Precies zoals ik al stelde. Ik heb het al door.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Het wordt maar eens te meer duidelijk dat @:GGMM het echte probleem is van VBL
Hoi Charrel, hoe gaat het met je nagels?quote:
Heb je dit gekeken na 20 minuten Feyenoord? :Squote:Op zondag 21 augustus 2022 19:29 schreef GGMM het volgende:
Orphan: First Kill(2022)6.1crime, drama, horror, mystery, thriller99R16William Brent BellDavid Coggeshall, David Leslie Johnson-McGoldrick, Alex MaceIsabelle Fuhrman, Julia Stiles, Rossif SutherlandAfter orchestrating a brilliant escape from an Estonian psychiatric facility, Esther travels to America by impersonating the missing daughter of a wealthy family@:caland @:jr-style-93 @:scrummie @:afcniels @:pietjepuk2000 @:onlogisch @:oriente @:coco @:wereldgozer check review4
Nee gisterquote:Op zondag 21 augustus 2022 19:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb je dit gekeken na 20 minuten Feyenoord? :S
Wat een slechte keuze.
Ja, iedere minuut die je van Feyenoord hebt gezien vandaag was er één teveel (net als alle andere clubs trouwens).quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Heb je dit gekeken na 20 minuten Feyenoord? :S
Wat een slechte keuze.
Is horror jouw genre ja? Niet helemaal mijn ding.quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:37 schreef GGMM het volgende:
Maar alsnog een slechte keuze
Terwijl deel 1 erg leuk was. dat is echt een aanrader!
Zal ik nog wel even een review voor schrijven:
Orphan(2009)7horror, mystery, thriller123R16Jaume Collet-SerraDavid Leslie Johnson-McGoldrick, Alex MaceVera Farmiga, Peter Sarsgaard, Isabelle FuhrmanA husband and wife who recently lost their baby adopt a 9-year-old girl who is not nearly as innocent as she appears@:caland @:jr-style-93 @:scrummie @:afcniels @:pietjepuk2000 @:onlogisch @:oriente @:coco @:wereldgozer check review7
Ja ik ben groot fan van horrorquote:Op zondag 21 augustus 2022 19:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is horror jouw genre ja? Niet helemaal mijn ding.
@GGMM Misschien kun je voor @PietjePuk2000 een review plaatsen van een Bassie & Adriaanfilm, dat is waarschijnlijk meer zijn ding.quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is horror jouw genre ja? Niet helemaal mijn ding.
We zouden niet meer pesten.quote:Op zondag 21 augustus 2022 19:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:GGMM Misschien kun je voor @:PietjePuk2000 een review plaatsen van een Bassie & Adriaanfilm, dat is waarschijnlijk meer zijn ding.
Lekker hoor.quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik eet op de valreep nog een Buffalo chicken pizza. Goed voor 2000 kcal. @:sked @:jippie
Je bent een walgelijk varkenquote:Op zondag 21 augustus 2022 22:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik eet op de valreep nog een Buffalo chicken pizza. Goed voor 2000 kcal. @:sked @:jippie
Zondag = cheatday. Even de tank aanvullen voor komende week. In september slaan we cheatday over en gaan we cutten.quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een walgelijk varken
En niks anders.
Wij in Centerparks, hoe was de Efteling?quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:28 schreef Gutanoth het volgende:
Ik eet lekker frietjes in de Efteling
Goed, ga ermee kappen hahaquote:Op zondag 21 augustus 2022 19:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi Charrel, hoe gaat het met je nagels?
Hallo Charzquote:Op zondag 21 augustus 2022 22:42 schreef Charz het volgende:
[..]
Wij in Centerparks, hoe was de Efteling?
Hey vent, jij ook vakantie? Of morgen weer een nieuwe werkweek?quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo CharzLeuk dat je weer eens langskomt.
Nee ik neem in oktober pas verkantie, morgen gewoon weer aan de bak.quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:46 schreef Charz het volgende:
[..]
Hey vent, jij ook vakantie? Of morgen weer een nieuwe werkweek?
even een topic geopendquote:
Je vroeg het niet aan mij, maar toch gereageerdquote:Op zondag 21 augustus 2022 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
even een topic geopend
VBL / Het grote Cody Gakpo Topic #1: Gaat hij of blijft hij?
Graag een reactie en even stemmen
Je bent een goed mens.quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Je vroeg het niet aan mij, maar toch gereageerd
Gedaan.quote:Op zondag 21 augustus 2022 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
even een topic geopend
VBL / Het grote Cody Gakpo Topic #1: Gaat hij of blijft hij?
Graag een reactie en even stemmen
Ja erg leuk! Wel druk helaas, maarja zomer en zondagquote:Op zondag 21 augustus 2022 22:42 schreef Charz het volgende:
[..]
Wij in Centerparks, hoe was de Efteling?
quote:Op zondag 21 augustus 2022 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een nare vent.
Maar toch gelachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |