Je bent een lul.quote:
Kusjekroel.quote:
quote:
quote:NOU KIJK: YvonneH
@YvonHeslinga
·
17 u
Ik ben eruit, die afleveringen hadden in 1 aflevering gekund.En waren saaier dan seizoen 1 en 2 bij elkaar. There ,I said i
Ruzie binnen 3,2...quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:14 schreef GGMM het volgende:
yes yvonne in de sc
Nu komt het allemaal goed
Nou nou. Dit kun je ook via dm uitvechten.quote:
Maandje?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:16 schreef GGMM het volgende:
En als we @:neef_wuppie nou een weekje wegesturen, blijven jullie dan?
Ik welquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:16 schreef GGMM het volgende:
En als we @:neef_wuppie nou een weekje wegesturen, blijven jullie dan?
Is toch zoquote:
Zeg Yvonne, wat is jouw kijk op VBL buiten de SC? Wat kan én moet beter?quote:
^67565124512541286128i1212 duimpjesquote:
Ohquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je het IQ van een stekelvarken hebt misschien!!!!
, ' "quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh
Zo;n echte mag ik hopen, niet zo,n egel? En ja m.n komma is stuk
Dat is vervelend Yvonne. Hopelijk krijg je snel een nieuwe.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh
Zo;n echte mag ik hopen, niet zo,n egel? En ja m.n komma is stuk
Ik ben morgen jarig ik hoop er dan een te krijgen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is vervelend Yvonne. Hopelijk krijg je snel een nieuwe.
House of Dragons begint bijnaquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:22 schreef yvonne het volgende:
Wat gaan we nu kijken?
Breaking bad nog n keer? Westworld heb ik ook bijna uit, Stranger Things ook, The Sandman ook, wat nu?
@iteejer gaat dat regelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben morgen jarig ik hoop er dan een te krijgen.
Ik ben van de "GEN X "''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' oid, zie je die toets verdwijnt in mn toetsenbord.En moet ik .m met een pincet er weer uithalen. Zeg er eens wat van?quote:
Ik was m'n toets eruit aan het peuterenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:25 schreef Bolasie het volgende:
@:Yvonne negeert mijn vraag
Leuk die admins!
Dweilen met de kraan open. Maar een ban heb je zo aan je broek.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:25 schreef Bolasie het volgende:
Leuk die admins!
Joden lopen altijd wegquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik was m'n toets eruit aan het peuteren
Fuck off dan, ga naar Bokt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dweilen met de kraan open. Maar een ban heb je zo aan je broek.
#jesuisKackerlackquote:
Ik heb genoeg argumenten maar eigenlijk boeit het me niet zoveel dat jij een andere mening hebt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zeggen die kinders altijd als ze geen argumenten meer hebben
Ik moet je teleurstellen. Laten we hier er het beste van makenquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Fuck off dan, ga naar Bokt.
Of Linda
Maar je bent ook een boomerquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zeggen die kinders altijd als ze geen argumenten meer hebben
ik heb er ook nog wel wat maar moeilijk zonder spoilersquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb genoeg argumenten maar eigenlijk boeit het me niet zoveel dat jij een andere mening hebt.
Leven en laten leven
Hoe krijgen we nwe aanwas, i kan slechts alle bruine cafés af met een FOK!flyer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 14:25 schreef Bolasie het volgende:
Leuk die admins!
Ik houd van wielrennen, is dat wat? F1?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |