Daarom beter in het BCS-topicquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb er ook nog wel wat maar moeilijk zonder spoilers
Viva kan ook nog.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen. Laten we hier er het beste van maken
GEN xquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet eens, ben van de verloren generatie, erger kan niet
Jij mag het laatste woord hebben. Het is oke. Tot de volgende keer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Viva kan ook nog.
Je kunt ook naar Nu.nl maar daar ben je binnen 2 sec gebanned
Dag moppie, als je nou gewoon eens lief doet hmmm?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jij mag het laatste woord hebben. Het is oke. Tot de volgende keer.
Ik heb af en toe (volgens sommige users vrij regelmatig) kortsluiting. Maar ik ga mijn best doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dag moppie, als je nou gewoon eens lief doet hmmm?
Top.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb af en toe (volgens sommige users vrij regelmatig) kortsluiting. Maar ik ga mijn best doen.
Ja nou heb ik alweer medelijdenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:38 schreef GGMM het volgende:
Bij @:neef_wuppie heb ik altijd het idee dat hij heel erg in de knoop zit met zichzelf
Ja gek hé als je een punthoofd hebtquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:38 schreef GGMM het volgende:
Bij @:neef_wuppie heb ik altijd het idee dat hij heel erg in de knoop zit met zichzelf
Zondag weer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:39 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja gek hé als je een punthoofd hebt
Dat mag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:38 schreef GGMM het volgende:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:39 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja gek hé als je een punthoofd hebt
ik begrijp de link alleen niet tussen de kapper en Jeroenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:43 schreef AFCNiels het volgende:
Aad denkt echt aan alles, maar dat moet ook wel als je zoveel prijzen hebt gewonnen natuurlijk.
[ twitter ]
#Appie is de kapper van Aad en Jeroen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik begrijp de link alleen niet tussen de kapper en Jeroen
Aadgodquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:43 schreef AFCNiels het volgende:
Aad denkt echt aan alles, maar dat moet ook wel als je zoveel prijzen hebt gewonnen natuurlijk.
[ twitter ]
Dikverdiende like gegeven.quote:
Die like is wel erg makkelijk verdiend.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dikverdiende like gegeven.
Wat is het hier toch altijd een warm bad!
Ik twijfel nog sushi of even naar de supermarkt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Ik eet vandaag ook bij mijn ouders, wat een toeval!quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |