Ben je wel naar de kerk geweest?quote:Op zondag 21 augustus 2022 14:44 schreef KingRoland het volgende:
Het is zondag boys
Gedraag je een beetje
Goed bezig ouwe reusquote:
Naja ik pest hem niet en heb ook gewoon (goed) pm-contact met hem gehad onlangsquote:
Ik zal je op je woord geloven.quote:Op zondag 21 augustus 2022 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja ik pest hem niet en heb ook gewoon (goed) pm-contact met hem gehad onlangs
Pietje is vaak genoeg aangesproken en heeft de afgelopen maanden enorm (op vijandige wijze) mijn aandacht gezocht nadat ik hem heb geblokkeerd en gewoonweg negeerde (al in mei ofzo). Op een bepaald moment was ik dat ook wel beu en omdat leuke leden willen vertrekken/inhoudelijke discussies door zijn gedrag onmogelijk worden gemaakt spreek ik mij er nu wat meer tegen uit. Je oogst wat je zaait.quote:Op zondag 21 augustus 2022 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal je op je woord geloven.
maar je rant wel regelmatig over Pietje, en maakt dat ook persoonlijk. Lekker makkelijk als iemand vervelend is, maar dat doe je wel. Reageer dan niet zo overdreven wanneer er een grapje over jou gemaakt wordt.
Stop hiermee.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pietje is vaak genoeg aangesproken en heeft de afgelopen maanden enorm (op vijandige wijze) mijn aandacht gezocht nadat ik hem heb geblokkeerd en gewoonweg negeerde (al in mei ofzo). Op een bepaald moment was ik dat ook wel beu. Je oogst wat je zaait.
Je ‘grapje’ ging te ver en je bent een admin
Dan zet je maar een TR, linksom of rechtsom jij hakt erop in en maakt het persoonlijk.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pietje is vaak genoeg aangesproken en heeft de afgelopen maanden enorm (op vijandige wijze) mijn aandacht gezocht nadat ik hem heb geblokkeerd en gewoonweg negeerde (al in mei ofzo). Op een bepaald moment was ik dat ook wel beu. Je oogst wat je zaait.
Je ‘grapje’ ging te ver en je bent een admin
Slecht gevoel.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is goed
Zometeen een belangrijk potje!
Ik vind het trouwens wel raar dat jij maar blijft beweren dat Gurney degene is die mij pest. Dat is, zoals hij zelf ook al zegt, helemaal niet waar.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zet je maar een TR, linksom of rechtsom jij hakt erop in en maakt het persoonlijk.
En dat mag jij vinden, ik vond het duidelijk satirisch
Jij zei letterlijk julliequote:Op zondag 21 augustus 2022 15:06 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens wel raar dat jij maar blijft beweren dat Gurney degene is die mij pest. Dat is, zoals hij zelf ook al zegt, helemaal niet waar.
FF pissenquote:Op zondag 21 augustus 2022 15:08 schreef Scrummie het volgende:
Kan het hier weer nergens over gaan? Dat is veel leuker.
Oh als het zo makkelijk gaat wil ik ook excuses voor al het persoonlijke leed (en dat is mijn persoonlijke mening) dat je mij hebt aangedaan!quote:
Wil je dit even terugnemen, dan komt mijn hilarische post een stuk beter uit de verf.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:07 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar zoals Gurney al zei, die post sloeg niet op hem.
Het was niet voor mijn grapje maar voor mijn interpretatie van jullie, waarbij ik dacht dat Gurney één van de pesters wasquote:Op zondag 21 augustus 2022 15:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh als het zo makkelijk gaat wil ik ook excuses voor al het persoonlijke leed (en dat is mijn persoonlijke mening) dat je mij hebt aangedaan!
Oke sorry makker.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was niet voor mijn grapje maar voor mijn interpretatie van jullie, waarbij ik dacht dat Gurney één van de pesters was
Die grapjes verwerk je maar gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |