Kunnen we het even gezellig houden? Bedankt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:49 schreef GGMM het volgende:
Lol, zelf hier binnenkomen om iemand aan te vallen en gaan janken als je de deksel op je neus krijgt![]()
Typisch.
Wil je wel even oppassen dat @onlogisch niet overspannen raakt, een forumbeest is ook maar een mens.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:50 schreef GGMM het volgende:
Omdat je 2e mention mislukt de eerste er maar uithalen.
Ik zie dat de users elkaar hier betichten van beschermheertje spelen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:51 schreef Oriente het volgende:
Wow. Zelfs @:Chevycaprice laat zich nooit zo gaan
@:coco
Ik wil ook een beschermheertje 😔quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zie dat de users elkaar hier betichten van beschermheertje spelen.
(lol)
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet, ik verwees ernaar.
Je moet niet zo janken gek. Als jij met je "gebbetjes" iemand volledig afbrandt (of dat pijnlijk probeert) is dat prima, maar als er wat tegen jou gezegd wordt jank je de boel bij elkaar.
Zielepoot.
Je hoopt het blijkbaar dus wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:42 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk droomt @:gutanoth binnenkort over het snijden van vlees.
Een echte heeft dat niet nodig maatquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil ook een beschermheertje 😔
quote:
Dat is geen conclusie, dat is een constateringquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:42 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk droomt @:gutanoth binnenkort over het snijden van vlees.
Nog steeds niet op anoniem joh? @Danny is toch al terug?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:56 schreef fetX het volgende:
Op zulk soort dagen mis je de nuance van users @:lenny_leonard en @:maxi-mus
Hopelijk droomtquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:56 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
Dat is geen conclusie, dat is een constatering
Wat lull je nou.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:56 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
Dat is geen conclusie, dat is een constatering
lullquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat lull je nou.
Misschien gaat het wel over het avondeten.
Wat staat er op het menu vanavond makker?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:57 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ga straks even het vlees snijden voor het avondeten. (nee @:Gutanoth ik ga mezelf niet verminken)
@PietjePuk2000 zet een TR!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:57 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ga straks even het vlees snijden voor het avondeten. (nee @:Gutanoth ik ga mezelf niet verminken)
VUILE KLOOTZAKquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat lull je nou.
Misschien gaat het wel over het avondeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |