Jankenquote:Op zondag 21 augustus 2022 05:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn post slaat niet op mij.
Overigens wat een onnodig nare post is dit. Terwijl er net een hoop actieve inhoudelijke users vertrekken en vooral beklag doen over jouw kinderachtige gedrag besluit jij gewoon doodleuk door te gaan met zuigen, laat wel zien dat je ongeveer net zo veel zelfreflecterend vermogen hebt als een pietjepuk.
Ja daagquote:
Doe je goed pik.quote:Op zondag 21 augustus 2022 12:12 schreef Caland het volgende:
Ik zit NU in de trein
Met een halve liter guinness @:gutanoth
Dat is klote voor je, beterschap!quote:
Eens vriend.quote:Op zondag 21 augustus 2022 05:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Overigens wat een onnodig nare post is dit . Terwijl er net een hoop actieve inhoudelijke users vertrekken en vooral beklag doen over jouw kinderachtige gedrag besluit jij gewoon doodleuk door te gaan met zuigen, laat wel zien dat je ongeveer net zo veel zelfreflecterend vermogen hebt als een pietjepuk.
Ik begin je adminwerk steeds meer te waarderen GGMM.quote:Op zondag 21 augustus 2022 12:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja daag
Zelf elke mogelijkheid aangrijpen Pietje af te zeiken maar als er een grapje over jou gemaakt wordt 'oh dat is wel erg naar dit!'
Ben je dan zielig.
Tijd voor Woordle
VBL / Haalt GGMM de kerst? #1quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik begin je adminwerk steeds meer te waarderen GGMM.Dit is nou boven de partijen staan.
@DutchSuomiFan1992 is definitief doorgebroken met zijn liedjes, je kunt zelfs alleen nog lezen als je ervoor betaalt!! https://www.ad.nl/nederla(...)7&placement=21038073quote:Op zondag 21 augustus 2022 01:57 schreef GGMM het volgende:
Dus @:GurneyIsBestOke loopt iemand weg te pesten en loopt zichzelf hier op de borst te kloppen hoe goed hij met dutchsuomifan1992 is omgegaan. Wat een walgelijke vent.
Ik heb medelijden met de autistische mensen die hij IRL begeleidt.
Ik zag het net. Leuk.quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:dutchsuomifan1992 is definitief doorgebroken met zijn liedjes, je kunt zelfs alleen nog lezen als je ervoor betaalt!! https://www.ad.nl/nederla(...)7&placement=21038073
Het lijkt wel alsof @:GurneyIsBestOke het ons niet gunt een beroemdheid in ons midden te hebben, ik denk dat hij daarom als een klein kind probeert om hem weg te treiteren.
Had ik gezien ja, wat een baasquote:Op zondag 21 augustus 2022 13:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:dutchsuomifan1992 is definitief doorgebroken met zijn liedjes, je kunt zelfs alleen nog lezen als je ervoor betaalt!! https://www.ad.nl/nederla(...)7&placement=21038073
Het lijkt wel alsof @:GurneyIsBestOke het ons niet gunt een beroemdheid in ons midden te hebben, ik denk dat hij daarom als een klein kind probeert om hem weg te treiteren.
Erg jammer dat jij de sympathieke PiebeGod wegpest.quote:Op zondag 21 augustus 2022 05:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn post slaat niet op mij.
Overigens wat een onnodig nare post is dit. Terwijl er net een hoop actieve inhoudelijke users vertrekken en vooral beklag doen over jouw kinderachtige gedrag besluit jij gewoon doodleuk door te gaan met zuigen, laat wel zien dat je ongeveer net zo veel zelfreflecterend vermogen hebt als een pietjepuk.
quote:Op zondag 21 augustus 2022 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ga vooral zo door, binnenkort kan je op een leeg forum je bananen-acts doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |