geniet ervan maatquote:
Jaquote:
Heb jij nog een mening over de acceptatie van homoseksuelen supporters in stadions?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:50 schreef GGMM het volgende:
Woordle 406 4/6
⬛⬛⬛🟨🟨
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 202 3/6
🟨🟩🟨⬛⬛⬛
🟩⬛⬛⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Nee, dan moet je bij @Lokale_Notabele zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb jij nog een mening over de acceptatie van homoseksuelen supporters in stadions?
Erg benieuwd al hoop ik wel dat hij het genuanceerd gaat brengen ten behoeve van de sfeer.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dan moet je bij @:lokale_notabele zijn
Er zijn leukere dingen te doen op zaterdagmiddag.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Nederland beleefd op rtl4 is heel leuk, een stotterende fietsenmaker die de F niet kan uitspreken f-f-f-f-FIEtsen.
Wat een kutleven heb ik toch
Het is dat ik geen zin heb om een fragment te uploaden maar je zou er anders over denken.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zijn leukere dingen te doen op zaterdagmiddag.
Modden in het Feyenoord topic?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zijn leukere dingen te doen op zaterdagmiddag.
Slordig zo'n spelfout in hun programmanaamquote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Nederland beleefd op rtl4 is heel leuk, een stotterende fietsenmaker die de F niet kan uitspreken f-f-f-f-FIEtsen.
Bedankt voor de subtiele aanpakquote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Slordig zo'n spelfout in hun programmanaam
Wel hardop gelachen om je tweetquote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor de subtiele aanpak
Net ook op. Eitje bij ?quote:
FOK! En Tjacka is liefquote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka heeft goede herinneren aan fok ontmoetingen in de arena.
LOLquote:Op zaterdag 30 juli 2022 13:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Die kun je gewoon tellen als vloeibare salade. Goed bezig Tjacka!quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee
ik vind salade best lekker
zit nu aan het bier
zit nu in de trein aan het bierquote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die kun je gewoon tellen als vloeibare salade. Goed bezig Tjacka!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |