Zei je vrouw vannacht nogquote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:39 schreef Oriente het volgende:
Gefeliciteerd maat. Hopelijk stop je op je hoogtepunt.
Ik ga mijn best doen!quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inmiddels zijn het er 300.002, misschien kan jij de TT up-to-date houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:49 schreef GGMM het volgende:
Sari van Veenendaal stopt met voetballen.Moet zij weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt maatquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En GGMM feli met je nolife 300k posts
pasta pestoquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bj mijn ouders eten, dus ik weet nog niet wat er op het menu staat (erg grote kans op Spaans vispannetje @:AFCNiels).
Van Avril naar dat lelleke mokkel, er is ECHT iets fout gegaan in GGMM z'n hoofd.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:14 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
300.000 posts en toch is de eerste de beste.
Of zoals @Apophis zou zeggenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:14 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
300.000 posts en toch is de eerste de beste.
Houd je bek drizzt als je op Nicki doelt.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Van Avril naar dat lelleke mokkel, er is ECHT iets fout gegaan in GGMM z'n hoofd.
Waarom een erg grote kans op een Spaans vispannetje? Heb je Spaanse ouders?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bj mijn ouders eten, dus ik weet nog niet wat er op het menu staat (erg grote kans op Spaans vispannetje @:AFCNiels).
Ik vind ze beide wat twijfelachtig.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Van Avril naar dat lelleke mokkel, er is ECHT iets fout gegaan in GGMM z'n hoofd.
Ik las hetquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd je bek drizzt als je op Nicki doelt.
@:ggmm komt binnenkort een documentaire over Nicki uit.
:pquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:34 schreef De_Kraam het volgende:
ONZ / wat doe je als..
@:ggmm hoe is dit afgelopen?
Currywurst met pommes denk ik.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tenzij het het spelfouten betreft en de persoon in kwestie in het heden er zijn act van heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:37 schreef Sked het volgende:
Ik vind het flauw om mensen lastig te vallen met hun jeugdzonden.
Spelfouten zijn nooit oké.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tenzij het het spelfouten betreft en de persoon in kwestie in het heden er zijn act van heeft gemaakt.
Ik was ook een beetje nerveus toenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
me kamer
nix
Jeetje, GGMM, wat klink je jong.
In 2002.quote:Op zondag 8 september 2002 18:11 schreef GGMM het volgende:
Kep geen winmx nee
dit topic verdient een slotje??
omdat ik naar een paar mp3'tjes vraag?? :s
GGMM is volwassen geworden.quote:
Nouquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In 2002.
[..]
GGMM is volwassen geworden.
Laten we geen hobie maken van het doorspitten van oude posts want ook jij zal er van lanks krijgenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In 2002.
[..]
GGMM is volwassen geworden.
Daarom is dit al zijn derde account ofzoquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we geen hobie maken van het doorspitten van oude posts want ook jij zal er van lanks krijgen
Wat @Sked zegt.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laten we geen hobie maken van het doorspitten van oude posts want ook jij zal er van lanks krijgen
Ja hoor ik haalde er gewoon 2 jeugdzonden van ggmm bijquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:44 schreef Scrummie het volgende:
Maar ik opende alleen even zijn eerste twee topics, is toch leuk.
Ik was in 2000 al FOK!erquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:37 schreef Sked het volgende:
Ik vind het flauw om mensen lastig te vallen met hun jeugdzonden.
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Toen had jij al je jeugdzonden al gepleegd
hobie was ook nog eens een post waarin hij iemand slecht schrijven verweet. Hij is wel gegroeid in zijn rol.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoor ik haalde er gewoon 2 jeugdzonden van ggmm bij
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Toen had je één of andere forum admin geneukt toch?
Hoogtepunt van je FOK! carrière?
Wie had ooit gedacht dat hij zover zou komen in het leven. Een FA die vrijblijvend mensen op de kast mag jagenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
hobie was ook nog eens een post waarin hij iemand slecht schrijven verweet. Hij is wel gegroeid in zijn rol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |