Binnen paar dagen gehaald toen ik besloot toch maar eens in te lezen en het niet op gevoel te doen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aldus de priest die z'n pc uit het raam wilde gooien omdat hij Benediction niet wist te bemachtigen.
Nog steeds janken Nelisquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wow, hier is blijkbaar een gevoelige snaar geraakt.
Ik vind dat we Wrath weer moeten gaan spelen in September.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis mee toch we waren altijd nog beter dan @:knutdeijsbeer
Dat is geen nostalgie meer voor mij.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind dat we Wrath weer moeten gaan spelen in September.
Moet dat het zijn om het spelen?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is geen nostalgie meer voor mij.
Ik heb eigenlijk een beetje spijt dat ik TBC niet weer heb gedaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is geen nostalgie meer voor mij.
Lanksquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:21 schreef Caland het volgende:
Forum moderator @:onlogisch krijgt er van lanks.
Oei, hier gaat user @Wereldgozer ernstig de mist in.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 20:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oei, hier gaat user @:Wereldgozer ernstig de mist in.
Samequote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk een beetje spijt dat ik TBC niet weer heb gedaan.
quote:Een Spaanse campagne die bedoeld was om te laten zien dat alle lichamen moeten worden gerespecteerd, lijkt averechts uit te pakken nu ophef is ontstaan over de gebruikte foto's. De ontwerper van de body positivity-poster, waarop vijf verschillende vrouwen te zien zijn, blijkt daarvoor foto's te hebben gebruikt zonder toestemming van degenen die erop staan. Ook zijn de afbeeldingen bewerkt: zo is de beenprothese van een van de vrouwen vervangen door een 'echt' been.
Hoort een prothese bij je body? Zo niet is het volkomen logischquote:Op zondag 31 juli 2022 12:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In het kader van body positivity een prothese weg photoshoppen![]()
![]()
Woordle 407 3/6quote:Op zondag 31 juli 2022 12:58 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb zojuist Woordle #407 gespeeld!
Mijn beurten: 5/6
⬜🟨🟨⬜⬜
⬜🟨🟨🟩🟨
🟨⬜🟨🟩⬜
🟨⬜🟩🟩⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
Stukje Hookers @:wereldgozer
Liepen ze hand in hand ?quote:Op zondag 31 juli 2022 14:16 schreef KingRoland het volgende:
Het leek verdomme wel Rio aan de Maas wel gisteren in Rotterdam.
@:gurneyisbestoke @:erasmus @:caland @:wereldgozer @:fetx @:rambodirk @:onlogisch @:timmmmm
Nog geschoten en gestoken?quote:Op zondag 31 juli 2022 14:16 schreef KingRoland het volgende:
@:gurneyisbestoke @:erasmus @:caland @:wereldgozer @:fetx @:rambodirk @:onlogisch @:timmmmm
Gezellig maatquote:Op zondag 31 juli 2022 14:16 schreef KingRoland het volgende:
Ha ha touché.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee de pride was dan weer in een andere stad
Talloze keren. Ik raad het je aan.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben jij wel eens in je reet geneukt behalve door een FA op dit forum?
Dit is een zonde.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
UWV naait me al maandelijks in mijn poepertje.
wowquote:Op zondag 31 juli 2022 15:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Niet zo heel lang een Chinees in haar poepertje genomen
Nice, even kijken of alweer een Priscilla op het Erasmusbrug werd uitgewoond.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:16 schreef KingRoland het volgende:
Wat kostte dat?quote:Op zondag 31 juli 2022 15:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 juli 2022 15:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Open inrichting genotquote:Op zondag 31 juli 2022 14:16 schreef KingRoland het volgende:
Ladyboyed @de_boswachterquote:Op zondag 31 juli 2022 15:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapjequote:Op zondag 31 juli 2022 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
@:kingroland is een verschrikkelijk christen
Uber Eats is onderweg met mijn Korean Fried Chickenquote:Op zondag 31 juli 2022 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben lasagne aan het maken.
Mwah, classic vanilla was wel even leuk.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk een beetje spijt dat ik TBC niet weer heb gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |