Sterkte tong.quote:Op maandag 22 augustus 2022 06:51 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Moeke is verdrietig. Ze is er één van een drieling. Eén-eiïge zus is al overleden. Nu de andere zus een hersenbloeding.
Je tante dus? Sterkte Tong.quote:Op maandag 22 augustus 2022 06:51 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Moeke is verdrietig. Ze is er één van een drieling. Eén-eiïge zus is al overleden. Nu de andere zus een hersenbloeding.
Dank jequote:Op maandag 22 augustus 2022 07:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je tante dus? Sterkte Tong.
Sterkte maatquote:Op maandag 22 augustus 2022 06:51 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Omdat @Danny zijn mail niet leest.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Waarom staan Lenny en maxi nog niet op anoniem eigenlijk?
Dat doe ik toch tegen iedereenquote:Op maandag 22 augustus 2022 10:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom gedraag jij je als een hork jegens Rik Elfrink?
De grootstequote:Op maandag 22 augustus 2022 10:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe ik toch tegen iedereen
Maar serieus dan sochtends direct weer
[ twitter ]
Lieve man hoor verder
Financieel en qua aanzien gezien nog altijd toch?quote:
Dat is waar.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe ik toch tegen iedereen
Maar serieus dan sochtends direct weer
[ twitter ]
Lieve man hoor verder
Wat betreft aanzien weet ik niet, denk het eigenlijk niet meer nu Liverpool en City de league domineren. Financieel waren Barça en Real ze al voorbij.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Financieel en qua aanzien gezien nog altijd toch?
Barca is financieel iedereen in de wereld voorbij met hun unieke uitgavenpatroon.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat betreft aanzien weet ik niet, denk het eigenlijk niet meer nu Liverpool en City de league domineren. Financieel waren Barça en Real ze al voorbij.
Hopelijk laat Liverpool vanavond geen spaan van ze heel.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:34 schreef tong80 het volgende:
Man U. Ooit gedegradeerd en 25 jaar geen kampioen. De grootste![]()
Eens, dan krijgen we 100 miljoen voor Antonyquote:Op maandag 22 augustus 2022 10:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk laat Liverpool vanavond geen spaan van ze heel.
'we'quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, dan krijgen we 100 miljoen voor Antony
Tellen gaat je niet heel goed af.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:34 schreef tong80 het volgende:
Man U. Ooit gedegradeerd en 25 jaar geen kampioen. De grootste![]()
Hallo makker. Ben je er al uit of we horde of alliance gaan spelen?quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tellen gaat je niet heel goed af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |