Geen kutje te zien ook. Teleurstellend.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 18:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
VBL / Geile voetbalkutjes en dergelijken.....
Ben de ban voor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 18:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Geen kutje te zien ook. Teleurstellend.
Stukje siesta.quote:Toestel Ethiopian Airlines mist landing, 'piloten sliepen mogelijk'
Volgens luchtvaartwebsite AV Herald waren de piloten in slaap gevallen en werden beide mannen wakker toen de automatische piloot een waarschuwing gaf.
Laat gaan joh, die Ethiopiërtjes hebben toch ook hun slaap nodig.quote:
Gelukkig, we kunnen er nu wel vanuit gaan dat in ieder geval @GOD deze slowchat nog steunt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
Goed nieuws. @:kingroland en ik blijven ook
Niet lang genoeg om een straaljager van de luchtmacht langs te sturen kennelijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Laat gaan joh, die Ethiopiërtjes hebben toch ook hun slaap nodig.
[ twitter ]
Je kan ook uitgaan of een film/serie kijken of een voetbalshow of EK atletiek en daar zijn ook topics voor om te posten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:47 schreef tong80 het volgende:
Het is weer avond. Het werk zit er op. Ze zijn weer onder des vrouws duim en de SC valt stil.
Ik post me gek in die topics. Wat wil je zeggen ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je kan ook uitgaan of een film/serie kijken of een voetbalshow of EK atletiek en daar zijn ook topics voor om te posten.
Waarom dan hier 'klagen' over de SC?quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik post me gek in die topics. Wat wil je zeggen ?
FF pissen
Ik klaag niet. Ik konstateer. Verder met sport.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom dan hier 'klagen' over de SC?
konstateerquote:Op vrijdag 19 augustus 2022 21:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik klaag niet. Ik konstateer. Verder met sport.
De ontknoping nu in de wijste mens.quote:
quote:Het Amerikaanse mediabedrijf Paramount betaalt 1,5 miljard dollar voor het recht om de Champions League uit te zenden in de Verenigde Staten. Het bedrijf troefde met dat bod Amazon af, melden Amerikaanse media.
De rechten zijn voor de komende zes jaar geldig.
Ik was even de stad in onder het genot van een aantal biertjes. Zou jij toch moeten waarderen makker.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 20:47 schreef tong80 het volgende:
Het is weer avond. Het werk zit er op. Ze zijn weer onder des vrouws duim en de SC valt stil.
Cool, verry cool.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 02:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik was even de stad in onder het genot van een aantal biertjes. Zou jij toch moeten waarderen makker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |