Dat zou scrummie nooit doenquote:Op zondag 21 augustus 2022 23:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jij had mij geblokkeerd. Laat dat aub zo. Of ga je straks weer op anoniem?
Al besproken.quote:Op zondag 21 augustus 2022 23:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:jippie post door het slotje heen. Ach.
Jouw schuldquote:Op zondag 21 augustus 2022 23:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:jippie post door het slotje heen. Ach.
Dan noem je ook iemand zeg.quote:Op zondag 21 augustus 2022 23:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat deed Paultje eerder deze avond ook al.
Leuk filmpje Rene! Ik ben een keer met de hond van mijn ex (een vizsla) over het strand gelopen die een beetje oncontroleerbaar is. Je zal het niet geloven maar ze heeft een keer de sokken gestolen van een strandligger. Meneer in kwestie ging helemaal over de rooie! Toen waren we maar weggelopen.quote:Op zondag 21 augustus 2022 23:14 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Hier overigens het kattenfilmpje in kwestie
Nou, vooruit. Gedaan.quote:Op zondag 21 augustus 2022 23:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Reageer nog even in m'n Gakpo topic alsjeblieft
Dan zou je een dm naar iemand moeten sturen, ik denk dat je de kerst wel haalt als FA.quote:Op zondag 21 augustus 2022 23:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja kut
Als ik het toch lees wordt het dan 24 tegen 11?
Ohquote:Op zondag 21 augustus 2022 23:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dan zou je een dm naar iemand moeten sturen, ik denk dat je de kerst wel haalt als FA.
Veel plezier. Geniet ervan.quote:Op zondag 21 augustus 2022 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Je bent een goed mens. Ik ga nu je anekdote lezen
quote:Op zondag 21 augustus 2022 23:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Leuk filmpje Rene! Ik ben een keer met de hond van mijn ex (een vizsla) over het strand gelopen die een beetje oncontroleerbaar is. Je zal het niet geloven maar ze heeft een keer de sokken gestolen van een strandligger. Meneer in kwestie ging helemaal over de rooie! Toen waren we maar weggelopen.
Komt wel erg dichtbij zo.
Erg leuk filmpje!quote:Op zondag 21 augustus 2022 23:14 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Hier overigens het kattenfilmpje in kwestie
Jammer dat je hier constant gepest wordt als je je eens een keer kwetsbaar opsteltquote:Op zondag 21 augustus 2022 23:40 schreef Sked het volgende:
[..]
Doe eens niet. GGMM doet heel erg zijn best.
Oke, is aangemaakt.quote:Op zondag 21 augustus 2022 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou scrummie nooit doen
Maar zo wel, maak eens Twitter aan @:scrummie ik wilde je laatst taggen in een leuk kattenfilmpje en toen herinnerde ik me opeens dat je geen Twitter hebt.
Althans, geen FOK-Twitter. Ik speel niet met mensen hun privé
Ik ben je eerste volgerquote:Op maandag 22 augustus 2022 00:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ging erg makkelijk dus ik ben niet boos
https://twitter.com/Scrummie31
Erg mooi, ik kijk er erg naar uit.quote:Op maandag 22 augustus 2022 00:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben je eerste volger
Jij mist voortaan geen kattenfilmpjes meer
Erg raar.quote:Account suspended
Twitter suspends accounts that violate the Twitter Rules. Learn more
Vreemdquote:Op maandag 22 augustus 2022 00:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Erg mooi, ik kijk er erg naar uit.
Ik was trouwens wel link, want ik zag dat @:Scrummie al bezet was.
[..]
Erg raar.
We zullen het nooit weten.quote:Op maandag 22 augustus 2022 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vreemd
Dat moet iemand anders zijn die zich onder jouw naam misdragen heeft.
Sterkte tong.quote:Op maandag 22 augustus 2022 06:51 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Moeke is verdrietig. Ze is er één van een drieling. Eén-eiïge zus is al overleden. Nu de andere zus een hersenbloeding.
Je tante dus? Sterkte Tong.quote:Op maandag 22 augustus 2022 06:51 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Moeke is verdrietig. Ze is er één van een drieling. Eén-eiïge zus is al overleden. Nu de andere zus een hersenbloeding.
Dank jequote:Op maandag 22 augustus 2022 07:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je tante dus? Sterkte Tong.
Sterkte maatquote:Op maandag 22 augustus 2022 06:51 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Omdat @Danny zijn mail niet leest.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Waarom staan Lenny en maxi nog niet op anoniem eigenlijk?
Dat doe ik toch tegen iedereenquote:Op maandag 22 augustus 2022 10:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom gedraag jij je als een hork jegens Rik Elfrink?
De grootstequote:Op maandag 22 augustus 2022 10:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe ik toch tegen iedereen
Maar serieus dan sochtends direct weer
[ twitter ]
Lieve man hoor verder
Financieel en qua aanzien gezien nog altijd toch?quote:
Dat is waar.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe ik toch tegen iedereen
Maar serieus dan sochtends direct weer
[ twitter ]
Lieve man hoor verder
Wat betreft aanzien weet ik niet, denk het eigenlijk niet meer nu Liverpool en City de league domineren. Financieel waren Barça en Real ze al voorbij.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Financieel en qua aanzien gezien nog altijd toch?
Barca is financieel iedereen in de wereld voorbij met hun unieke uitgavenpatroon.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat betreft aanzien weet ik niet, denk het eigenlijk niet meer nu Liverpool en City de league domineren. Financieel waren Barça en Real ze al voorbij.
Hopelijk laat Liverpool vanavond geen spaan van ze heel.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:34 schreef tong80 het volgende:
Man U. Ooit gedegradeerd en 25 jaar geen kampioen. De grootste![]()
Eens, dan krijgen we 100 miljoen voor Antonyquote:Op maandag 22 augustus 2022 10:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk laat Liverpool vanavond geen spaan van ze heel.
'we'quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, dan krijgen we 100 miljoen voor Antony
Tellen gaat je niet heel goed af.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:34 schreef tong80 het volgende:
Man U. Ooit gedegradeerd en 25 jaar geen kampioen. De grootste![]()
Hallo makker. Ben je er al uit of we horde of alliance gaan spelen?quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tellen gaat je niet heel goed af.
Volgende week Artemis 1quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Ben je er al uit of we horde of alliance gaan spelen?
@:Scrummie
'we'quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou wel een goede druppel zijn om ontslag te nemen en volgende week na mijn vakantie gewoon niet meer te verschijnen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, we. Beste team dat er ooit is geweest, @Scrummie @Littlerabbit @KnutdeIJsbeer @Insomnia en ondergetekendequote:
Rondje om de maan. Maar met allerlei 4k camera's dus genot.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice. Wat is het doel van die missie precies?
Nice. Was er ook niet een missie gaande waarbij ze op een meteoriet gingen landen, een monster nemen, en weer terug naar de aarde gaan vliegen? Benieuwd hoe dat af gaat lopen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rondje om de maan. Maar met allerlei 4k camera's dus genot.
Ik lees wel dit: https://www.planetary.org/space-missions/osiris-rexquote:Op maandag 22 augustus 2022 10:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice. Was er ook niet een missie gaande waarbij ze op een meteoriet gingen landen, een monster nemen, en weer terug naar de aarde gaan vliegen? Benieuwd hoe dat af gaat lopen.
eentje is meestal gratis, een paar kost je zo'n 80 euro beetje afhankelijk van het merkquote:Op maandag 22 augustus 2022 11:27 schreef tong80 het volgende:
Zool van m'n sportschoen afgebroken. Wat kost zo'n schoen tegenwoordig? Dit was een oudgediende.
Dan zou ik bij de ene winkel de rechter halen en bij een andere de linker.quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
eentje is meestal gratis, een paar kost je zo'n 80 euro beetje afhankelijk van het merk
Horde natuurlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor 50 heb je een ok van Reebok. Jij gebruikt ze voor stukjes lopen toch?quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:27 schreef tong80 het volgende:
Zool van m'n sportschoen afgebroken. Wat kost zo'n schoen tegenwoordig? Dit was een oudgediende.
TNX.quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
eentje is meestal gratis, een paar kost je zo'n 80 euro beetje afhankelijk van het merk
quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:29 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week naar de Aziatische kapper
Ja. Cool.quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor 50 heb je een ok van Reebok. Jij gebruikt ze voor stukjes lopen toch?
https://www.reebok.nl/heren-hardlopen-schoenen
Vis met worteltjesquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Wat toevallig. Ik ook!quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pasta met kip.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Thais, @KingRoland kan dit wel waarderen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom gaan ze weg? Iemand die me dat kan vertellen?quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Waarom staan Lenny en maxi nog niet op anoniem eigenlijk?
manquote:Op maandag 22 augustus 2022 19:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Waarom gaan ze weg? Iemand die me dat man vertellen?
Even kuikenquote:Op maandag 22 augustus 2022 19:07 schreef GGMM het volgende:
House of the Dragon
S01E01
7,5/10
@:maxi-mus @:Caland @:Scrummie @:de_boswachter @:Lenny_Leonard @:Coco @:gurneyisbestoke @:sked
Vanwege @GGMMquote:Op maandag 22 augustus 2022 19:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Waarom gaan ze weg? Iemand die me dat kan vertellen?
Ah zie nu dat Maxi mijn naam een stuk of 10 keer genoemd heeft 2 sc's terug.quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
man
Maar hij heeft dat hier ergens gezegd ja
Wees er maar trots op!quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah zie nu dat Maxi mijn naam een stuk of 10 keer genoemd heeft 2 sc's terug.Blijkbaar vond hij mij zo onverdraaglijk dat hij daarom Fok heeft verlaten. Ergens wel vermakelijk.
Hopelijk speelt er ook een gedeelte na Game of Thrones afquote:Op maandag 22 augustus 2022 19:15 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga ook House of the Dragon kijken.
Schijnt namelijk een prequel te zijn.
User @Coco schittert al een tijdje in afwezigheid.quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:07 schreef GGMM het volgende:
House of the Dragon
S01E01
7,5/10
@:maxi-mus @:Caland @:Scrummie @:de_boswachter @:Lenny_Leonard @:Coco @:gurneyisbestoke @:sked
Niet trots hoor, maar dat mensen zich zo kapot irriteren aan users zonder dat die users iets persoonlijk tegen ze hebben is wel verbazingwekkend.quote:
Je zou er ook een voorbeeld aan kunnen nemen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah zie nu dat Maxi mijn naam een stuk of 10 keer genoemd heeft 2 sc's terug.Blijkbaar vond hij mij zo onverdraaglijk dat hij daarom Fok heeft verlaten. Ergens wel vermakelijk.
Het gaat de laatste tijd toch best goed tussen ons?quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je zou er ook een voorbeeld aan kunnen nemen.
Ja, dat viel mij ook al op.quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
User @:Coco schittert al een tijdje in afwezigheid.
Ik denk dat hij op vakantie is.quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook al op.
Hopelijk is hij snel weer bij ons
Of PIetje heeft hem ook weggejaagdquote:Op maandag 22 augustus 2022 19:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op vakantie is.
Maar misschien ook wel niet.
Dat lijkt me heel sterk, user @Coco en ik kunnen het altijd uitstekend met elkaar vinden. (Dit is geen grap)quote:
Het is ergeren niet irriteren. Maar ik stond om dezelfde reden op z'n blocklijst blijkbaar. Heb die jongen nooit iets misdaan maar dan ergert hij zich aan een manier van posten. Moet nog volwassen worden denk ik of heeft een stoornis.quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet trots hoor, maar dat mensen zich zo kapot irriteren aan users zonder dat die users iets persoonlijk tegen ze hebben is wel verbazingwekkend.
Pietjepuk 1 - maxi-mus 0.quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Want hij heeft een permanente ban?quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:26 schreef GGMM het volgende:
@:3rr0r deelt nog even een schop uit aan iemand die zichzelf niet meer kan verdedigen
Nee dat niet, maar ik vond het omslachtig om te zeggen iemand die ervoor kiest zich niet meer te kunnen verdedigen.quote:
Stoornissen als argument erin gooien dat vind ik nooit zo sterk, dat deed Maxi zelf ook vaak.quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is ergeren niet irriteren. Maar ik stond om dezelfde reden op z'n blocklijst blijkbaar. Heb die jongen nooit iets misdaan maar dan ergert hij zich aan een manier van posten. Moet nog volwassen worden denk ik of heeft een stoornis.
Veel plezier.quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:28 schreef Scrummie het volgende:
Laten we het gezellig houden.
Ik ga dus een serie kijken!
welke?quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:28 schreef Scrummie het volgende:
Als het maar geen fantasy shit is want dat is voor ontzettende proleten.quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:28 schreef Scrummie het volgende:
Staat hem best goedquote:Op maandag 22 augustus 2022 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/_a7vHjS9RwgLgu7IcP7PAQ--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MDtoPTQ3OQ--/https://s.yimg.com/uu/api(...)63e7ca44f]afbeelding[/url] ]
Ga je voor deze coupe?
Die @maxi-mus was wel grootste jankerd hier. Wel uitdelen maar niet kunnen incasseren. Beetje samenspannen met zijn billenmaat van boven de snackbar. Geen totaal mens.quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is ergeren niet irriteren. Maar ik stond om dezelfde reden op z'n blocklijst blijkbaar. Heb die jongen nooit iets misdaan maar dan ergert hij zich aan een manier van posten. Moet nog volwassen worden denk ik of heeft een stoornis.
Leuke review maatquote:Op maandag 22 augustus 2022 20:44 schreef Scrummie het volgende:
House of the Dragon
S1E1
7,8/10
Benieuwd naar de review van @:Maxi-mus
Bedanktquote:
Blijft zonde dat ze dat zo verkloot hebben. Die verwijzing op het laatst naar de White Walkers zou nog veel toffer zijn als die White Walkers ook daadwerkelijk iets aan waren en niet direct verslagen werden in GOT.quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt
Het viel me reuze mee eigenlijk, misschien dat ik hierna Game of Thrones (voor een deel opnieuw) ga kijken.
Het is me te lang geleden dat wat je zegt bij mij een belletje laat rinkelen, maar ik geloof je direct. Geloof dat ik tot iets van seizoen 3 heb gezien, daarna niets meer.quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijft zonde dat ze dat zo verkloot hebben. Die verwijzing op het laatst naar de White Walkers zou nog veel toffer zijn als die White Walkers ook daadwerkelijk iets aan waren en niet direct verslagen werden in GOT.
Ohquote:Op maandag 22 augustus 2022 21:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is me te lang geleden dat wat je zegt bij mij een belletje laat rinkelen, maar ik geloof je direct. Geloof dat ik tot iets van seizoen 3 heb gezien, daarna niets meer.
Walgelijk volk joh.quote:Op maandag 22 augustus 2022 21:01 schreef fetX het volgende:
Nu @:maxi-mus weg is hebben ze ineens allemaal een grote muil.
Toen Hendrix en Diemers weg gingen maakte jij ook allemaal kutopmerkingen maar nu is het opeens verkeerdquote:Op maandag 22 augustus 2022 21:01 schreef fetX het volgende:
Nu @:maxi-mus weg is hebben ze ineens allemaal een grote muil.
Wil jij dan in het konijnenpak?quote:Op maandag 22 augustus 2022 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jullie moeten eens met z'n allen gaan paintballen. Goed voor de teambuilding.
Dat lijkt mij een goed planquote:Op maandag 22 augustus 2022 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jullie moeten eens met z'n allen gaan paintballen. Goed voor de teambuilding.
Als jullie dat goed doet wil ik dat best doen.quote:
Vertel ons er alles over.quote:Op maandag 22 augustus 2022 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als jullie dat goed doet wil ik dat best doen.
Heb ik wel eens verteld dat ik eens aangevallen ben door een agressief konijn?
Ik ben wel toe aan een leuke anekdotequote:Op maandag 22 augustus 2022 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat klinkt als een leuke anekdote, ga vooral je gang want aan die grimmige sfeer hier hebben we niks.quote:Op maandag 22 augustus 2022 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeer matige reviewquote:Op maandag 22 augustus 2022 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
House of the Dragon s01e01: 7/10
Doe niet zo verslaafd.quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
User @:Coco schittert al een tijdje in afwezigheid.
Ik lig al twee uur te knikkebollen hier, maar ik denk dat zijn anekdote niet meer komt. Erg jammer. Had er zoveel zin in.quote:Op maandag 22 augustus 2022 21:20 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde eigenlijk weggaan, maar ik wacht de anekdote van Dombo nog even af
Op het nippertje!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:44 schreef GGMM het volgende:
Woordle 430 6/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟩⬛⬛🟨
⬛🟩🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩⬛
⬛⬛⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 226 6/6
⬛⬛🟨⬛🟨⬛
🟨⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟩🟩🟩⬛🟨
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Oef
Jachtschotel van rundvlees met appel en puree.quote:
Geniet er lekker van maatquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jachtschotel van rundvlees met appel en puree.
Dit ziet er toch iets vrolijker uit dan Mars, jammer dat Musk deze foto niet eerder heeft gezien, dan had hij een Jupiterraket kunnen bouwen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:17 schreef onlogisch het volgende:
https://blogs.nasa.gov/we(...)wcase-auroras-hazes/
@:Scrummie nieuwe foto's van Jupiter gemaakt door JWST.
Mooie plaatjes.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:17 schreef onlogisch het volgende:
https://blogs.nasa.gov/we(...)wcase-auroras-hazes/
@:Scrummie nieuwe foto's van Jupiter gemaakt door JWST.
wist niet dat er op koeien gejaagd werdquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jachtschotel van rundvlees met appel en puree.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
wist niet dat er op koeien gejaagd werd
Welke problemen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:27 schreef Coco het volgende:
Maandje abo van Danny gekregen voor de problemen @:scrummie
Na abo gift was mijn abo weg. Dit hebben we al uitvoerig besproken.quote:
Klopt, maar hij reageerde vanmorgen in het topic.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je niets had gekregen.
Matig. Maar lekker voor jouquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Klopt, maar hij reageerde vanmorgen in het topic.
Dit is wel heel bijzonder ja, het lijkt erop dat @Danny iets tegen je heeft!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je niets had gekregen.
Waarom krijg jij een maand en ik een week
Doe niet zo flauw.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is wel heel bijzonder ja, het lijkt erop dat @:Danny iets tegen je heeft!
Danny baalt er gewoon dat er mensen zijn die de VBL SC verpesten, die personen worden anders behandeld zie je welquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is wel heel bijzonder ja, het lijkt erop dat @:Danny iets tegen je heeft!
Debeilquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Al besproken.
@:Gutanoth is een grote debiel.
Graag je meningquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:19 schreef Scrummie het volgende:
Shit, volgens mij zagen mensen mijn debiele foutje.
Ik verheug me hier zo ontzettend op. LOTRGodquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag je mening
Momo in F&S / [Amazon Prime] Lord of the Rings: The Rings of Power #1 02-09-2022
Dit gaat echt GENOT worden.
En GOT-drakenserie begon ook al goed.
Wat een fijne tijd om in te leven
Ik ga DIRECT kijken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag je mening
Momo in F&S / [Amazon Prime] Lord of the Rings: The Rings of Power #1 02-09-2022
6,7/10 voor deze trailer. Het doet me nog niet echt wat. Maar ik heb wel zin in de serie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag je mening
Ik was even bedroefd toen ik je bericht zag, tot ik zag dat het was gepost door iemand waar ik totaal geen enkele vorm van respect voor heb.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Al besproken.
@:Gutanoth is een grote debiel.
Ik was even bedroefd toen ik je bericht zag, tot ik zag dat het was gepost door iemand waar ik totaal geen enkele vorm van respect voor heb.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:28 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik was even bedroefd toen ik je bericht zag, tot ik zag dat het was gepost door iemand waar ik totaal geen enkele vorm van respect voor heb.
Die komt niet meer terug. @maxi-mus is een man van zijn woord.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:20 schreef Scrummie het volgende:
laatste bezoek: 1 uur, 35 minuten geleden.
welkom terug @:Maxi-mus
Gewoon nog gepost in de elitaire WLR SCquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Die komt niet meer terug. @:maxi-mus is een man van zijn woord.
Ik heb geen idee wat ik hier mee moet en wat je daar mee probeert te bereiken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:42 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk droomt @:gutanoth binnenkort over het snijden van vlees.
maxi-mus in WLR / [WLR SC #276] Tukker terrorquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon nog gepost in de elitaire WLR SC
Gozer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:42 schreef GGMM het volgende:
Gohquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:43 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ik hier mee moet en wat je daar mee probeert te bereiken?
Mooi, @onlogisch zit alweer klaar om direct in te grijpen als het nodig is!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Kun je misschien even reflectief zijn op je eigen posts? Iemand toewensen dat hij zichzelf snijdt lijkt me niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voordat Gutanoth langskwam was het bijzonder gezellig
De wereld staat in brand en alles waar jij je druk om kunt maken is je balletjes, ik vind dit behoorlijk egoïstisch!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:45 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Oh ik begrijp dat je wenst dat ik mijzelf fysiek vermink? Wat ben jij een walgelijk jong
Donder op met je gejank.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kun je misschien even reflectief zijn op je eigen posts? Iemand toewensen dat hij zichzelf snijdt lijkt me niet de bedoeling.
Scrummie, je bent het laffe hondje van @GGMM Je bent zó onzeker over jezelf als man, dat je aantrekking probeert te kopen met schoonheidspakketjes bij vrouwen die al een relatie hebben.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:47 schreef onlogisch het volgende:
TR weggeflikkerd afgewerkt
@:AFCNiels
@GGMM.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:49 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Scrummie, je bent het laffe hondje van @:GGMM. Je bent zó onzeker over jezelf als man, dat je aantrekking probeert te kopen met schoonheidspakketjes bij vrouwen die al een relatie hebben.
Als ik in jouw schoenen had gestaan, zou ik janken wanneer ik mijzelf in de spiegel aankeek.
Ga jezelf schamen, amoebe.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:49 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Scrummie, je bent het laffe hondje van @:GGMM Je bent zó onzeker over jezelf als man, dat je aantrekking probeert te kopen met schoonheidspakketjes bij vrouwen die al een relatie hebben.
Als ik in jouw schoenen had gestaan, zou ik janken wanneer ik mijzelf in de spiegel aankeek.
Ga jezelf schamen, amoebe.
Tsja, je kan zeggen wat je wilt, over mijn "Gebbetjes", maar ik zeg niet dat mensen zich moeten snijden, proleet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:49 schreef GGMM het volgende:
Lol, zelf hier binnenkomen om iemand aan te vallen en gaan janken als je de deksel op je neus krijgt![]()
Typisch.
Misschien kan je hem gaan zoeken? Bij voorkeur de komende 10 jaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Waar is @:Sked ? Laat die alle troep hier maar eens gaan opruimen. Kan echt niet wat hier allemaal gezegd wordt.
Hey domboquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik geloof dat het hier wel gezellig is!
Hoi vrienden!!!!
Dat zei ik ook niet, ik verwees ernaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:51 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tsja, je kan zeggen wat je wilt, over mijn "Gebbetjes", maar ik zeg niet dat mensen zich moeten snijden, proleet.
Kunnen we het even gezellig houden? Bedankt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:49 schreef GGMM het volgende:
Lol, zelf hier binnenkomen om iemand aan te vallen en gaan janken als je de deksel op je neus krijgt![]()
Typisch.
Wil je wel even oppassen dat @onlogisch niet overspannen raakt, een forumbeest is ook maar een mens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:50 schreef GGMM het volgende:
Omdat je 2e mention mislukt de eerste er maar uithalen.
Ik zie dat de users elkaar hier betichten van beschermheertje spelen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:51 schreef Oriente het volgende:
Wow. Zelfs @:Chevycaprice laat zich nooit zo gaan
@:coco
Ik wil ook een beschermheertje 😔quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zie dat de users elkaar hier betichten van beschermheertje spelen.
(lol)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet, ik verwees ernaar.
Je moet niet zo janken gek. Als jij met je "gebbetjes" iemand volledig afbrandt (of dat pijnlijk probeert) is dat prima, maar als er wat tegen jou gezegd wordt jank je de boel bij elkaar.
Zielepoot.
Je hoopt het blijkbaar dus wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:42 schreef GGMM het volgende:
Een echte heeft dat niet nodig maatquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil ook een beschermheertje 😔
quote:
Dat is geen conclusie, dat is een constateringquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:42 schreef GGMM het volgende:
Nog steeds niet op anoniem joh? @Danny is toch al terug?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:56 schreef fetX het volgende:
Op zulk soort dagen mis je de nuance van users @:lenny_leonard en @:maxi-mus
Hopelijk droomtquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:56 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
Dat is geen conclusie, dat is een constatering
Wat lull je nou.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:56 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
Dat is geen conclusie, dat is een constatering
lullquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat lull je nou.
Misschien gaat het wel over het avondeten.
Wat staat er op het menu vanavond makker?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:57 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ga straks even het vlees snijden voor het avondeten. (nee @:Gutanoth ik ga mezelf niet verminken)
@PietjePuk2000 zet een TR!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:57 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ga straks even het vlees snijden voor het avondeten. (nee @:Gutanoth ik ga mezelf niet verminken)
VUILE KLOOTZAKquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat lull je nou.
Misschien gaat het wel over het avondeten.
Yep en we weten beide dat jij niet over de intelligentie beschikt om dat zomaar te verzinnen. Je doelde op het volgende bericht:quote:
Dit zaakje stinkt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog steeds niet op anoniem joh? @:Danny is toch al terug?
Goh, ik dacht dat hij zich nooit wat aantrok van posts van andere users.quote:
@Danny negeert mijn mail tot nu toe. Geen idee waarom. Precies gedaan waar hij om vroeg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog steeds niet op anoniem joh? @:Danny is toch al terug?
Welkom terug ouwe reus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:danny negeert mijn mail tot nu toe. Geen idee waarom. Precies gedaan waar hij om vroeg.
Misschien kun je je lul afsnijden, dat zal hem leren!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:danny negeert mijn mail tot nu toe. Geen idee waarom. Precies gedaan waar hij om vroeg.
Ik heb helemaal geen TR's gezegd, er wordt hier keihard gelogen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goh, ik dacht dat hij zich nooit wat aantrok van posts van andere users.
Hij vroeg het in je onderschrift te zetten, jij hebt het bij je voornaam neergezetquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gezegdquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen TR's gezegd, er wordt hier keihard gelogen.
Dat zei ik ook nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De kans dat je je ballen afsnijdt terwijl je over vlees snijden droomt, lijkt me toch verwaarloosbaar klein.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:58 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Yep en we weten beide dat jij niet over de intelligentie beschikt om dat zomaar te verzinnen. Je doelde op het volgende bericht:
https://www.welingelichte(...)en-testikels-af.html
Gelachenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij vroeg het in je onderschrift te zetten, jij hebt het bij je voornaam neergezet
Dom varken.
gezegdquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
één conclusie kan ik zeker wel maken: Kofi trekt niet meerquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet
Er worden nogal wat verkeerde conclusies getrokken vandaag.
xDquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
één conclusie kan ik zeker wel maken: Kofi trekt niet meer
Lekker blijven maatquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan hij zingen danquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ga jij nog eens optreden of wat voor bijzonder matige mod ben je eigenlijk precies?
@AFCNielsquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ga jij nog eens optreden of wat voor bijzonder matige mod ben je eigenlijk precies?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Misschien kun je je lul afsnijden, dat zal hem leren!
Denken dat een moderator modereertquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |