Je bent een lul.quote:
Kusjekroel.quote:
quote:
quote:NOU KIJK: YvonneH
@YvonHeslinga
·
17 u
Ik ben eruit, die afleveringen hadden in 1 aflevering gekund.En waren saaier dan seizoen 1 en 2 bij elkaar. There ,I said i
Ruzie binnen 3,2...quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:14 schreef GGMM het volgende:
yes yvonne in de sc
Nu komt het allemaal goed
Nou nou. Dit kun je ook via dm uitvechten.quote:
Maandje?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:16 schreef GGMM het volgende:
En als we @:neef_wuppie nou een weekje wegesturen, blijven jullie dan?
Ik welquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:16 schreef GGMM het volgende:
En als we @:neef_wuppie nou een weekje wegesturen, blijven jullie dan?
Is toch zoquote:
Zeg Yvonne, wat is jouw kijk op VBL buiten de SC? Wat kan én moet beter?quote:
^67565124512541286128i1212 duimpjesquote:
Ohquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je het IQ van een stekelvarken hebt misschien!!!!
, ' "quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh
Zo;n echte mag ik hopen, niet zo,n egel? En ja m.n komma is stuk
Dat is vervelend Yvonne. Hopelijk krijg je snel een nieuwe.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh
Zo;n echte mag ik hopen, niet zo,n egel? En ja m.n komma is stuk
Ik ben morgen jarig ik hoop er dan een te krijgen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is vervelend Yvonne. Hopelijk krijg je snel een nieuwe.
House of Dragons begint bijnaquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:22 schreef yvonne het volgende:
Wat gaan we nu kijken?
Breaking bad nog n keer? Westworld heb ik ook bijna uit, Stranger Things ook, The Sandman ook, wat nu?
@iteejer gaat dat regelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben morgen jarig ik hoop er dan een te krijgen.
Ik ben van de "GEN X "''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' oid, zie je die toets verdwijnt in mn toetsenbord.En moet ik .m met een pincet er weer uithalen. Zeg er eens wat van?quote:
Ik was m'n toets eruit aan het peuterenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:25 schreef Bolasie het volgende:
@:Yvonne negeert mijn vraag
Leuk die admins!
Dweilen met de kraan open. Maar een ban heb je zo aan je broek.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:25 schreef Bolasie het volgende:
Leuk die admins!
Joden lopen altijd wegquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was m'n toets eruit aan het peuteren
Fuck off dan, ga naar Bokt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dweilen met de kraan open. Maar een ban heb je zo aan je broek.
#jesuisKackerlackquote:
Ik heb genoeg argumenten maar eigenlijk boeit het me niet zoveel dat jij een andere mening hebt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zeggen die kinders altijd als ze geen argumenten meer hebben
Ik moet je teleurstellen. Laten we hier er het beste van makenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Fuck off dan, ga naar Bokt.
Of Linda
Maar je bent ook een boomerquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zeggen die kinders altijd als ze geen argumenten meer hebben
ik heb er ook nog wel wat maar moeilijk zonder spoilersquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb genoeg argumenten maar eigenlijk boeit het me niet zoveel dat jij een andere mening hebt.
Leven en laten leven
Hoe krijgen we nwe aanwas, i kan slechts alle bruine cafés af met een FOK!flyer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:25 schreef Bolasie het volgende:
Leuk die admins!
Ik houd van wielrennen, is dat wat? F1?quote:
Daarom beter in het BCS-topicquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb er ook nog wel wat maar moeilijk zonder spoilers
Viva kan ook nog.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen. Laten we hier er het beste van maken
GEN xquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet eens, ben van de verloren generatie, erger kan niet
Jij mag het laatste woord hebben. Het is oke. Tot de volgende keer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Viva kan ook nog.
Je kunt ook naar Nu.nl maar daar ben je binnen 2 sec gebanned
Dag moppie, als je nou gewoon eens lief doet hmmm?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jij mag het laatste woord hebben. Het is oke. Tot de volgende keer.
Ik heb af en toe (volgens sommige users vrij regelmatig) kortsluiting. Maar ik ga mijn best doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dag moppie, als je nou gewoon eens lief doet hmmm?
Top.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb af en toe (volgens sommige users vrij regelmatig) kortsluiting. Maar ik ga mijn best doen.
Ja nou heb ik alweer medelijdenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:38 schreef GGMM het volgende:
Bij @:neef_wuppie heb ik altijd het idee dat hij heel erg in de knoop zit met zichzelf
Ja gek hé als je een punthoofd hebtquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:38 schreef GGMM het volgende:
Bij @:neef_wuppie heb ik altijd het idee dat hij heel erg in de knoop zit met zichzelf
Zondag weer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:39 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja gek hé als je een punthoofd hebt
Dat mag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:38 schreef GGMM het volgende:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:39 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja gek hé als je een punthoofd hebt
ik begrijp de link alleen niet tussen de kapper en Jeroenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:43 schreef AFCNiels het volgende:
Aad denkt echt aan alles, maar dat moet ook wel als je zoveel prijzen hebt gewonnen natuurlijk.
[ twitter ]
#Appie is de kapper van Aad en Jeroen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik begrijp de link alleen niet tussen de kapper en Jeroen
Aadgodquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:43 schreef AFCNiels het volgende:
Aad denkt echt aan alles, maar dat moet ook wel als je zoveel prijzen hebt gewonnen natuurlijk.
[ twitter ]
Dikverdiende like gegeven.quote:
Die like is wel erg makkelijk verdiend.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dikverdiende like gegeven.
Wat is het hier toch altijd een warm bad!
Ik twijfel nog sushi of even naar de supermarkt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Ik eet vandaag ook bij mijn ouders, wat een toeval!quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
En ik was het niet dit keerquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:48 schreef tong80 het volgende:
Open naar aanleiding van de kritiek in dit topic een nieuw briljant topic. Wat denk je ? Het wordt gesloten.
Verder boterhamworst. En kutscheten.
Blijft absurd.quote:
wat een onzin heeft niets met pesten te maken, heb het er met hem ook enkele keren in dm over gehad maar hij is gewoon hardleersquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:49 schreef tong80 het volgende:
En blijf van PietjePuk af. Pesten doe je maar in het verleden.
M'n andere briljante topics scoren ook niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:52 schreef GGMM het volgende:
Een topic met 5 foto's van voetballers was precies wat VBL nodig had
Wat zouden we toch moeten zonder jou.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n andere briljante topics scoren ook niet.
Geen excuus.
Als ik sommige topics niet warm houd was FOK! VBL al morsdood.
Klopt, je bent er niet zo goed in.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:58 schreef tong80 het volgende:
M'n andere briljante topics scoren ook niet.
VBL / Geile voetbalkutjes en dergelijken.....quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:52 schreef GGMM het volgende:
Een topic met 5 foto's van voetballers was precies wat VBL nodig had
Ik was het nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 18:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
VBL / Geile voetbalkutjes en dergelijken.....
Jammer kuthoerquote:
Precies, en ik ga ook niet mee met het ‘hij is autistisch dus we moeten het maar zielig vinden’, heb vaak genoeg gewerkt met autisten (kom maar met de sociale werkplaats grapjes) en hoewel een corrigerende boodschap lastig kan aankomen is toch de strekking altijd dat niet de hele wereld zich kan en wil aanpassen aan je.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een onzin heeft niets met pesten te maken, heb het er met hem ook enkele keren in dm over gehad maar hij is gewoon hardleers
Jij bentquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat zouden we toch moeten zonder jou.
Hij kickt op kinky seks. Niet zo raar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 18:01 schreef Caland het volgende:
Als Tong er niet was dan lag Danny nu al in de goot
Ken je het VIVA Forum?quote:
ik wist niet eens dat hij autistisch is maar dat doet er toch ook helemaal niet toe, hij houdt toch ook gewoon rechts op straatquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 18:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, en ik ga ook niet mee met het ‘hij is autistisch dus we moeten het maar zielig vinden’, heb vaak genoeg gewerkt met autisten (kom maar met de sociale werkplaats grapjes) en hoewel een corrigerende boodschap lastig kan aankomen is toch de strekking altijd dat niet de hele wereld zich kan en wil aanpassen aan je.
Goed voorbeeld is @:dutchsuomifan1992 die bij DRT meepost, die heeft het soms ook moeilijk maar doet gewoon wat ie leuk vindt en doet zijn best een bijdrage te leveren die ook anderen leuk vinden. Dat kan ik enorm waarderen en dan pas ik mij graag aan hem. Maar het blijft een proces van twee kanten.
Hou je klepquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 18:35 schreef Scrummie het volgende:
Als een groot deel van een forum zegt dat je een keer je klep moet houden, is het verstandig je klep een keer te houden en niet stug doorgaan met waar je mee bezig was en vervolgens huilen dat je zoveel persoonlijk leed aangedaan is (en dat is mijn persoonlijke mening).
Maar het is weekend
Geen kutje te zien ook. Teleurstellend.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 18:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
VBL / Geile voetbalkutjes en dergelijken.....
Ben de ban voor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 18:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Geen kutje te zien ook. Teleurstellend.
Stukje siesta.quote:Toestel Ethiopian Airlines mist landing, 'piloten sliepen mogelijk'
Volgens luchtvaartwebsite AV Herald waren de piloten in slaap gevallen en werden beide mannen wakker toen de automatische piloot een waarschuwing gaf.
Laat gaan joh, die Ethiopiërtjes hebben toch ook hun slaap nodig.quote:
Gelukkig, we kunnen er nu wel vanuit gaan dat in ieder geval @GOD deze slowchat nog steunt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
Goed nieuws. @:kingroland en ik blijven ook
Niet lang genoeg om een straaljager van de luchtmacht langs te sturen kennelijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Laat gaan joh, die Ethiopiërtjes hebben toch ook hun slaap nodig.
[ twitter ]
Je kan ook uitgaan of een film/serie kijken of een voetbalshow of EK atletiek en daar zijn ook topics voor om te posten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:47 schreef tong80 het volgende:
Het is weer avond. Het werk zit er op. Ze zijn weer onder des vrouws duim en de SC valt stil.
Ik post me gek in die topics. Wat wil je zeggen ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je kan ook uitgaan of een film/serie kijken of een voetbalshow of EK atletiek en daar zijn ook topics voor om te posten.
Waarom dan hier 'klagen' over de SC?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik post me gek in die topics. Wat wil je zeggen ?
FF pissen
Ik klaag niet. Ik konstateer. Verder met sport.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom dan hier 'klagen' over de SC?
konstateerquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik klaag niet. Ik konstateer. Verder met sport.
De ontknoping nu in de wijste mens.quote:
quote:Het Amerikaanse mediabedrijf Paramount betaalt 1,5 miljard dollar voor het recht om de Champions League uit te zenden in de Verenigde Staten. Het bedrijf troefde met dat bod Amazon af, melden Amerikaanse media.
De rechten zijn voor de komende zes jaar geldig.
Ik was even de stad in onder het genot van een aantal biertjes. Zou jij toch moeten waarderen makker.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:47 schreef tong80 het volgende:
Het is weer avond. Het werk zit er op. Ze zijn weer onder des vrouws duim en de SC valt stil.
Cool, verry cool.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 02:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik was even de stad in onder het genot van een aantal biertjes. Zou jij toch moeten waarderen makker.
Daar profiteert vooral de McDonalds van.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 15:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze hopen dat iedereen nadien als avondeten gaat snacken daar.
Ga je nog kijken, of is kijken naar mensen die zich inspannen wat te pittig voor je.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 03:23 schreef tong80 het volgende:
Tong voor mod. Altijd present.
Vandaag de Vuelta door Zaltbommel.
Trusten voor nu en straks.
Frietje metquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ha ha ha. Heb gekeken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ga je nog kijken, of is kijken naar mensen die zich inspannen wat te pittig voor je.
Doe haar de groetjesquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:57 schreef scrupuleus het volgende:
Woordle 427 2/6
⬜🟩🟩🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Deze scores zijn mogelijk gemaakt door mijn superlieve partner
❤💋
Ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Van bloemen, dieren of wat chocolate?
Ik vind dit maar een waardeloze actquote:
Grappig dat je uitgerekend mij en DRT noemt. Ik was dat gepest van jullie richting mij helemaal zat en post daar sinds december vorig jaar al niet meer. Ik ben ook niet van plan om daar ooit nog te posten. Iedere keer dat ik hier op dit forum m'n gezicht wat vaker laat zien, word ik gepest. Ik word al drie jaar gepest op dit forum, met als klap op de vuurpijl al dat geroddel en gepest van jullie in dat ene CL topic. Daar gaan we 't verder niet meer over hebben, maar 't is wel zo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 18:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, en ik ga ook niet mee met het ‘hij is autistisch dus we moeten het maar zielig vinden’, heb vaak genoeg gewerkt met autisten (kom maar met de sociale werkplaats grapjes) en hoewel een corrigerende boodschap lastig kan aankomen is toch de strekking altijd dat niet de hele wereld zich kan en wil aanpassen aan je.
Goed voorbeeld is @:dutchsuomifan1992 die bij DRT meepost, die heeft het soms ook moeilijk maar doet gewoon wat ie leuk vindt en doet zijn best een bijdrage te leveren die ook anderen leuk vinden. Dat kan ik enorm waarderen en dan pas ik mij graag aan hem. Maar het blijft een proces van twee kanten.
Fijne avond maatquote:Op zondag 21 augustus 2022 01:59 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Zo, en nu zoeken jullie het maar weer uit zonder mij, want ik weet nu al hoe dit gaat aflopen. De mazzel!
Dat vind ik jammer om te lezen maat. Had het idee dat het met het pesten wel meeviel. Hoop dat je nog besluit terug te keren maar begrijp als je dat niet wil.quote:Op zondag 21 augustus 2022 01:51 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Grappig dat je uitgerekend mij en DRT noemt. Ik was dat gepest van jullie richting mij helemaal zat en post daar sinds december vorig jaar al niet meer. Ik ben ook niet van plan om daar ooit nog te posten. Iedere keer dat ik hier op dit forum m'n gezicht wat vaker laat zien, word ik gepest. Ik word al drie jaar gepest op dit forum, met als klap op de vuurpijl al dat geroddel en gepest van jullie in dat ene CL topic. Daar gaan we 't verder niet meer over hebben, maar 't is wel zo.
Zijn post slaat niet op mij.quote:Op zondag 21 augustus 2022 01:57 schreef GGMM het volgende:
Dus @:GurneyIsBestOke loopt iemand weg te pesten en loopt zichzelf hier op de borst te kloppen hoe goed hij met dutchsuomifan1992 is omgegaan. Wat een walgelijke vent.
Ik heb medelijden met de autistische mensen die hij IRL begeleidt.
Neem maar van mij aan dat ik jou als eerste genoemd heb in de PM die ik naar Sked heb gestuurd. Onbegrijpelijk hoe jij er altijd ingaat, zeker ook in het Feyenoord-topic. En dan zelf die enorme plaat voor je hoofd niet zien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zo, heb wat gemist nadat ik even niet op Fok! kon in het vliegtuig/mijn tussenstop. Tering.
Verder ben ik het met @:fetx eens dat Pietje eraf donderen een hoop zou schelen, we kunnen in het Feyenoord topic best wel eens elkaar afzeiken en uiteindelijk schudden we elkaar toch de hand (toch @:scrummie ) maar Pietje verneukt gewoon de site en heeft geen enkele intentie om zijn gedrag te veranderen. Snap dat hij in een grijs gebied zit maar als bijna tien (inhoudelijk) actieve users dezelfde persoon blokkeren ligt het probleem vermoedelijk vooral bij diegene.
Jammer dat @:maxi-mus de site gaat verlaten. Vaak oneens op veel vlakken maar dat leverde juist weer goede inhoudelijke discussies op met ook respect naar elkaar waardoor je juist op bepaalde nieuwe inzichten komt. Zo kan het ook en zou het ook moeten zijn.
Dankjewel Bugno.quote:Op zondag 21 augustus 2022 07:43 schreef Bugno3 het volgende:
Maar even hè, als ik het goed begrijp zijn er dus (flink wat) users die vanwege de posts van Pietje niet meer op Fok! willen komen, of in ieder geval minimaal kiezen voor betaling om zijn posts niet meer te hoeven lezen. Nemen jullie het dan allemaal niet een beetje te serieus jongens? Misschien wat vaker naar buiten enzo, het is maar een online forum he?
Zonde! Kon je posts in DRT erg waarderen. Niet te veel waarde hechten aan dat soort figuren. Lager dan pesten op een online forum kun je namelijk niet zinken. Dat zijn waarschijnlijk mensen met hele grote problemen in het echte leven.quote:Op zondag 21 augustus 2022 01:51 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Grappig dat je uitgerekend mij en DRT noemt. Ik was dat gepest van jullie richting mij helemaal zat en post daar sinds december vorig jaar al niet meer. Ik ben ook niet van plan om daar ooit nog te posten. Iedere keer dat ik hier op dit forum m'n gezicht wat vaker laat zien, word ik gepest. Ik word al drie jaar gepest op dit forum, met als klap op de vuurpijl al dat geroddel en gepest van jullie in dat ene CL topic. Daar gaan we 't verder niet meer over hebben, maar 't is wel zo.
Wie dat dan.quote:Op zondag 21 augustus 2022 05:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Terwijl er net een hoop actieve inhoudelijke users vertrekken
quote:Op zondag 21 augustus 2022 08:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hé Boswachter en Buitendam.Jullie berichten lees ik ook altijd met veel plezier.
En daarna naar Waalwijk?quote:Op zondag 21 augustus 2022 08:32 schreef Caland het volgende:
Straks zuipen in Den Bosch @:scrummie @:tong80
Daarna naar Waalwijk inderdaad.quote:Op zondag 21 augustus 2022 08:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En daarna naar Waalwijk?
Geniet ervan ouwe reus, hopelijk kom je geen racisten tegen al is die kans wel erg klein.
Wat moet je daar nou weer doen, keukentje scoren?quote:Op zondag 21 augustus 2022 09:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar waalwijk![]()
Niet om te zuipen helaas
Leuk. Waar ? Ierse pub?quote:Op zondag 21 augustus 2022 08:32 schreef Caland het volgende:
Straks zuipen in Den Bosch @:scrummie @:tong80
Die waar ik altijd heen ging is gesloten blijkbaar, jammer want die zat echt pal naast het station. Dus zal wel een kroegje iets meer het centrum in worden.quote:
Dat was de favoriete tent van Herman Brood omdat het vlak naast het station was. Haverkist, begin centrum, raad ik aan.quote:Op zondag 21 augustus 2022 09:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Die waar ik altijd heen ging is gesloten blijkbaar, jammer want die zat echt pal naast het station. Dus zal wel een kroegje iets meer het centrum in worden.
Jankenquote:Op zondag 21 augustus 2022 05:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn post slaat niet op mij.
Overigens wat een onnodig nare post is dit. Terwijl er net een hoop actieve inhoudelijke users vertrekken en vooral beklag doen over jouw kinderachtige gedrag besluit jij gewoon doodleuk door te gaan met zuigen, laat wel zien dat je ongeveer net zo veel zelfreflecterend vermogen hebt als een pietjepuk.
Ja daagquote:
Doe je goed pik.quote:Op zondag 21 augustus 2022 12:12 schreef Caland het volgende:
Ik zit NU in de trein
Met een halve liter guinness @:gutanoth
Dat is klote voor je, beterschap!quote:
Eens vriend.quote:Op zondag 21 augustus 2022 05:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Overigens wat een onnodig nare post is dit . Terwijl er net een hoop actieve inhoudelijke users vertrekken en vooral beklag doen over jouw kinderachtige gedrag besluit jij gewoon doodleuk door te gaan met zuigen, laat wel zien dat je ongeveer net zo veel zelfreflecterend vermogen hebt als een pietjepuk.
Ik begin je adminwerk steeds meer te waarderen GGMM.quote:Op zondag 21 augustus 2022 12:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja daag
Zelf elke mogelijkheid aangrijpen Pietje af te zeiken maar als er een grapje over jou gemaakt wordt 'oh dat is wel erg naar dit!'
Ben je dan zielig.
Tijd voor Woordle
VBL / Haalt GGMM de kerst? #1quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik begin je adminwerk steeds meer te waarderen GGMM.Dit is nou boven de partijen staan.
@DutchSuomiFan1992 is definitief doorgebroken met zijn liedjes, je kunt zelfs alleen nog lezen als je ervoor betaalt!! https://www.ad.nl/nederla(...)7&placement=21038073quote:Op zondag 21 augustus 2022 01:57 schreef GGMM het volgende:
Dus @:GurneyIsBestOke loopt iemand weg te pesten en loopt zichzelf hier op de borst te kloppen hoe goed hij met dutchsuomifan1992 is omgegaan. Wat een walgelijke vent.
Ik heb medelijden met de autistische mensen die hij IRL begeleidt.
Ik zag het net. Leuk.quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:dutchsuomifan1992 is definitief doorgebroken met zijn liedjes, je kunt zelfs alleen nog lezen als je ervoor betaalt!! https://www.ad.nl/nederla(...)7&placement=21038073
Het lijkt wel alsof @:GurneyIsBestOke het ons niet gunt een beroemdheid in ons midden te hebben, ik denk dat hij daarom als een klein kind probeert om hem weg te treiteren.
Had ik gezien ja, wat een baasquote:Op zondag 21 augustus 2022 13:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:dutchsuomifan1992 is definitief doorgebroken met zijn liedjes, je kunt zelfs alleen nog lezen als je ervoor betaalt!! https://www.ad.nl/nederla(...)7&placement=21038073
Het lijkt wel alsof @:GurneyIsBestOke het ons niet gunt een beroemdheid in ons midden te hebben, ik denk dat hij daarom als een klein kind probeert om hem weg te treiteren.
Erg jammer dat jij de sympathieke PiebeGod wegpest.quote:Op zondag 21 augustus 2022 05:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn post slaat niet op mij.
Overigens wat een onnodig nare post is dit. Terwijl er net een hoop actieve inhoudelijke users vertrekken en vooral beklag doen over jouw kinderachtige gedrag besluit jij gewoon doodleuk door te gaan met zuigen, laat wel zien dat je ongeveer net zo veel zelfreflecterend vermogen hebt als een pietjepuk.
quote:Op zondag 21 augustus 2022 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ga vooral zo door, binnenkort kan je op een leeg forum je bananen-acts doen
Ben je wel naar de kerk geweest?quote:Op zondag 21 augustus 2022 14:44 schreef KingRoland het volgende:
Het is zondag boys
Gedraag je een beetje
Goed bezig ouwe reusquote:
Naja ik pest hem niet en heb ook gewoon (goed) pm-contact met hem gehad onlangsquote:
Ik zal je op je woord geloven.quote:Op zondag 21 augustus 2022 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja ik pest hem niet en heb ook gewoon (goed) pm-contact met hem gehad onlangs
Pietje is vaak genoeg aangesproken en heeft de afgelopen maanden enorm (op vijandige wijze) mijn aandacht gezocht nadat ik hem heb geblokkeerd en gewoonweg negeerde (al in mei ofzo). Op een bepaald moment was ik dat ook wel beu en omdat leuke leden willen vertrekken/inhoudelijke discussies door zijn gedrag onmogelijk worden gemaakt spreek ik mij er nu wat meer tegen uit. Je oogst wat je zaait.quote:Op zondag 21 augustus 2022 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal je op je woord geloven.
maar je rant wel regelmatig over Pietje, en maakt dat ook persoonlijk. Lekker makkelijk als iemand vervelend is, maar dat doe je wel. Reageer dan niet zo overdreven wanneer er een grapje over jou gemaakt wordt.
Stop hiermee.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pietje is vaak genoeg aangesproken en heeft de afgelopen maanden enorm (op vijandige wijze) mijn aandacht gezocht nadat ik hem heb geblokkeerd en gewoonweg negeerde (al in mei ofzo). Op een bepaald moment was ik dat ook wel beu. Je oogst wat je zaait.
Je ‘grapje’ ging te ver en je bent een admin
Dan zet je maar een TR, linksom of rechtsom jij hakt erop in en maakt het persoonlijk.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pietje is vaak genoeg aangesproken en heeft de afgelopen maanden enorm (op vijandige wijze) mijn aandacht gezocht nadat ik hem heb geblokkeerd en gewoonweg negeerde (al in mei ofzo). Op een bepaald moment was ik dat ook wel beu. Je oogst wat je zaait.
Slecht gevoel.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is goed
Zometeen een belangrijk potje!
Ik vind het trouwens wel raar dat jij maar blijft beweren dat Gurney degene is die mij pest. Dat is, zoals hij zelf ook al zegt, helemaal niet waar.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zet je maar een TR, linksom of rechtsom jij hakt erop in en maakt het persoonlijk.
En dat mag jij vinden, ik vond het duidelijk satirisch
Jij zei letterlijk julliequote:Op zondag 21 augustus 2022 15:06 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens wel raar dat jij maar blijft beweren dat Gurney degene is die mij pest. Dat is, zoals hij zelf ook al zegt, helemaal niet waar.
FF pissenquote:Op zondag 21 augustus 2022 15:08 schreef Scrummie het volgende:
Kan het hier weer nergens over gaan? Dat is veel leuker.
Oh als het zo makkelijk gaat wil ik ook excuses voor al het persoonlijke leed (en dat is mijn persoonlijke mening) dat je mij hebt aangedaan!quote:
Wil je dit even terugnemen, dan komt mijn hilarische post een stuk beter uit de verf.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:07 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar zoals Gurney al zei, die post sloeg niet op hem.
Het was niet voor mijn grapje maar voor mijn interpretatie van jullie, waarbij ik dacht dat Gurney één van de pesters wasquote:Op zondag 21 augustus 2022 15:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh als het zo makkelijk gaat wil ik ook excuses voor al het persoonlijke leed (en dat is mijn persoonlijke mening) dat je mij hebt aangedaan!
Oke sorry makker.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was niet voor mijn grapje maar voor mijn interpretatie van jullie, waarbij ik dacht dat Gurney één van de pesters was
Die grapjes verwerk je maar gewoon.
Welke hilarische post?quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wil je dit even terugnemen, dan komt mijn hilarische post een stuk beter uit de verf.
Deze:quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nou ja zegquote:Op zondag 21 augustus 2022 15:14 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
En dat noem jij hilarisch?
Het is trouwens helemaal niet waar dat je dat artikel alleen kunt lezen als je er voor betaalt. Ik heb het volledige artikel ook op mijn eigen Twitteraccount gezet. En mijn Twitteraccount is hartstikke gratis.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nou ja zeg![]()
@:KingRoland ik word gedemoniseerd
Je bent een goed mens.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:17 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Het is trouwens helemaal niet waar dat je dat artikel alleen kunt lezen als je er voor betaalt. Ik heb het volledige artikel ook op mijn eigen Twitteraccount gezet. En mijn Twitteraccount is hartstikke gratis.
Oke je bent geen goed mens.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:20 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Nee, ik ben Piebe-Guido.
Het lijkt wel alsof mij kwetsen hier het nieuwe normaal is geworden! Ik ben ook maar een mens met alle emoties die daarbij horen.quote:
quote:
Inmiddels heeft Gurney zichzelf vooral ontzettend belachelijk gemaakt. Maar hij heeft dit zelf blijkbaar niet door.quote:Op zondag 21 augustus 2022 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal je op je woord geloven.
maar je rant wel regelmatig over Pietje, en maakt dat ook persoonlijk. Lekker makkelijk als iemand vervelend is, maar dat doe je wel. Reageer dan niet zo overdreven wanneer er een grapje over jou gemaakt wordt.
Mwa, hij overdreef een beetje.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Inmiddels heeft Gurney zichzelf vooral ontzettend belachelijk gemaakt. Maar hij heeft dit zelf blijkbaar niet door.
quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pietje is vaak genoeg aangesproken en heeft de afgelopen maanden enorm (op vijandige wijze) mijn aandacht gezocht nadat ik hem heb geblokkeerd en gewoonweg negeerde (al in mei ofzo). Op een bepaald moment was ik dat ook wel beu en omdat leuke leden willen vertrekken/inhoudelijke discussies door zijn gedrag onmogelijk worden gemaakt spreek ik mij er nu wat meer tegen uit. Je oogst wat je zaait.
Niet nadat ik nog heel even op Gurney zelf gereageerd heb. Daarna ga ik een appel eten.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, hij overdreef een beetje.
En ik krijg er een beetje uitslag van als mensen zelf wel kunnen uitdelen maar andersom moord en brand schreeuwen.
Maar laten we het weer gezellig maken
Geniet er lekker van.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet nadat ik nog heel even op Gurney zelf gereageerd heb. Daarna ga ik een appel eten.
Dit had ik nou nooit gedacht.quote:Ik ben autistisch. Autistische mensen hebben over het algemeen ongebruikelijke voorkeuren
Piebe-Guido van den Berg
Namen en rugnummers graagquote:Op zondag 21 augustus 2022 16:28 schreef Gutanoth het volgende:
Mijn hemel wat is de vbl sc een kleuterklas. Er zijn hier echt een user of 5-6 die zich kapot moeten schamen
Er wordt HIER niet geroddeld.quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:28 schreef Gutanoth het volgende:
Mijn hemel wat is de vbl sc een kleuterklas. Er zijn hier echt een user of 5-6 die zich kapot moeten schamen
Er zijn hier users die een hele waslijst aan zondes al klaar hebben staan. Ik wil daar niet geassocieerd mee worden.quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:28 schreef Gutanoth het volgende:
Lijstje aub.quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:28 schreef Gutanoth het volgende:
"Wie zonder zonde is werpe de eerste steen." (Johannes 8:7)quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er zijn hier users die een hele waslijst aan zondes al klaar hebben staan. Ik wil daar niet geassocieerd mee worden.
@Neef_Wuppie en ik doen er twee.quote:Op zondag 21 augustus 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Volkoren en salami.quote:Op zondag 21 augustus 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 21 augustus 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je valt met je neus in de boter. Qua eten en qua sfeer.quote:
En aanstellersquote:Op zondag 21 augustus 2022 17:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist, alleen maar drama en pestkoppen
Op menig begrafenis is de sfeer gezelliger.quote:Op zondag 21 augustus 2022 17:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist, alleen maar drama en pestkoppen
Rijst salade met tonijn, avocado, ei, komkommer en tomaten.quote:Op zondag 21 augustus 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Koekoek.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:06 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens wel raar dat jij maar blijft beweren dat Gurney degene is die mij pest. Dat is, zoals hij zelf ook al zegt, helemaal niet waar.
Maar ik heb wel jou aangesteld!quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Het wordt maar eens te meer duidelijk dat @:GGMM het echte probleem is van VBL
Precies zoals ik al stelde. Ik heb het al door.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Het wordt maar eens te meer duidelijk dat @:GGMM het echte probleem is van VBL
Hoi Charrel, hoe gaat het met je nagels?quote:
Heb je dit gekeken na 20 minuten Feyenoord? :Squote:Op zondag 21 augustus 2022 19:29 schreef GGMM het volgende:
Orphan: First Kill(2022)6.1crime, drama, horror, mystery, thriller99R16William Brent BellDavid Coggeshall, David Leslie Johnson-McGoldrick, Alex MaceIsabelle Fuhrman, Julia Stiles, Rossif SutherlandAfter orchestrating a brilliant escape from an Estonian psychiatric facility, Esther travels to America by impersonating the missing daughter of a wealthy family@:caland @:jr-style-93 @:scrummie @:afcniels @:pietjepuk2000 @:onlogisch @:oriente @:coco @:wereldgozer check review4
Nee gisterquote:Op zondag 21 augustus 2022 19:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb je dit gekeken na 20 minuten Feyenoord? :S
Wat een slechte keuze.
Ja, iedere minuut die je van Feyenoord hebt gezien vandaag was er één teveel (net als alle andere clubs trouwens).quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb je dit gekeken na 20 minuten Feyenoord? :S
Wat een slechte keuze.
Is horror jouw genre ja? Niet helemaal mijn ding.quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:37 schreef GGMM het volgende:
Maar alsnog een slechte keuze
Terwijl deel 1 erg leuk was. dat is echt een aanrader!
Zal ik nog wel even een review voor schrijven:
Orphan(2009)7horror, mystery, thriller123R16Jaume Collet-SerraDavid Leslie Johnson-McGoldrick, Alex MaceVera Farmiga, Peter Sarsgaard, Isabelle FuhrmanA husband and wife who recently lost their baby adopt a 9-year-old girl who is not nearly as innocent as she appears@:caland @:jr-style-93 @:scrummie @:afcniels @:pietjepuk2000 @:onlogisch @:oriente @:coco @:wereldgozer check review7
Ja ik ben groot fan van horrorquote:Op zondag 21 augustus 2022 19:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is horror jouw genre ja? Niet helemaal mijn ding.
@GGMM Misschien kun je voor @PietjePuk2000 een review plaatsen van een Bassie & Adriaanfilm, dat is waarschijnlijk meer zijn ding.quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is horror jouw genre ja? Niet helemaal mijn ding.
We zouden niet meer pesten.quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:GGMM Misschien kun je voor @:PietjePuk2000 een review plaatsen van een Bassie & Adriaanfilm, dat is waarschijnlijk meer zijn ding.
Lekker hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik eet op de valreep nog een Buffalo chicken pizza. Goed voor 2000 kcal. @:sked @:jippie
Je bent een walgelijk varkenquote:Op zondag 21 augustus 2022 22:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik eet op de valreep nog een Buffalo chicken pizza. Goed voor 2000 kcal. @:sked @:jippie
Zondag = cheatday. Even de tank aanvullen voor komende week. In september slaan we cheatday over en gaan we cutten.quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een walgelijk varken
En niks anders.
Wij in Centerparks, hoe was de Efteling?quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:28 schreef Gutanoth het volgende:
Ik eet lekker frietjes in de Efteling
Goed, ga ermee kappen hahaquote:Op zondag 21 augustus 2022 19:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi Charrel, hoe gaat het met je nagels?
Hallo Charzquote:Op zondag 21 augustus 2022 22:42 schreef Charz het volgende:
[..]
Wij in Centerparks, hoe was de Efteling?
Hey vent, jij ook vakantie? Of morgen weer een nieuwe werkweek?quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo CharzLeuk dat je weer eens langskomt.
Nee ik neem in oktober pas verkantie, morgen gewoon weer aan de bak.quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:46 schreef Charz het volgende:
[..]
Hey vent, jij ook vakantie? Of morgen weer een nieuwe werkweek?
even een topic geopendquote:
Je vroeg het niet aan mij, maar toch gereageerdquote:Op zondag 21 augustus 2022 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
even een topic geopend
VBL / Het grote Cody Gakpo Topic #1: Gaat hij of blijft hij?
Graag een reactie en even stemmen
Je bent een goed mens.quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Je vroeg het niet aan mij, maar toch gereageerd
Gedaan.quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
even een topic geopend
Ja erg leuk! Wel druk helaas, maarja zomer en zondagquote:Op zondag 21 augustus 2022 22:42 schreef Charz het volgende:
[..]
Wij in Centerparks, hoe was de Efteling?
quote:Op zondag 21 augustus 2022 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een nare vent.
Maar toch gelachen
Jij had mij geblokkeerd. Laat dat aub zo. Of ga je straks weer op anoniem?quote:
Ik ga NU kijken.quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
even een topic geopend
Eet ze!quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |