Die @maxi-mus was wel grootste jankerd hier. Wel uitdelen maar niet kunnen incasseren. Beetje samenspannen met zijn billenmaat van boven de snackbar. Geen totaal mens.quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is ergeren niet irriteren. Maar ik stond om dezelfde reden op z'n blocklijst blijkbaar. Heb die jongen nooit iets misdaan maar dan ergert hij zich aan een manier van posten. Moet nog volwassen worden denk ik of heeft een stoornis.
Leuke review maatquote:Op maandag 22 augustus 2022 20:44 schreef Scrummie het volgende:
House of the Dragon
S1E1
7,8/10
Benieuwd naar de review van @:Maxi-mus
Bedanktquote:
Blijft zonde dat ze dat zo verkloot hebben. Die verwijzing op het laatst naar de White Walkers zou nog veel toffer zijn als die White Walkers ook daadwerkelijk iets aan waren en niet direct verslagen werden in GOT.quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bedankt
Het viel me reuze mee eigenlijk, misschien dat ik hierna Game of Thrones (voor een deel opnieuw) ga kijken.
Het is me te lang geleden dat wat je zegt bij mij een belletje laat rinkelen, maar ik geloof je direct. Geloof dat ik tot iets van seizoen 3 heb gezien, daarna niets meer.quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijft zonde dat ze dat zo verkloot hebben. Die verwijzing op het laatst naar de White Walkers zou nog veel toffer zijn als die White Walkers ook daadwerkelijk iets aan waren en niet direct verslagen werden in GOT.
Ohquote:Op maandag 22 augustus 2022 21:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is me te lang geleden dat wat je zegt bij mij een belletje laat rinkelen, maar ik geloof je direct. Geloof dat ik tot iets van seizoen 3 heb gezien, daarna niets meer.
Walgelijk volk joh.quote:Op maandag 22 augustus 2022 21:01 schreef fetX het volgende:
Nu @:maxi-mus weg is hebben ze ineens allemaal een grote muil.
Toen Hendrix en Diemers weg gingen maakte jij ook allemaal kutopmerkingen maar nu is het opeens verkeerdquote:Op maandag 22 augustus 2022 21:01 schreef fetX het volgende:
Nu @:maxi-mus weg is hebben ze ineens allemaal een grote muil.
Wil jij dan in het konijnenpak?quote:Op maandag 22 augustus 2022 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jullie moeten eens met z'n allen gaan paintballen. Goed voor de teambuilding.
Dat lijkt mij een goed planquote:Op maandag 22 augustus 2022 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jullie moeten eens met z'n allen gaan paintballen. Goed voor de teambuilding.
Als jullie dat goed doet wil ik dat best doen.quote:
Vertel ons er alles over.quote:Op maandag 22 augustus 2022 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als jullie dat goed doet wil ik dat best doen.
Heb ik wel eens verteld dat ik eens aangevallen ben door een agressief konijn?
Ik ben wel toe aan een leuke anekdotequote:Op maandag 22 augustus 2022 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat klinkt als een leuke anekdote, ga vooral je gang want aan die grimmige sfeer hier hebben we niks.quote:Op maandag 22 augustus 2022 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeer matige reviewquote:Op maandag 22 augustus 2022 21:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
House of the Dragon s01e01: 7/10
Doe niet zo verslaafd.quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
User @:Coco schittert al een tijdje in afwezigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |