Volgende week Artemis 1quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Ben je er al uit of we horde of alliance gaan spelen?
@:Scrummie
'we'quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou wel een goede druppel zijn om ontslag te nemen en volgende week na mijn vakantie gewoon niet meer te verschijnen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, we. Beste team dat er ooit is geweest, @Scrummie @Littlerabbit @KnutdeIJsbeer @Insomnia en ondergetekendequote:
Rondje om de maan. Maar met allerlei 4k camera's dus genot.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice. Wat is het doel van die missie precies?
Nice. Was er ook niet een missie gaande waarbij ze op een meteoriet gingen landen, een monster nemen, en weer terug naar de aarde gaan vliegen? Benieuwd hoe dat af gaat lopen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rondje om de maan. Maar met allerlei 4k camera's dus genot.
Ik lees wel dit: https://www.planetary.org/space-missions/osiris-rexquote:Op maandag 22 augustus 2022 10:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice. Was er ook niet een missie gaande waarbij ze op een meteoriet gingen landen, een monster nemen, en weer terug naar de aarde gaan vliegen? Benieuwd hoe dat af gaat lopen.
eentje is meestal gratis, een paar kost je zo'n 80 euro beetje afhankelijk van het merkquote:Op maandag 22 augustus 2022 11:27 schreef tong80 het volgende:
Zool van m'n sportschoen afgebroken. Wat kost zo'n schoen tegenwoordig? Dit was een oudgediende.
Dan zou ik bij de ene winkel de rechter halen en bij een andere de linker.quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
eentje is meestal gratis, een paar kost je zo'n 80 euro beetje afhankelijk van het merk
Horde natuurlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2022 10:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor 50 heb je een ok van Reebok. Jij gebruikt ze voor stukjes lopen toch?quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:27 schreef tong80 het volgende:
Zool van m'n sportschoen afgebroken. Wat kost zo'n schoen tegenwoordig? Dit was een oudgediende.
TNX.quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
eentje is meestal gratis, een paar kost je zo'n 80 euro beetje afhankelijk van het merk
quote:Op maandag 22 augustus 2022 16:29 schreef KingRoland het volgende:
Volgende week naar de Aziatische kapper
Ja. Cool.quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor 50 heb je een ok van Reebok. Jij gebruikt ze voor stukjes lopen toch?
https://www.reebok.nl/heren-hardlopen-schoenen
Vis met worteltjesquote:Op maandag 22 augustus 2022 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Wat toevallig. Ik ook!quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pasta met kip.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Thais, @KingRoland kan dit wel waarderen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |