Daarom beter in het BCS-topicquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb er ook nog wel wat maar moeilijk zonder spoilers
Viva kan ook nog.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:28 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen. Laten we hier er het beste van maken
GEN xquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet eens, ben van de verloren generatie, erger kan niet
Jij mag het laatste woord hebben. Het is oke. Tot de volgende keer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Viva kan ook nog.
Je kunt ook naar Nu.nl maar daar ben je binnen 2 sec gebanned
Dag moppie, als je nou gewoon eens lief doet hmmm?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jij mag het laatste woord hebben. Het is oke. Tot de volgende keer.
Ik heb af en toe (volgens sommige users vrij regelmatig) kortsluiting. Maar ik ga mijn best doen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dag moppie, als je nou gewoon eens lief doet hmmm?
Top.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb af en toe (volgens sommige users vrij regelmatig) kortsluiting. Maar ik ga mijn best doen.
Ja nou heb ik alweer medelijdenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:38 schreef GGMM het volgende:
Bij @:neef_wuppie heb ik altijd het idee dat hij heel erg in de knoop zit met zichzelf
Ja gek hé als je een punthoofd hebtquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:38 schreef GGMM het volgende:
Bij @:neef_wuppie heb ik altijd het idee dat hij heel erg in de knoop zit met zichzelf
Zondag weer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:39 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja gek hé als je een punthoofd hebt
Dat mag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:38 schreef GGMM het volgende:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:39 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja gek hé als je een punthoofd hebt
ik begrijp de link alleen niet tussen de kapper en Jeroenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:43 schreef AFCNiels het volgende:
Aad denkt echt aan alles, maar dat moet ook wel als je zoveel prijzen hebt gewonnen natuurlijk.
[ twitter ]
#Appie is de kapper van Aad en Jeroen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik begrijp de link alleen niet tussen de kapper en Jeroen
Aadgodquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 15:43 schreef AFCNiels het volgende:
Aad denkt echt aan alles, maar dat moet ook wel als je zoveel prijzen hebt gewonnen natuurlijk.
[ twitter ]
Dikverdiende like gegeven.quote:
Die like is wel erg makkelijk verdiend.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 16:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dikverdiende like gegeven.
Wat is het hier toch altijd een warm bad!
Ik twijfel nog sushi of even naar de supermarkt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Ik eet vandaag ook bij mijn ouders, wat een toeval!quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
En ik was het niet dit keerquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:48 schreef tong80 het volgende:
Open naar aanleiding van de kritiek in dit topic een nieuw briljant topic. Wat denk je ? Het wordt gesloten.
Verder boterhamworst. En kutscheten.
Blijft absurd.quote:
wat een onzin heeft niets met pesten te maken, heb het er met hem ook enkele keren in dm over gehad maar hij is gewoon hardleersquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:49 schreef tong80 het volgende:
En blijf van PietjePuk af. Pesten doe je maar in het verleden.
M'n andere briljante topics scoren ook niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:52 schreef GGMM het volgende:
Een topic met 5 foto's van voetballers was precies wat VBL nodig had
Wat zouden we toch moeten zonder jou.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n andere briljante topics scoren ook niet.
Geen excuus.
Als ik sommige topics niet warm houd was FOK! VBL al morsdood.
Klopt, je bent er niet zo goed in.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:58 schreef tong80 het volgende:
M'n andere briljante topics scoren ook niet.
VBL / Geile voetbalkutjes en dergelijken.....quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:52 schreef GGMM het volgende:
Een topic met 5 foto's van voetballers was precies wat VBL nodig had
Ik was het nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 18:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
VBL / Geile voetbalkutjes en dergelijken.....
Jammer kuthoerquote:
Precies, en ik ga ook niet mee met het ‘hij is autistisch dus we moeten het maar zielig vinden’, heb vaak genoeg gewerkt met autisten (kom maar met de sociale werkplaats grapjes) en hoewel een corrigerende boodschap lastig kan aankomen is toch de strekking altijd dat niet de hele wereld zich kan en wil aanpassen aan je.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een onzin heeft niets met pesten te maken, heb het er met hem ook enkele keren in dm over gehad maar hij is gewoon hardleers
Jij bentquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 17:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wat zouden we toch moeten zonder jou.
Hij kickt op kinky seks. Niet zo raar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 18:01 schreef Caland het volgende:
Als Tong er niet was dan lag Danny nu al in de goot
Ken je het VIVA Forum?quote:
ik wist niet eens dat hij autistisch is maar dat doet er toch ook helemaal niet toe, hij houdt toch ook gewoon rechts op straatquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 18:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, en ik ga ook niet mee met het ‘hij is autistisch dus we moeten het maar zielig vinden’, heb vaak genoeg gewerkt met autisten (kom maar met de sociale werkplaats grapjes) en hoewel een corrigerende boodschap lastig kan aankomen is toch de strekking altijd dat niet de hele wereld zich kan en wil aanpassen aan je.
Goed voorbeeld is @:dutchsuomifan1992 die bij DRT meepost, die heeft het soms ook moeilijk maar doet gewoon wat ie leuk vindt en doet zijn best een bijdrage te leveren die ook anderen leuk vinden. Dat kan ik enorm waarderen en dan pas ik mij graag aan hem. Maar het blijft een proces van twee kanten.
Hou je klepquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 18:35 schreef Scrummie het volgende:
Als een groot deel van een forum zegt dat je een keer je klep moet houden, is het verstandig je klep een keer te houden en niet stug doorgaan met waar je mee bezig was en vervolgens huilen dat je zoveel persoonlijk leed aangedaan is (en dat is mijn persoonlijke mening).
Maar het is weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |