Yep en we weten beide dat jij niet over de intelligentie beschikt om dat zomaar te verzinnen. Je doelde op het volgende bericht:quote:
Dit zaakje stinkt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog steeds niet op anoniem joh? @:Danny is toch al terug?
Goh, ik dacht dat hij zich nooit wat aantrok van posts van andere users.quote:
@Danny negeert mijn mail tot nu toe. Geen idee waarom. Precies gedaan waar hij om vroeg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog steeds niet op anoniem joh? @:Danny is toch al terug?
Welkom terug ouwe reus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:danny negeert mijn mail tot nu toe. Geen idee waarom. Precies gedaan waar hij om vroeg.
Misschien kun je je lul afsnijden, dat zal hem leren!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:danny negeert mijn mail tot nu toe. Geen idee waarom. Precies gedaan waar hij om vroeg.
Ik heb helemaal geen TR's gezegd, er wordt hier keihard gelogen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goh, ik dacht dat hij zich nooit wat aantrok van posts van andere users.
Hij vroeg het in je onderschrift te zetten, jij hebt het bij je voornaam neergezetquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gezegdquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen TR's gezegd, er wordt hier keihard gelogen.
Dat zei ik ook nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De kans dat je je ballen afsnijdt terwijl je over vlees snijden droomt, lijkt me toch verwaarloosbaar klein.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:58 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Yep en we weten beide dat jij niet over de intelligentie beschikt om dat zomaar te verzinnen. Je doelde op het volgende bericht:
https://www.welingelichte(...)en-testikels-af.html
Gelachenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij vroeg het in je onderschrift te zetten, jij hebt het bij je voornaam neergezet
Dom varken.
gezegdquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
één conclusie kan ik zeker wel maken: Kofi trekt niet meerquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet
Er worden nogal wat verkeerde conclusies getrokken vandaag.
xDquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
één conclusie kan ik zeker wel maken: Kofi trekt niet meer
Lekker blijven maatquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan hij zingen danquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ga jij nog eens optreden of wat voor bijzonder matige mod ben je eigenlijk precies?
@AFCNielsquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ga jij nog eens optreden of wat voor bijzonder matige mod ben je eigenlijk precies?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Misschien kun je je lul afsnijden, dat zal hem leren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |