Ik ben je eerste volgerquote:Op maandag 22 augustus 2022 00:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ging erg makkelijk dus ik ben niet boos
https://twitter.com/Scrummie31
Erg mooi, ik kijk er erg naar uit.quote:Op maandag 22 augustus 2022 00:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben je eerste volger
Jij mist voortaan geen kattenfilmpjes meer
Erg raar.quote:Account suspended
Twitter suspends accounts that violate the Twitter Rules. Learn more
Vreemdquote:Op maandag 22 augustus 2022 00:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Erg mooi, ik kijk er erg naar uit.
Ik was trouwens wel link, want ik zag dat @:Scrummie al bezet was.
[..]
Erg raar.
We zullen het nooit weten.quote:Op maandag 22 augustus 2022 00:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vreemd
Dat moet iemand anders zijn die zich onder jouw naam misdragen heeft.
Sterkte tong.quote:Op maandag 22 augustus 2022 06:51 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Moeke is verdrietig. Ze is er één van een drieling. Eén-eiïge zus is al overleden. Nu de andere zus een hersenbloeding.
Je tante dus? Sterkte Tong.quote:Op maandag 22 augustus 2022 06:51 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Moeke is verdrietig. Ze is er één van een drieling. Eén-eiïge zus is al overleden. Nu de andere zus een hersenbloeding.
Dank jequote:Op maandag 22 augustus 2022 07:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je tante dus? Sterkte Tong.
Sterkte maatquote:Op maandag 22 augustus 2022 06:51 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Omdat @Danny zijn mail niet leest.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Waarom staan Lenny en maxi nog niet op anoniem eigenlijk?
Dat doe ik toch tegen iedereenquote:Op maandag 22 augustus 2022 10:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom gedraag jij je als een hork jegens Rik Elfrink?
De grootstequote:Op maandag 22 augustus 2022 10:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe ik toch tegen iedereen
Maar serieus dan sochtends direct weer
[ twitter ]
Lieve man hoor verder
Financieel en qua aanzien gezien nog altijd toch?quote:
Dat is waar.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe ik toch tegen iedereen
Maar serieus dan sochtends direct weer
[ twitter ]
Lieve man hoor verder
Wat betreft aanzien weet ik niet, denk het eigenlijk niet meer nu Liverpool en City de league domineren. Financieel waren Barça en Real ze al voorbij.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Financieel en qua aanzien gezien nog altijd toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |