Ja, dat wel. In verband met het zwembad (chloor). Er zit ook een sauna in.quote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:22 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb een woning gekocht dus nu kan ik eindelijk zeggen dat het allemaal wel meevalt met de woningcrisis!
quote:
Dankjewel.quote:
Feliquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:22 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb een woning gekocht dus nu kan ik eindelijk zeggen dat het allemaal wel meevalt met de woningcrisis!
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:22 schreef FlippingCoin het volgende:
Gefeliciteerd, pic's van de verbouwing?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:22 schreef FlippingCoin het volgende:
Ze moeten nog gaan bouwen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:00 schreef blomke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, pic's van de verbouwing?
Shit nu gaat de markt crashen :p.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 21:22 schreef FlippingCoin het volgende:
Zou tijd worden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Shit nu gaat de markt crashen :p.
Verkoop je huis niet te snel is mijn advies.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze moeten nog gaan bouwen.Maar daar wil ik wel veel foto’s van maken, het is op 5 minuten fietsen van waar ik nu woon.
Wat leuk! Ben razend benieuwd!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 22:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze moeten nog gaan bouwen.Maar daar wil ik wel veel foto’s van maken, het is op 5 minuten fietsen van waar ik nu woon.
Is Funda daarin serieus te nemen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:29 schreef Leandra het volgende:
Oei, volgens Funda is de waarde van ons huis ¤ 2.000 gedaald ten opzichte van vorige maand!
En dat terwijl de interesse is huizen zoals het onze nog meer dan gemiddeld is dan vorige maand
Gefeliciteerd! Kan je daarmee de (evt.) hypotheekrenteopslag verlagen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Is Funda daarin serieus te nemen?
Ik heb even gekeken;
Ons huis is volgens Funda 2 ton gestegen in 1,5 jaar tijd.
Goeie vraag.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:49 schreef blomke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Kan je daarmee de (evt.) hypotheekrenteopslag verlagen?
Geen idee, ze baseren hun prijzen op vergelijkbare verkochte woningen in de omgeving.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken;
De desktoptaxatie die ik in 2023 heb laten doen kwam wel beduidend lager uit trouwens, maar goed die werd gedaan door iemand uit Alkmaar en daar denken ze kennelijk dat alles voorbij Amsterdam wel betaalbaar is ofzo.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Goeie vraag.
Ik ga me daar eens in verdiepen.
Bij mijn vorige appartement klopte het aardig. Maar dat is in een gebouw met 17 andere appartementen uit dezelfde staat en met bouwjaar 2018. Ook als je rijtjeswoning hebt waarvan er veel van gemaakt zijn en recentelijk hier en daar wat verkocht zal het wel aardig kloppen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:45 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken;
Die blijk ik niet te hebbenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:49 schreef blomke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Kan je daarmee de (evt.) hypotheekrenteopslag verlagen?
NHG hypotheek? Of is de LTV al <50% of zoiets?quote:
NHG inderdaad.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:34 schreef blomke het volgende:
[..]
NHG hypotheek? Of is de LTV al <50% OF ZOIES?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |