Zei je vrouw vannacht nogquote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:39 schreef Oriente het volgende:
Gefeliciteerd maat. Hopelijk stop je op je hoogtepunt.
Ik ga mijn best doen!quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inmiddels zijn het er 300.002, misschien kan jij de TT up-to-date houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:49 schreef GGMM het volgende:
Sari van Veenendaal stopt met voetballen.Moet zij weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt maatquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En GGMM feli met je nolife 300k posts
pasta pestoquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bj mijn ouders eten, dus ik weet nog niet wat er op het menu staat (erg grote kans op Spaans vispannetje @:AFCNiels).
Van Avril naar dat lelleke mokkel, er is ECHT iets fout gegaan in GGMM z'n hoofd.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:14 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
300.000 posts en toch is de eerste de beste.
Of zoals @Apophis zou zeggenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:14 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
300.000 posts en toch is de eerste de beste.
Houd je bek drizzt als je op Nicki doelt.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Van Avril naar dat lelleke mokkel, er is ECHT iets fout gegaan in GGMM z'n hoofd.
Waarom een erg grote kans op een Spaans vispannetje? Heb je Spaanse ouders?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bj mijn ouders eten, dus ik weet nog niet wat er op het menu staat (erg grote kans op Spaans vispannetje @:AFCNiels).
Ik vind ze beide wat twijfelachtig.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Van Avril naar dat lelleke mokkel, er is ECHT iets fout gegaan in GGMM z'n hoofd.
Ik las hetquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd je bek drizzt als je op Nicki doelt.
@:ggmm komt binnenkort een documentaire over Nicki uit.
:pquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:34 schreef De_Kraam het volgende:
ONZ / wat doe je als..
@:ggmm hoe is dit afgelopen?
Currywurst met pommes denk ik.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tenzij het het spelfouten betreft en de persoon in kwestie in het heden er zijn act van heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:37 schreef Sked het volgende:
Ik vind het flauw om mensen lastig te vallen met hun jeugdzonden.
Spelfouten zijn nooit oké.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenzij het het spelfouten betreft en de persoon in kwestie in het heden er zijn act van heeft gemaakt.
Ik was ook een beetje nerveus toenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
me kamer
nix
Jeetje, GGMM, wat klink je jong.
In 2002.quote:Op zondag 8 september 2002 18:11 schreef GGMM het volgende:
Kep geen winmx nee
dit topic verdient een slotje??
omdat ik naar een paar mp3'tjes vraag?? :s
GGMM is volwassen geworden.quote:
Nouquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In 2002.
[..]
GGMM is volwassen geworden.
Laten we geen hobie maken van het doorspitten van oude posts want ook jij zal er van lanks krijgenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In 2002.
[..]
GGMM is volwassen geworden.
Daarom is dit al zijn derde account ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we geen hobie maken van het doorspitten van oude posts want ook jij zal er van lanks krijgen
Wat @Sked zegt.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we geen hobie maken van het doorspitten van oude posts want ook jij zal er van lanks krijgen
Ja hoor ik haalde er gewoon 2 jeugdzonden van ggmm bijquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:44 schreef Scrummie het volgende:
Maar ik opende alleen even zijn eerste twee topics, is toch leuk.
Ik was in 2000 al FOK!erquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:37 schreef Sked het volgende:
Ik vind het flauw om mensen lastig te vallen met hun jeugdzonden.
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Toen had jij al je jeugdzonden al gepleegd
hobie was ook nog eens een post waarin hij iemand slecht schrijven verweet. Hij is wel gegroeid in zijn rol.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoor ik haalde er gewoon 2 jeugdzonden van ggmm bij
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toen had je één of andere forum admin geneukt toch?
Hoogtepunt van je FOK! carrière?
Wie had ooit gedacht dat hij zover zou komen in het leven. Een FA die vrijblijvend mensen op de kast mag jagenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
hobie was ook nog eens een post waarin hij iemand slecht schrijven verweet. Hij is wel gegroeid in zijn rol.
Ik begrijp uit bovenstaande posts dat hij zich daarvoor wel door @tong80 in zijn reet heeft moeten naaien. Ik zit al klaar voor de vier vuisten.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie had ooit gedacht dat hij zover zou komen in het leven. Een FA die vrijblijvend mensen op de kast mag jagen
Vanavond gaat het Bud en Terence feest weer verder trouwens
Ik zie er ook wel wat in om beide zinnen te combineren.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik begrijp uit bovenstaande posts dat hij zich daarvoor wel door @:tong80 in zijn reet heeft moeten naaien. Ik zit al klaar voor de vier vuisten.
Kom fegtuh dan.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd je bek drizzt als je op Nicki doelt.
@:ggmm komt binnenkort een documentaire over Nicki uit.
Nee, maar ma maakt dat nogal graag klaar omdat het zo makkelijk isquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom een erg grote kans op een Spaans vispannetje? Heb je Spaanse ouders?
Smaken dingen al anders/beter nu je een paar weken gestopt bent met roken?quote:
Er is dan ook helemaal niks mis met een Spaans vispannetje.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, maar ma maakt dat nogal graag klaar omdat het zo makkelijk is
Sowieso beter jaquote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Smaken dingen al anders/beter nu je een paar weken gestopt bent met roken?
TIP TIP TIP TIP TIP TIPquote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie er ook wel wat in om beide zinnen te combineren.
Beter hier halenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
TIP TIP TIP TIP TIP TIP
Er zijn nieuwe werkjassen in de aanbieding!!!
[ afbeelding ]
https://www.yoox.com/NL/1(...)16118317NC&sizeId=-1
Vrij prijzig maar zon korting kan ik niet weigeren.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
TIP TIP TIP TIP TIP TIP
Er zijn nieuwe werkjassen in de aanbieding!!!
[ afbeelding ]
https://www.yoox.com/NL/1(...)16118317NC&sizeId=-1
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima en nu? Kom zo naar fucking Borne hoor.
Van Nicki Minaj blijf je af.
Ik hoop dat je dit ziet als een cadeautje van mij, ongeveer van 1.500 euro.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vrij prijzig maar zon korting kan ik niet weigeren.
@Drizzt_DoUrden is duidelijk iemand die natuurlijke schoonheid niet weet te waarderen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima en nu? Kom zo naar fucking Borne hoor.
Van Nicki Minaj blijf je af.
Geen geld, is niet naar het toilet, niet naar het toilet is depressie.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Drizzt_DoUrden is duidelijk iemand die natuurlijke schoonheid niet weet te waarderen.
Het houdt je van de straat.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Drizzt_DoUrden is duidelijk iemand die natuurlijke schoonheid niet weet te waarderen.
Hoe zie je dat ?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:57 schreef Sked het volgende:
1000 likes ontvangen is mijn persoonlijke mijlpaaltje
Zoiets?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 07:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Punthoofdje @:neef_wuppie @:fetx
Krijg je van zuipen met Britten.
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen!
Liverpool - City
RBL - Bayern
PSV - Ajax
(PSG - Nantes)
[ afbeelding ]
jaaaaaa we mogen weerquote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen!
Liverpool - City
RBL - Bayern
PSV - Ajax
(PSG - Nantes)
[ afbeelding ]
Dit boeit me niet. Wanneer begint de kk divisie?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen!
Liverpool - City
RBL - Bayern
PSV - Ajax
(PSG - Nantes)
[ afbeelding ]
Volgende week, Willem 2 moet tegen (jong)PSV.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit boeit me niet. Wanneer begint de kk divisie?
Waarom de bekerwinnaar "thuis" ? Andersom lijkt me logischerquote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen!
Liverpool - City
RBL - Bayern
PSV - Ajax
(PSG - Nantes)
[ afbeelding ]
Ik heb heel erg mijn twijfels daarbij. Ik vond hem de laatste jaren steeds wat minder worden.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben -naast uiteraard Ajax- erg nieuwsgierig naar Mané bij Bayern.
Oh, wat een genot. Even afwachten of er een heel team staat van 2 miljoen of dat er ineens spelers in staan van 40-45 miljoen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgende week, Willem 2 moet tegen (jong)PSV.
Ja ik heb niet nagedacht over de volgorde van de teams.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom de bekerwinnaar "thuis" ? Andersom lijkt me logischer
goeie speler hoor maar die PL is zwaar vooral voor aanvallers en dat Klopp voetbal is ook nog eens uitputtend, denk dat hij het nu beter kan doserenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb heel erg mijn twijfels daarbij. Ik vond hem de laatste jaren steeds wat minder worden.
is het Ajax-PSV of PSV-Ajax vanavond?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik heb niet nagedacht over de volgorde van de teams.
Ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
is het Ajax-PSV of PSV-Ajax vanavond?
het Ajax thuisshirt is het mooiste wat er is, al is de ene variatie wat mooier dan de andere maar zie ze er graag in voetballenquote:
De beste club als eerste.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
is het Ajax-PSV of PSV-Ajax vanavond?
@here2goquote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
PSV speelt toch altijd uit?
@:psvcl
geniet er lekker van LRquote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Sterren NL begint nu en Vinzzent blijkt nog muziek te maken
Hopelijk staat Belinda Kinnaer dan wel Ancora in de lijst.
Heb jij nog een mening over de acceptatie van homoseksuelen supporters in stadions?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:50 schreef GGMM het volgende:
Woordle 406 4/6
⬛⬛⬛🟨🟨
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 202 3/6
🟨🟩🟨⬛⬛⬛
🟩⬛⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Nee, dan moet je bij @Lokale_Notabele zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij nog een mening over de acceptatie van homoseksuelen supporters in stadions?
Erg benieuwd al hoop ik wel dat hij het genuanceerd gaat brengen ten behoeve van de sfeer.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dan moet je bij @:lokale_notabele zijn
Er zijn leukere dingen te doen op zaterdagmiddag.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Nederland beleefd op rtl4 is heel leuk, een stotterende fietsenmaker die de F niet kan uitspreken f-f-f-f-FIEtsen.
Wat een kutleven heb ik toch
Het is dat ik geen zin heb om een fragment te uploaden maar je zou er anders over denken.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zijn leukere dingen te doen op zaterdagmiddag.
Modden in het Feyenoord topic?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zijn leukere dingen te doen op zaterdagmiddag.
Slordig zo'n spelfout in hun programmanaamquote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Nederland beleefd op rtl4 is heel leuk, een stotterende fietsenmaker die de F niet kan uitspreken f-f-f-f-FIEtsen.
Bedankt voor de subtiele aanpakquote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Slordig zo'n spelfout in hun programmanaam
Wel hardop gelachen om je tweetquote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor de subtiele aanpak
Net ook op. Eitje bij ?quote:
FOK! En Tjacka is liefquote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka heeft goede herinneren aan fok ontmoetingen in de arena.
LOLquote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Die kun je gewoon tellen als vloeibare salade. Goed bezig Tjacka!quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee
ik vind salade best lekker
zit nu aan het bier
zit nu in de trein aan het bierquote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die kun je gewoon tellen als vloeibare salade. Goed bezig Tjacka!
Je hoeft niet stoer te doen.quote:
Hoort er toch gewoon bij als je naar een wedstrijd als deze gaat na zoveel weken zonder.quote:
Tuurlijk. Ik zou vermelden als ik niet dronk voor een wedstrijd.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoort er toch gewoon bij als je naar een wedstrijd als deze gaat na zoveel weken zonder.
(Jij niet Tong, jij mag niet)
Ik bestel straks sushi.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Lekker maat. Ik ga Surinaams eten vanavond.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net rijst met zalm en straks pasta met kip en tomatensausquote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met een blikje Fernandes?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker maat. Ik ga Surinaams eten vanavond.
Ik ga voor een bamischijf, kroket en kippensoep.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb dat ook broerquote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee. Het eten vind ik heerlijk, maar die drankjes mogen ze achterwege laten.
Hemels voer echt waarquote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker maat. Ik ga Surinaams eten vanavond.
Morgen regen hoor ik net en maar goed ook gezien ik inmiddels bruiner dan een Venezuelaan ben.quote:
Afgehandeld.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Even een post in de psv-reeks gerapporteerd @:sked
@onlogisch weet jij inmiddels al hoe die moddereterknopjes werken?quote:
Ik speelde dus een spel met @onlogisch waar hij een poppetje speelde die damage moest toebrengen maar hij deed nog minder dan de "tank" die er slechts was om damage te vangen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Onlogisch weet jij inmiddels al hoe die moddereterknopjes werken?
Offline schijnt hij er wel goed in te zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik speelde dus een spel met @:onlogisch waar hij een poppetje speelde die damage moest toebrengen maar hij deed nog minder dan de "tank" die er slechts was om damage te vangen.
Knopjes online indrukken is zijn ding gewoon niet @:scrummie
De posts dat hij afgemaakt werd door zijn zoontje van 5 worden steeds geloofwaardiger.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik speelde dus een spel met @:onlogisch waar hij een poppetje speelde die damage moest toebrengen maar hij deed nog minder dan de "tank" die er slechts was om damage te vangen.
Oeiquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus de priest die z'n pc uit het raam wilde gooien omdat hij Benediction niet wist te bemachtigen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@GGMMquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:21 schreef Caland het volgende:
Forum moderator @:onlogisch krijgt er van lanks.
Wow, hier is blijkbaar een gevoelige snaar geraakt.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aldus de priest die z'n pc uit het raam wilde gooien omdat hij Benediction niet wist te bemachtigen.
Binnen paar dagen gehaald toen ik besloot toch maar eens in te lezen en het niet op gevoel te doen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aldus de priest die z'n pc uit het raam wilde gooien omdat hij Benediction niet wist te bemachtigen.
Nog steeds janken Nelisquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wow, hier is blijkbaar een gevoelige snaar geraakt.
Ik vind dat we Wrath weer moeten gaan spelen in September.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis mee toch we waren altijd nog beter dan @:knutdeijsbeer
Dat is geen nostalgie meer voor mij.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind dat we Wrath weer moeten gaan spelen in September.
Moet dat het zijn om het spelen?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is geen nostalgie meer voor mij.
Ik heb eigenlijk een beetje spijt dat ik TBC niet weer heb gedaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is geen nostalgie meer voor mij.
Lanksquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:21 schreef Caland het volgende:
Forum moderator @:onlogisch krijgt er van lanks.
Oei, hier gaat user @Wereldgozer ernstig de mist in.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oei, hier gaat user @:Wereldgozer ernstig de mist in.
Samequote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk een beetje spijt dat ik TBC niet weer heb gedaan.
quote:Een Spaanse campagne die bedoeld was om te laten zien dat alle lichamen moeten worden gerespecteerd, lijkt averechts uit te pakken nu ophef is ontstaan over de gebruikte foto's. De ontwerper van de body positivity-poster, waarop vijf verschillende vrouwen te zien zijn, blijkt daarvoor foto's te hebben gebruikt zonder toestemming van degenen die erop staan. Ook zijn de afbeeldingen bewerkt: zo is de beenprothese van een van de vrouwen vervangen door een 'echt' been.
Hoort een prothese bij je body? Zo niet is het volkomen logischquote:Op zondag 31 juli 2022 12:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In het kader van body positivity een prothese weg photoshoppen![]()
![]()
Woordle 407 3/6quote:Op zondag 31 juli 2022 12:58 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb zojuist Woordle #407 gespeeld!
Mijn beurten: 5/6
⬜🟨🟨⬜⬜
⬜🟨🟨🟩🟨
🟨⬜🟨🟩⬜
🟨⬜🟩🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Stukje Hookers @:wereldgozer
Liepen ze hand in hand ?quote:Op zondag 31 juli 2022 14:16 schreef KingRoland het volgende:
Het leek verdomme wel Rio aan de Maas wel gisteren in Rotterdam.
@:gurneyisbestoke @:erasmus @:caland @:wereldgozer @:fetx @:rambodirk @:onlogisch @:timmmmm
Nog geschoten en gestoken?quote:Op zondag 31 juli 2022 14:16 schreef KingRoland het volgende:
@:gurneyisbestoke @:erasmus @:caland @:wereldgozer @:fetx @:rambodirk @:onlogisch @:timmmmm
Gezellig maatquote:Op zondag 31 juli 2022 14:16 schreef KingRoland het volgende:
Ha ha touché.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee de pride was dan weer in een andere stad
Talloze keren. Ik raad het je aan.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben jij wel eens in je reet geneukt behalve door een FA op dit forum?
Dit is een zonde.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
UWV naait me al maandelijks in mijn poepertje.
wowquote:Op zondag 31 juli 2022 15:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Niet zo heel lang een Chinees in haar poepertje genomen
Nice, even kijken of alweer een Priscilla op het Erasmusbrug werd uitgewoond.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:16 schreef KingRoland het volgende:
Wat kostte dat?quote:Op zondag 31 juli 2022 15:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 juli 2022 15:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Open inrichting genotquote:Op zondag 31 juli 2022 14:16 schreef KingRoland het volgende:
Ladyboyed @de_boswachterquote:Op zondag 31 juli 2022 15:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapjequote:Op zondag 31 juli 2022 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
@:kingroland is een verschrikkelijk christen
Uber Eats is onderweg met mijn Korean Fried Chickenquote:Op zondag 31 juli 2022 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben lasagne aan het maken.
Mwah, classic vanilla was wel even leuk.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk een beetje spijt dat ik TBC niet weer heb gedaan.
ok, best ordinair.quote:Op zondag 31 juli 2022 15:02 schreef KingRoland het volgende:
Je kijkt maar gewoon mee.quote:Op zondag 31 juli 2022 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan vrouwenvoetbal echt niet opbrengen zelfs de finale niet helaas.
Pfff, gelukkig. Ik dacht even dat je de naam van Onze Lieve Heer aan het misbruiken was!quote:
Waar is die nu trainer?quote:Op zondag 31 juli 2022 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou nee.
John van den Brom staat ondertussen alweer op verliezen
De landskampioen van vorig jaar dan want dit jaar loopt het wat minder van de competentie tot de Supercup tot de cl-voorronde.quote:
Alsnog bijzonder verwerpelijk om dit soort taal te bezigen op de dag des Heren nota benequote:Op zondag 31 juli 2022 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pfff, gelukkig. Ik dacht even dat je de naam van Onze Lieve Heer aan het misbruiken was!
@Insomnia is trots op je!quote:Op zondag 31 juli 2022 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De landskampioen van vorig jaar dan want dit jaar loopt het wat minder van de competentie tot de Supercup tot de cl-voorronde.
Ik ben een trouw volger
@KingRolandquote:Op zondag 31 juli 2022 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsnog bijzonder verwerpelijk om dit soort taal te bezigen op de dag des Heren nota bene
Jij bent altijd bijzonder scherp in het vinden van de juiste psalm dan wel bijbelse wijsheden/spreekwoord.quote:Op zondag 31 juli 2022 19:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:KingRoland
Psalm 1
Vers 1
Welzalig hij, die in der bozen raad
Niet wandelt, noch op 't pad der zondaars staat,
Noch nederzit, daar zulken samenrotten,
Die roekeloos met God en godsdienst spotten;
Maar 's HEEREN wet blijmoedig dag en nacht
Herdenkt, bepeinst, en ijverig betracht.
quote:Op zondag 31 juli 2022 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie denk je dat mijn best ingevoerde bron is
quote:Op zondag 31 juli 2022 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent altijd bijzonder scherp in het vinden van de juiste psalm dan wel bijbelse wijsheid/spreekwoord.
Hoeveel zondagsschool heb jij gehad?
Oh ik heb mijn jaren kerk gewoon gehad en op de middelbare school evengoed godsdienst en zal mij dan ook nooit verlagen tot @KingRoland zijn niveau.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]0 Ik heb alleen een jaar godsdienstleer of zoiets op de basisschool gehad.
ging pas rond middelbare schoolquote:Op zondag 31 juli 2022 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ik heb mijn jaren kerk gewoon gehad en op de middelbare school evengoed godsdienst en zal mij dan ook nooit verlagen tot @:kingroland zijn niveau.
Durf ik niet in deze regio vol kampers en boerenquote:Op zondag 31 juli 2022 20:10 schreef KingRoland het volgende:
maar ik ga bijna elke zondag naar de kerk
Je hebt dan ook flink wat goed te maken! Hoe vaak biecht jijquote:Op zondag 31 juli 2022 20:10 schreef KingRoland het volgende:
maar ik ga bijna elke zondag naar de kerk
Boeren zijn vaak christelijk, op de een of andere manier.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Durf ik niet in deze regio vol kampers en boeren
valt mee hoorquote:Op zondag 31 juli 2022 20:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt dan ook flink wat goed te maken! Hoe vaak biecht jij
Na een half uur was het al raak.quote:
ik ben niet zo een fan van neymarquote:
Ik ook zeker niet. Pislul 1e klas. Maar deze vrije trapquote:Op zondag 31 juli 2022 20:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ben niet zo een fan van neymar
ik stuur deze even door naar @:sked geen idee wat zijn mening is over Neymar
hij mag de veters van Roberto Carlos, Ronaldo en Ronaldinho nog niet eens strikkenquote:Op zondag 31 juli 2022 20:56 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Ik ook zeker niet. Pislul 1e klas. Maar deze vrije trap
Jammerlijk vaak geblesseerdquote:Op zondag 31 juli 2022 20:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ben niet zo een fan van neymar
ik stuur deze even door naar @:sked geen idee wat zijn mening is over Neymar
Ik snap het niet maar ze gaan hun gang maar zolang ze geen kinderen en mensen met een beperking geld aftroggelen (Wat ze allemaal doen)quote:Op zondag 31 juli 2022 20:54 schreef KingRoland het volgende:
@:littlerabbit wat is jouw mening als het gaat om juicechannels?
Maar dat zijn de enige mensen die ernaar kijken.quote:Op zondag 31 juli 2022 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap het niet maar ze gaan hun gang maar zolang ze geen kinderen en mensen met een beperking geld aftroggelen (Wat ze allemaal doen)
Jaquote:Op zondag 31 juli 2022 21:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar dat zijn de enige mensen die ernaar kijken.
Stukje cultuur. Daar heb ik veel respect voorquote:Op zondag 31 juli 2022 20:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Na een half uur was het al raak.
https://www.ad.nl/rotterd(...)teekpartij~a2eab51c/
Zomercarnaval stelt nooit teleur.
Verder relatief rustig, zaterdag nog maar 1 steekpartij, 40-45 aanhoudingen en wat machetes, messen en vuurwapens gevonden bij het preventief fouilleren.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Na een half uur was het al raak.
https://www.ad.nl/rotterd(...)teekpartij~a2eab51c/
Zomercarnaval stelt nooit teleur.
Gewoon een stukje grond terugnemen dat ze van zichzelf hebben gestolen, of zoiets.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2022 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Verder relatief rustig, zaterdag nog maar 1 steekpartij, 40-45 aanhoudingen en wat machetes, messen en vuurwapens gevonden bij het preventief fouilleren.
Valt mee
Allemaal OP zuid zekerquote:Op zondag 31 juli 2022 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Verder relatief rustig, zaterdag nog maar 1 steekpartij, 40-45 aanhoudingen en wat machetes, messen en vuurwapens gevonden bij het preventief fouilleren.
Valt mee
Vraag op.quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:16 schreef El-Stinho het volgende:
@:Scrummie ben je al wakker? Tengo una pregunta sobre Peaky Blinders.
We spreken hier Nederlands.quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:16 schreef El-Stinho het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Doe niet zo interessant zeg, met je kut Spaans.quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:16 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vond seizoen 4 ronduit kut.quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:22 schreef GGMM het volgende:
Ik ben gestopt met Peaky Blinders, het kan me niet boeien.
Ik ben met seizoen 4 van Stranger Things begnonen en ik ben best enthousiast.
Vind het wel tof dat die gast gebaseerd is op Freddy Krueger. Freddygod. Ik had vroeger al die Nightmare on Elmstreet films op DVD@:zipportal
En eindelijk weer een horror-sfeertje. Vorig seizoen ging nergens over.
Ik hou jullie op de hoogte.
Ik had er ook niet veel van verwacht, maar ik heb een zwak voor horror dus ik geniet er wel weer van.quote:
[spoiler]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woordle 408 3/6quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:07 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb zojuist Woordle #408 gespeeld!
Mijn beurten: X/6
⬜⬜⬜⬜🟩
🟨⬜⬜⬜🟩
⬜⬜🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩
Dit kan echt niet…..
Op basis van deze post blijf ik bij BCS.quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:22 schreef GGMM het volgende:
Ik ben gestopt met Peaky Blinders, het kan me niet boeien.
Ik ben met seizoen 4 van Stranger Things begnonen en ik ben best enthousiast.
Vind het wel tof dat die gast gebaseerd is op Freddy Krueger. Freddygod. Ik had vroeger al die Nightmare on Elmstreet films op DVD@:zipportal
En eindelijk weer een horror-sfeertje. Vorig seizoen ging nergens over.
Ik hou jullie op de hoogte.
quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Denk dat ik de komende tijd Breaking Bad/Better Call Saul ga kijken als ik Peaky af heb.quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
BCS S02
8/10
@:gurneyisbestoke @:coco @:scrummie @:ggmm @:el-stinho @:maxi-mus @:pietjepuk2000 @:masterminded @:nattekat @:jippie @:wateropmars
quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Woordle 408 3/6
🟨⬛⬛⬛⬛
⬛🟨🟨⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Teringdebiel.
Goedemorgen lieffiequote:Op maandag 1 augustus 2022 11:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
BCS S02
8/10
@:gurneyisbestoke @:coco @:scrummie @:ggmm @:el-stinho @:maxi-mus @:pietjepuk2000 @:masterminded @:nattekat @:jippie @:wateropmars
Wie is Suline?quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:51 schreef Sked het volgende:
Ach gut, Gordon was bijna dood omdat hij dacht dat hij op eigen initiatief wel kon stoppen met insuline spuiten.
Er bestaan geen grotere musts dan die twee.quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Denk dat ik de komende tijd Breaking Bad/Better Call Saul ga kijken als ik Peaky af heb.
Tenzij er grotere musts zijn die jullie als advies hebben!!!
We praten hier Nederlands.quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er bestaan geen grotere musts dan die twee.
Nee.quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:54 schreef KingRoland het volgende:
Gordon is een vriend van de sc toch
quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:54 schreef KingRoland het volgende:
Bij nader inzien is dat een gebbetje volgens mijquote:Op maandag 1 augustus 2022 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb nog eens nagedacht over Nippy en moet toch eerlijk zeggen dat het enorme filler. Nou is filler soms niet erg maar we hebben nog maar 3 afleveringen en ze moeten nog zoveel afronden. Wat dat betreft echt een onbegrijpelijke keuze en timing van de makers. Waarom een hele trage aflevering over Gene terwijl ze juist hier op zouden moeten focussen:
- Hoe loopt het af tussen Fring en Salamanca? Die twee zijn nog niet klaar met elkaar maar hoe gaan ze dat in 3 afleveringen afronden? En wat te denken over Bolsa en Eladio?
- Volgens Lalo zou Tuco weer bijna vrij komen. Gaan we dat nog zien in de korte tijd die we nog hebben?
- Dat lab dat Fring aan het bouwen is, gaan we dat nog in gebruik zien en zo ja hoe dan? Het is nog lang niet af.
- Wat is er precies met Jimmy / Saul gebeurd dat hij moest onderduiken als Gene? Echt benieuwd hoe ze daar in 3 afleveringen antwoord op gaan geven.
[ afbeelding ]
Die user heb ik wel vaker domme dingen zien posten dus ik betwijfel het.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bij nader inzien is dat een gebbetje volgens mij
quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:54 schreef KingRoland het volgende:
Die hele discussie over een mogelijk vervolg is ellende.quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die user heb ik wel vaker domme dingen zien posten dus ik betwijfel het.
Hij is ook tyfusirritant (vandaag)quote:Op maandag 1 augustus 2022 12:22 schreef Sked het volgende:
@:GGMM maakt zich erg druk om @:PietjePuk2000 vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |