geniet ervan maatquote:
Jaquote:
Heb jij nog een mening over de acceptatie van homoseksuelen supporters in stadions?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:50 schreef GGMM het volgende:
Woordle 406 4/6
⬛⬛⬛🟨🟨
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 202 3/6
🟨🟩🟨⬛⬛⬛
🟩⬛⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Nee, dan moet je bij @Lokale_Notabele zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij nog een mening over de acceptatie van homoseksuelen supporters in stadions?
Erg benieuwd al hoop ik wel dat hij het genuanceerd gaat brengen ten behoeve van de sfeer.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dan moet je bij @:lokale_notabele zijn
Er zijn leukere dingen te doen op zaterdagmiddag.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Nederland beleefd op rtl4 is heel leuk, een stotterende fietsenmaker die de F niet kan uitspreken f-f-f-f-FIEtsen.
Wat een kutleven heb ik toch
Het is dat ik geen zin heb om een fragment te uploaden maar je zou er anders over denken.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zijn leukere dingen te doen op zaterdagmiddag.
Modden in het Feyenoord topic?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zijn leukere dingen te doen op zaterdagmiddag.
Slordig zo'n spelfout in hun programmanaamquote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Nederland beleefd op rtl4 is heel leuk, een stotterende fietsenmaker die de F niet kan uitspreken f-f-f-f-FIEtsen.
Bedankt voor de subtiele aanpakquote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Slordig zo'n spelfout in hun programmanaam
Wel hardop gelachen om je tweetquote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor de subtiele aanpak
Net ook op. Eitje bij ?quote:
FOK! En Tjacka is liefquote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka heeft goede herinneren aan fok ontmoetingen in de arena.
LOLquote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Die kun je gewoon tellen als vloeibare salade. Goed bezig Tjacka!quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee
ik vind salade best lekker
zit nu aan het bier
zit nu in de trein aan het bierquote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die kun je gewoon tellen als vloeibare salade. Goed bezig Tjacka!
Je hoeft niet stoer te doen.quote:
Hoort er toch gewoon bij als je naar een wedstrijd als deze gaat na zoveel weken zonder.quote:
Tuurlijk. Ik zou vermelden als ik niet dronk voor een wedstrijd.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoort er toch gewoon bij als je naar een wedstrijd als deze gaat na zoveel weken zonder.
(Jij niet Tong, jij mag niet)
Ik bestel straks sushi.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Lekker maat. Ik ga Surinaams eten vanavond.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net rijst met zalm en straks pasta met kip en tomatensausquote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met een blikje Fernandes?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker maat. Ik ga Surinaams eten vanavond.
Ik ga voor een bamischijf, kroket en kippensoep.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb dat ook broerquote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee. Het eten vind ik heerlijk, maar die drankjes mogen ze achterwege laten.
Hemels voer echt waarquote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Lekker maat. Ik ga Surinaams eten vanavond.
Morgen regen hoor ik net en maar goed ook gezien ik inmiddels bruiner dan een Venezuelaan ben.quote:
Afgehandeld.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Even een post in de psv-reeks gerapporteerd @:sked
@onlogisch weet jij inmiddels al hoe die moddereterknopjes werken?quote:
Ik speelde dus een spel met @onlogisch waar hij een poppetje speelde die damage moest toebrengen maar hij deed nog minder dan de "tank" die er slechts was om damage te vangen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Onlogisch weet jij inmiddels al hoe die moddereterknopjes werken?
Offline schijnt hij er wel goed in te zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik speelde dus een spel met @:onlogisch waar hij een poppetje speelde die damage moest toebrengen maar hij deed nog minder dan de "tank" die er slechts was om damage te vangen.
Knopjes online indrukken is zijn ding gewoon niet @:scrummie
De posts dat hij afgemaakt werd door zijn zoontje van 5 worden steeds geloofwaardiger.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik speelde dus een spel met @:onlogisch waar hij een poppetje speelde die damage moest toebrengen maar hij deed nog minder dan de "tank" die er slechts was om damage te vangen.
Oeiquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus de priest die z'n pc uit het raam wilde gooien omdat hij Benediction niet wist te bemachtigen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@GGMMquote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:21 schreef Caland het volgende:
Forum moderator @:onlogisch krijgt er van lanks.
Wow, hier is blijkbaar een gevoelige snaar geraakt.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aldus de priest die z'n pc uit het raam wilde gooien omdat hij Benediction niet wist te bemachtigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |