"Wie zonder zonde is werpe de eerste steen." (Johannes 8:7)quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er zijn hier users die een hele waslijst aan zondes al klaar hebben staan. Ik wil daar niet geassocieerd mee worden.
@Neef_Wuppie en ik doen er twee.quote:Op zondag 21 augustus 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Volkoren en salami.quote:Op zondag 21 augustus 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 21 augustus 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je valt met je neus in de boter. Qua eten en qua sfeer.quote:
En aanstellersquote:Op zondag 21 augustus 2022 17:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist, alleen maar drama en pestkoppen
Op menig begrafenis is de sfeer gezelliger.quote:Op zondag 21 augustus 2022 17:17 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist, alleen maar drama en pestkoppen
Rijst salade met tonijn, avocado, ei, komkommer en tomaten.quote:Op zondag 21 augustus 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Koekoek.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:06 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens wel raar dat jij maar blijft beweren dat Gurney degene is die mij pest. Dat is, zoals hij zelf ook al zegt, helemaal niet waar.
Maar ik heb wel jou aangesteld!quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Het wordt maar eens te meer duidelijk dat @:GGMM het echte probleem is van VBL
Precies zoals ik al stelde. Ik heb het al door.quote:Op zondag 21 augustus 2022 18:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Het wordt maar eens te meer duidelijk dat @:GGMM het echte probleem is van VBL
Hoi Charrel, hoe gaat het met je nagels?quote:
Heb je dit gekeken na 20 minuten Feyenoord? :Squote:Op zondag 21 augustus 2022 19:29 schreef GGMM het volgende:
Orphan: First Kill(2022)6.1crime, drama, horror, mystery, thriller99R16William Brent BellDavid Coggeshall, David Leslie Johnson-McGoldrick, Alex MaceIsabelle Fuhrman, Julia Stiles, Rossif SutherlandAfter orchestrating a brilliant escape from an Estonian psychiatric facility, Esther travels to America by impersonating the missing daughter of a wealthy family@:caland @:jr-style-93 @:scrummie @:afcniels @:pietjepuk2000 @:onlogisch @:oriente @:coco @:wereldgozer check review4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |