Mooi, @onlogisch zit alweer klaar om direct in te grijpen als het nodig is!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Kun je misschien even reflectief zijn op je eigen posts? Iemand toewensen dat hij zichzelf snijdt lijkt me niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voordat Gutanoth langskwam was het bijzonder gezellig
De wereld staat in brand en alles waar jij je druk om kunt maken is je balletjes, ik vind dit behoorlijk egoïstisch!quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:45 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Oh ik begrijp dat je wenst dat ik mijzelf fysiek vermink? Wat ben jij een walgelijk jong
Donder op met je gejank.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kun je misschien even reflectief zijn op je eigen posts? Iemand toewensen dat hij zichzelf snijdt lijkt me niet de bedoeling.
Scrummie, je bent het laffe hondje van @GGMM Je bent zó onzeker over jezelf als man, dat je aantrekking probeert te kopen met schoonheidspakketjes bij vrouwen die al een relatie hebben.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:47 schreef onlogisch het volgende:
TR weggeflikkerd afgewerkt
@:AFCNiels
@GGMM.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:49 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Scrummie, je bent het laffe hondje van @:GGMM. Je bent zó onzeker over jezelf als man, dat je aantrekking probeert te kopen met schoonheidspakketjes bij vrouwen die al een relatie hebben.
Als ik in jouw schoenen had gestaan, zou ik janken wanneer ik mijzelf in de spiegel aankeek.
Ga jezelf schamen, amoebe.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:49 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Scrummie, je bent het laffe hondje van @:GGMM Je bent zó onzeker over jezelf als man, dat je aantrekking probeert te kopen met schoonheidspakketjes bij vrouwen die al een relatie hebben.
Als ik in jouw schoenen had gestaan, zou ik janken wanneer ik mijzelf in de spiegel aankeek.
Ga jezelf schamen, amoebe.
Tsja, je kan zeggen wat je wilt, over mijn "Gebbetjes", maar ik zeg niet dat mensen zich moeten snijden, proleet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:49 schreef GGMM het volgende:
Lol, zelf hier binnenkomen om iemand aan te vallen en gaan janken als je de deksel op je neus krijgt![]()
Typisch.
Misschien kan je hem gaan zoeken? Bij voorkeur de komende 10 jaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Waar is @:Sked ? Laat die alle troep hier maar eens gaan opruimen. Kan echt niet wat hier allemaal gezegd wordt.
Hey domboquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik geloof dat het hier wel gezellig is!
Hoi vrienden!!!!
Dat zei ik ook niet, ik verwees ernaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 15:51 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tsja, je kan zeggen wat je wilt, over mijn "Gebbetjes", maar ik zeg niet dat mensen zich moeten snijden, proleet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |