Woordle 407 3/6quote:Op zondag 31 juli 2022 12:58 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb zojuist Woordle #407 gespeeld!
Mijn beurten: 5/6
⬜🟨🟨⬜⬜
⬜🟨🟨🟩🟨
🟨⬜🟨🟩⬜
🟨⬜🟩🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Stukje Hookers @:wereldgozer
Liepen ze hand in hand ?quote:Op zondag 31 juli 2022 14:16 schreef KingRoland het volgende:
Het leek verdomme wel Rio aan de Maas wel gisteren in Rotterdam.
@:gurneyisbestoke @:erasmus @:caland @:wereldgozer @:fetx @:rambodirk @:onlogisch @:timmmmm
Nog geschoten en gestoken?quote:Op zondag 31 juli 2022 14:16 schreef KingRoland het volgende:
@:gurneyisbestoke @:erasmus @:caland @:wereldgozer @:fetx @:rambodirk @:onlogisch @:timmmmm
Gezellig maatquote:Op zondag 31 juli 2022 14:16 schreef KingRoland het volgende:
Ha ha touché.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee de pride was dan weer in een andere stad
Talloze keren. Ik raad het je aan.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben jij wel eens in je reet geneukt behalve door een FA op dit forum?
Dit is een zonde.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
UWV naait me al maandelijks in mijn poepertje.
wowquote:Op zondag 31 juli 2022 15:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Niet zo heel lang een Chinees in haar poepertje genomen
Nice, even kijken of alweer een Priscilla op het Erasmusbrug werd uitgewoond.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:16 schreef KingRoland het volgende:
Wat kostte dat?quote:Op zondag 31 juli 2022 15:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 juli 2022 15:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Open inrichting genotquote:Op zondag 31 juli 2022 14:16 schreef KingRoland het volgende:
Ladyboyed @de_boswachterquote:Op zondag 31 juli 2022 15:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapjequote:Op zondag 31 juli 2022 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
@:kingroland is een verschrikkelijk christen
Uber Eats is onderweg met mijn Korean Fried Chickenquote:Op zondag 31 juli 2022 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben lasagne aan het maken.
Mwah, classic vanilla was wel even leuk.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk een beetje spijt dat ik TBC niet weer heb gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |