Daar profiteert vooral de McDonalds van.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 15:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze hopen dat iedereen nadien als avondeten gaat snacken daar.
Ga je nog kijken, of is kijken naar mensen die zich inspannen wat te pittig voor je.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 03:23 schreef tong80 het volgende:
Tong voor mod. Altijd present.
Vandaag de Vuelta door Zaltbommel.
Trusten voor nu en straks.
Frietje metquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ha ha ha. Heb gekeken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 17:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ga je nog kijken, of is kijken naar mensen die zich inspannen wat te pittig voor je.
Doe haar de groetjesquote:Op zaterdag 20 augustus 2022 20:57 schreef scrupuleus het volgende:
Woordle 427 2/6
⬜🟩🟩🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Deze scores zijn mogelijk gemaakt door mijn superlieve partner
❤💋
Ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2022 21:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Van bloemen, dieren of wat chocolate?
Ik vind dit maar een waardeloze actquote:
Grappig dat je uitgerekend mij en DRT noemt. Ik was dat gepest van jullie richting mij helemaal zat en post daar sinds december vorig jaar al niet meer. Ik ben ook niet van plan om daar ooit nog te posten. Iedere keer dat ik hier op dit forum m'n gezicht wat vaker laat zien, word ik gepest. Ik word al drie jaar gepest op dit forum, met als klap op de vuurpijl al dat geroddel en gepest van jullie in dat ene CL topic. Daar gaan we 't verder niet meer over hebben, maar 't is wel zo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2022 18:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, en ik ga ook niet mee met het ‘hij is autistisch dus we moeten het maar zielig vinden’, heb vaak genoeg gewerkt met autisten (kom maar met de sociale werkplaats grapjes) en hoewel een corrigerende boodschap lastig kan aankomen is toch de strekking altijd dat niet de hele wereld zich kan en wil aanpassen aan je.
Goed voorbeeld is @:dutchsuomifan1992 die bij DRT meepost, die heeft het soms ook moeilijk maar doet gewoon wat ie leuk vindt en doet zijn best een bijdrage te leveren die ook anderen leuk vinden. Dat kan ik enorm waarderen en dan pas ik mij graag aan hem. Maar het blijft een proces van twee kanten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |