Welke problemen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:27 schreef Coco het volgende:
Maandje abo van Danny gekregen voor de problemen @:scrummie
Na abo gift was mijn abo weg. Dit hebben we al uitvoerig besproken.quote:
Klopt, maar hij reageerde vanmorgen in het topic.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je niets had gekregen.
Matig. Maar lekker voor jouquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Klopt, maar hij reageerde vanmorgen in het topic.
Dit is wel heel bijzonder ja, het lijkt erop dat @Danny iets tegen je heeft!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je niets had gekregen.
Waarom krijg jij een maand en ik een week
Doe niet zo flauw.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is wel heel bijzonder ja, het lijkt erop dat @:Danny iets tegen je heeft!
Danny baalt er gewoon dat er mensen zijn die de VBL SC verpesten, die personen worden anders behandeld zie je welquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 14:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is wel heel bijzonder ja, het lijkt erop dat @:Danny iets tegen je heeft!
Debeilquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Al besproken.
@:Gutanoth is een grote debiel.
Graag je meningquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:19 schreef Scrummie het volgende:
Shit, volgens mij zagen mensen mijn debiele foutje.
Ik verheug me hier zo ontzettend op. LOTRGodquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag je mening
Momo in F&S / [Amazon Prime] Lord of the Rings: The Rings of Power #1 02-09-2022
Dit gaat echt GENOT worden.
En GOT-drakenserie begon ook al goed.
Wat een fijne tijd om in te leven
Ik ga DIRECT kijken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag je mening
Momo in F&S / [Amazon Prime] Lord of the Rings: The Rings of Power #1 02-09-2022
6,7/10 voor deze trailer. Het doet me nog niet echt wat. Maar ik heb wel zin in de serie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag je mening
Ik was even bedroefd toen ik je bericht zag, tot ik zag dat het was gepost door iemand waar ik totaal geen enkele vorm van respect voor heb.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Al besproken.
@:Gutanoth is een grote debiel.
Ik was even bedroefd toen ik je bericht zag, tot ik zag dat het was gepost door iemand waar ik totaal geen enkele vorm van respect voor heb.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:28 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik was even bedroefd toen ik je bericht zag, tot ik zag dat het was gepost door iemand waar ik totaal geen enkele vorm van respect voor heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |