ok, best ordinair.quote:Op zondag 31 juli 2022 15:02 schreef KingRoland het volgende:
Niet zo heel lang een Chinees in haar poepertje genomen
Je kijkt maar gewoon mee.quote:Op zondag 31 juli 2022 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan vrouwenvoetbal echt niet opbrengen zelfs de finale niet helaas.
Pfff, gelukkig. Ik dacht even dat je de naam van Onze Lieve Heer aan het misbruiken was!quote:
Waar is die nu trainer?quote:Op zondag 31 juli 2022 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou nee.
John van den Brom staat ondertussen alweer op verliezen
De landskampioen van vorig jaar dan want dit jaar loopt het wat minder van de competentie tot de Supercup tot de cl-voorronde.quote:
Alsnog bijzonder verwerpelijk om dit soort taal te bezigen op de dag des Heren nota benequote:Op zondag 31 juli 2022 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Pfff, gelukkig. Ik dacht even dat je de naam van Onze Lieve Heer aan het misbruiken was!
@Insomnia is trots op je!quote:Op zondag 31 juli 2022 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De landskampioen van vorig jaar dan want dit jaar loopt het wat minder van de competentie tot de Supercup tot de cl-voorronde.
Ik ben een trouw volger
@KingRolandquote:Op zondag 31 juli 2022 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsnog bijzonder verwerpelijk om dit soort taal te bezigen op de dag des Heren nota bene
Jij bent altijd bijzonder scherp in het vinden van de juiste psalm dan wel bijbelse wijsheden/spreekwoord.quote:Op zondag 31 juli 2022 19:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:KingRoland
Psalm 1
Vers 1
Welzalig hij, die in der bozen raad
Niet wandelt, noch op 't pad der zondaars staat,
Noch nederzit, daar zulken samenrotten,
Die roekeloos met God en godsdienst spotten;
Maar 's HEEREN wet blijmoedig dag en nacht
Herdenkt, bepeinst, en ijverig betracht.
quote:Op zondag 31 juli 2022 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie denk je dat mijn best ingevoerde bron is
quote:Op zondag 31 juli 2022 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent altijd bijzonder scherp in het vinden van de juiste psalm dan wel bijbelse wijsheid/spreekwoord.
Hoeveel zondagsschool heb jij gehad?
Oh ik heb mijn jaren kerk gewoon gehad en op de middelbare school evengoed godsdienst en zal mij dan ook nooit verlagen tot @KingRoland zijn niveau.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]0 Ik heb alleen een jaar godsdienstleer of zoiets op de basisschool gehad.
ging pas rond middelbare schoolquote:Op zondag 31 juli 2022 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ik heb mijn jaren kerk gewoon gehad en op de middelbare school evengoed godsdienst en zal mij dan ook nooit verlagen tot @:kingroland zijn niveau.
Durf ik niet in deze regio vol kampers en boerenquote:Op zondag 31 juli 2022 20:10 schreef KingRoland het volgende:
maar ik ga bijna elke zondag naar de kerk
Je hebt dan ook flink wat goed te maken! Hoe vaak biecht jijquote:Op zondag 31 juli 2022 20:10 schreef KingRoland het volgende:
maar ik ga bijna elke zondag naar de kerk
Boeren zijn vaak christelijk, op de een of andere manier.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Durf ik niet in deze regio vol kampers en boeren
valt mee hoorquote:Op zondag 31 juli 2022 20:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je hebt dan ook flink wat goed te maken! Hoe vaak biecht jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |