaar) 4 maanden online gehad. Ze gaan volgende week voor de verkoop officieel tekenen, de woning is zelfs twee keer online gezet. Ze hebben hem serieus geknepen of de woning uiteindelijk verkocht zou worden dus ze zijn hartstikke blij, maar zo makkelijk als dat het ging gaat het nu niet meer.
Uiteindelijk toch verkocht!
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  zondag 24 mei 2026 @ 22:14:50 #253
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_220880660
Echt om te janken dat elke discussie een anti-immigratiediscussie moet worden. Al helemaal als zo'n user dan het nieuws zo slecht gevolgd heeft dat het haar is ontgaan dat de hypotheekrente en wonen een speerpunt van nagenoeg elke partij was.

Ik ben weer wieberen
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_220880896
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 21:40 schreef ludovico het volgende:

[..]
De bevolking is alleen maar gegroeid door immigratie maar immigratie aanwijzen als probleem zal wel extreem rechts zijn.

Ik weet het allemaal niet meer.

Rechtser dan VVD komt er bij ons niet in het kabinet en de studieruimte door de EU en allerhande verdragen is 0.0

Dit houdt niet op tenzij de bevolking in opstand zou komen defacto en dat gaat niet gebeuren.

Leuk land.
Hier is ook geen touw aan vast te knopen
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_220881045
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 22:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hier is ook geen touw aan vast te knopen
Helemaal goed wantie, maakt geen reet uit verder.
Studieruimte was autoincorrect voor beweegruimte.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')