Welke hilarische post?quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wil je dit even terugnemen, dan komt mijn hilarische post een stuk beter uit de verf.
Deze:quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2022 13:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:dutchsuomifan1992 is definitief doorgebroken met zijn liedjes, je kunt zelfs alleen nog lezen als je ervoor betaalt!! https://www.ad.nl/nederla(...)7&placement=21038073
Het lijkt wel alsof @:GurneyIsBestOke het ons niet gunt een beroemdheid in ons midden te hebben, ik denk dat hij daarom als een klein kind probeert om hem weg te treiteren.
Nou ja zegquote:Op zondag 21 augustus 2022 15:14 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
En dat noem jij hilarisch?
Het is trouwens helemaal niet waar dat je dat artikel alleen kunt lezen als je er voor betaalt. Ik heb het volledige artikel ook op mijn eigen Twitteraccount gezet. En mijn Twitteraccount is hartstikke gratis.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nou ja zeg![]()
@:KingRoland ik word gedemoniseerd
Je bent een goed mens.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:17 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Het is trouwens helemaal niet waar dat je dat artikel alleen kunt lezen als je er voor betaalt. Ik heb het volledige artikel ook op mijn eigen Twitteraccount gezet. En mijn Twitteraccount is hartstikke gratis.
Oke je bent geen goed mens.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:20 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Nee, ik ben Piebe-Guido.
Het lijkt wel alsof mij kwetsen hier het nieuwe normaal is geworden! Ik ben ook maar een mens met alle emoties die daarbij horen.quote:
quote:
Inmiddels heeft Gurney zichzelf vooral ontzettend belachelijk gemaakt. Maar hij heeft dit zelf blijkbaar niet door.quote:Op zondag 21 augustus 2022 14:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zal je op je woord geloven.
maar je rant wel regelmatig over Pietje, en maakt dat ook persoonlijk. Lekker makkelijk als iemand vervelend is, maar dat doe je wel. Reageer dan niet zo overdreven wanneer er een grapje over jou gemaakt wordt.
Mwa, hij overdreef een beetje.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Inmiddels heeft Gurney zichzelf vooral ontzettend belachelijk gemaakt. Maar hij heeft dit zelf blijkbaar niet door.
quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pietje is vaak genoeg aangesproken en heeft de afgelopen maanden enorm (op vijandige wijze) mijn aandacht gezocht nadat ik hem heb geblokkeerd en gewoonweg negeerde (al in mei ofzo). Op een bepaald moment was ik dat ook wel beu en omdat leuke leden willen vertrekken/inhoudelijke discussies door zijn gedrag onmogelijk worden gemaakt spreek ik mij er nu wat meer tegen uit. Je oogst wat je zaait.
Je ‘grapje’ ging te ver en je bent een admin
Niet nadat ik nog heel even op Gurney zelf gereageerd heb. Daarna ga ik een appel eten.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, hij overdreef een beetje.
En ik krijg er een beetje uitslag van als mensen zelf wel kunnen uitdelen maar andersom moord en brand schreeuwen.
Maar laten we het weer gezellig maken
Geniet er lekker van.quote:Op zondag 21 augustus 2022 15:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet nadat ik nog heel even op Gurney zelf gereageerd heb. Daarna ga ik een appel eten.
Dit had ik nou nooit gedacht.quote:Ik ben autistisch. Autistische mensen hebben over het algemeen ongebruikelijke voorkeuren
Piebe-Guido van den Berg
Namen en rugnummers graagquote:Op zondag 21 augustus 2022 16:28 schreef Gutanoth het volgende:
Mijn hemel wat is de vbl sc een kleuterklas. Er zijn hier echt een user of 5-6 die zich kapot moeten schamen
Er wordt HIER niet geroddeld.quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:28 schreef Gutanoth het volgende:
Mijn hemel wat is de vbl sc een kleuterklas. Er zijn hier echt een user of 5-6 die zich kapot moeten schamen
Er zijn hier users die een hele waslijst aan zondes al klaar hebben staan. Ik wil daar niet geassocieerd mee worden.quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:28 schreef Gutanoth het volgende:
Lijstje aub.quote:Op zondag 21 augustus 2022 16:28 schreef Gutanoth het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |