Wat staat er op het menu vanavond makker?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:57 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ga straks even het vlees snijden voor het avondeten. (nee @:Gutanoth ik ga mezelf niet verminken)
@PietjePuk2000 zet een TR!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:57 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ga straks even het vlees snijden voor het avondeten. (nee @:Gutanoth ik ga mezelf niet verminken)
VUILE KLOOTZAKquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat lull je nou.
Misschien gaat het wel over het avondeten.
Yep en we weten beide dat jij niet over de intelligentie beschikt om dat zomaar te verzinnen. Je doelde op het volgende bericht:quote:
Dit zaakje stinkt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog steeds niet op anoniem joh? @:Danny is toch al terug?
Goh, ik dacht dat hij zich nooit wat aantrok van posts van andere users.quote:
@Danny negeert mijn mail tot nu toe. Geen idee waarom. Precies gedaan waar hij om vroeg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog steeds niet op anoniem joh? @:Danny is toch al terug?
Welkom terug ouwe reus.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:danny negeert mijn mail tot nu toe. Geen idee waarom. Precies gedaan waar hij om vroeg.
Misschien kun je je lul afsnijden, dat zal hem leren!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:danny negeert mijn mail tot nu toe. Geen idee waarom. Precies gedaan waar hij om vroeg.
Ik heb helemaal geen TR's gezegd, er wordt hier keihard gelogen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goh, ik dacht dat hij zich nooit wat aantrok van posts van andere users.
Hij vroeg het in je onderschrift te zetten, jij hebt het bij je voornaam neergezetquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gezegdquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen TR's gezegd, er wordt hier keihard gelogen.
Dat zei ik ook nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
De kans dat je je ballen afsnijdt terwijl je over vlees snijden droomt, lijkt me toch verwaarloosbaar klein.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:58 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Yep en we weten beide dat jij niet over de intelligentie beschikt om dat zomaar te verzinnen. Je doelde op het volgende bericht:
https://www.welingelichte(...)en-testikels-af.html
Gelachenquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij vroeg het in je onderschrift te zetten, jij hebt het bij je voornaam neergezet
Dom varken.
gezegdquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
één conclusie kan ik zeker wel maken: Kofi trekt niet meerquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet
Er worden nogal wat verkeerde conclusies getrokken vandaag.
xDquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
één conclusie kan ik zeker wel maken: Kofi trekt niet meer
Lekker blijven maatquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan hij zingen danquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ga jij nog eens optreden of wat voor bijzonder matige mod ben je eigenlijk precies?
@AFCNielsquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ga jij nog eens optreden of wat voor bijzonder matige mod ben je eigenlijk precies?
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 16:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Misschien kun je je lul afsnijden, dat zal hem leren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |