Gezellig maatquote:Op zondag 31 juli 2022 14:16 schreef KingRoland het volgende:
Het leek verdomme wel Rio aan de Maas wel gisteren in Rotterdam.
@:gurneyisbestoke @:erasmus @:caland @:wereldgozer @:fetx @:rambodirk @:onlogisch @:timmmmm
Ha ha touché.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee de pride was dan weer in een andere stad
Talloze keren. Ik raad het je aan.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben jij wel eens in je reet geneukt behalve door een FA op dit forum?
Dit is een zonde.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
UWV naait me al maandelijks in mijn poepertje.
wowquote:Op zondag 31 juli 2022 15:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Niet zo heel lang een Chinees in haar poepertje genomen
Nice, even kijken of alweer een Priscilla op het Erasmusbrug werd uitgewoond.quote:Op zondag 31 juli 2022 14:16 schreef KingRoland het volgende:
@:gurneyisbestoke @:erasmus @:caland @:wereldgozer @:fetx @:rambodirk @:onlogisch @:timmmmm
Wat kostte dat?quote:Op zondag 31 juli 2022 15:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 juli 2022 15:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Open inrichting genotquote:Op zondag 31 juli 2022 14:16 schreef KingRoland het volgende:
Ladyboyed @de_boswachterquote:Op zondag 31 juli 2022 15:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapjequote:Op zondag 31 juli 2022 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
@:kingroland is een verschrikkelijk christen
Uber Eats is onderweg met mijn Korean Fried Chickenquote:Op zondag 31 juli 2022 17:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben lasagne aan het maken.
Mwah, classic vanilla was wel even leuk.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 19:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk een beetje spijt dat ik TBC niet weer heb gedaan.
ok, best ordinair.quote:Op zondag 31 juli 2022 15:02 schreef KingRoland het volgende:
Je kijkt maar gewoon mee.quote:Op zondag 31 juli 2022 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan vrouwenvoetbal echt niet opbrengen zelfs de finale niet helaas.
Pfff, gelukkig. Ik dacht even dat je de naam van Onze Lieve Heer aan het misbruiken was!quote:
Waar is die nu trainer?quote:Op zondag 31 juli 2022 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou nee.
John van den Brom staat ondertussen alweer op verliezen
De landskampioen van vorig jaar dan want dit jaar loopt het wat minder van de competentie tot de Supercup tot de cl-voorronde.quote:
Alsnog bijzonder verwerpelijk om dit soort taal te bezigen op de dag des Heren nota benequote:Op zondag 31 juli 2022 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pfff, gelukkig. Ik dacht even dat je de naam van Onze Lieve Heer aan het misbruiken was!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |