User @Coco schittert al een tijdje in afwezigheid.quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:07 schreef GGMM het volgende:
House of the Dragon
S01E01
7,5/10
@:maxi-mus @:Caland @:Scrummie @:de_boswachter @:Lenny_Leonard @:Coco @:gurneyisbestoke @:sked
Niet trots hoor, maar dat mensen zich zo kapot irriteren aan users zonder dat die users iets persoonlijk tegen ze hebben is wel verbazingwekkend.quote:
Je zou er ook een voorbeeld aan kunnen nemen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah zie nu dat Maxi mijn naam een stuk of 10 keer genoemd heeft 2 sc's terug.Blijkbaar vond hij mij zo onverdraaglijk dat hij daarom Fok heeft verlaten. Ergens wel vermakelijk.
Het gaat de laatste tijd toch best goed tussen ons?quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je zou er ook een voorbeeld aan kunnen nemen.
Ja, dat viel mij ook al op.quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
User @:Coco schittert al een tijdje in afwezigheid.
Ik denk dat hij op vakantie is.quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook al op.
Hopelijk is hij snel weer bij ons
Of PIetje heeft hem ook weggejaagdquote:Op maandag 22 augustus 2022 19:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij op vakantie is.
Maar misschien ook wel niet.
Dat lijkt me heel sterk, user @Coco en ik kunnen het altijd uitstekend met elkaar vinden. (Dit is geen grap)quote:
Het is ergeren niet irriteren. Maar ik stond om dezelfde reden op z'n blocklijst blijkbaar. Heb die jongen nooit iets misdaan maar dan ergert hij zich aan een manier van posten. Moet nog volwassen worden denk ik of heeft een stoornis.quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet trots hoor, maar dat mensen zich zo kapot irriteren aan users zonder dat die users iets persoonlijk tegen ze hebben is wel verbazingwekkend.
Pietjepuk 1 - maxi-mus 0.quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah zie nu dat Maxi mijn naam een stuk of 10 keer genoemd heeft 2 sc's terug.Blijkbaar vond hij mij zo onverdraaglijk dat hij daarom Fok heeft verlaten. Ergens wel vermakelijk.
Want hij heeft een permanente ban?quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:26 schreef GGMM het volgende:
@:3rr0r deelt nog even een schop uit aan iemand die zichzelf niet meer kan verdedigen
Nee dat niet, maar ik vond het omslachtig om te zeggen iemand die ervoor kiest zich niet meer te kunnen verdedigen.quote:
Stoornissen als argument erin gooien dat vind ik nooit zo sterk, dat deed Maxi zelf ook vaak.quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is ergeren niet irriteren. Maar ik stond om dezelfde reden op z'n blocklijst blijkbaar. Heb die jongen nooit iets misdaan maar dan ergert hij zich aan een manier van posten. Moet nog volwassen worden denk ik of heeft een stoornis.
Veel plezier.quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:28 schreef Scrummie het volgende:
Laten we het gezellig houden.
Ik ga dus een serie kijken!
welke?quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:28 schreef Scrummie het volgende:
Als het maar geen fantasy shit is want dat is voor ontzettende proleten.quote:Op maandag 22 augustus 2022 19:28 schreef Scrummie het volgende:
Staat hem best goedquote:Op maandag 22 augustus 2022 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/_a7vHjS9RwgLgu7IcP7PAQ--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MDtoPTQ3OQ--/https://s.yimg.com/uu/api(...)63e7ca44f]afbeelding[/url] ]
Ga je voor deze coupe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |