Ik begrijp uit bovenstaande posts dat hij zich daarvoor wel door @tong80 in zijn reet heeft moeten naaien. Ik zit al klaar voor de vier vuisten.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie had ooit gedacht dat hij zover zou komen in het leven. Een FA die vrijblijvend mensen op de kast mag jagen
Vanavond gaat het Bud en Terence feest weer verder trouwens
Ik zie er ook wel wat in om beide zinnen te combineren.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik begrijp uit bovenstaande posts dat hij zich daarvoor wel door @:tong80 in zijn reet heeft moeten naaien. Ik zit al klaar voor de vier vuisten.
Kom fegtuh dan.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Houd je bek drizzt als je op Nicki doelt.
@:ggmm komt binnenkort een documentaire over Nicki uit.
Nee, maar ma maakt dat nogal graag klaar omdat het zo makkelijk isquote:Op vrijdag 29 juli 2022 17:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom een erg grote kans op een Spaans vispannetje? Heb je Spaanse ouders?
Smaken dingen al anders/beter nu je een paar weken gestopt bent met roken?quote:
Er is dan ook helemaal niks mis met een Spaans vispannetje.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, maar ma maakt dat nogal graag klaar omdat het zo makkelijk is
Sowieso beter jaquote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Smaken dingen al anders/beter nu je een paar weken gestopt bent met roken?
TIP TIP TIP TIP TIP TIPquote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie er ook wel wat in om beide zinnen te combineren.
Beter hier halenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
TIP TIP TIP TIP TIP TIP
Er zijn nieuwe werkjassen in de aanbieding!!!
[ afbeelding ]
https://www.yoox.com/NL/1(...)16118317NC&sizeId=-1
Vrij prijzig maar zon korting kan ik niet weigeren.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
TIP TIP TIP TIP TIP TIP
Er zijn nieuwe werkjassen in de aanbieding!!!
[ afbeelding ]
https://www.yoox.com/NL/1(...)16118317NC&sizeId=-1
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima en nu? Kom zo naar fucking Borne hoor.
Van Nicki Minaj blijf je af.
Ik hoop dat je dit ziet als een cadeautje van mij, ongeveer van 1.500 euro.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vrij prijzig maar zon korting kan ik niet weigeren.
@Drizzt_DoUrden is duidelijk iemand die natuurlijke schoonheid niet weet te waarderen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima en nu? Kom zo naar fucking Borne hoor.
Van Nicki Minaj blijf je af.
Geen geld, is niet naar het toilet, niet naar het toilet is depressie.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Drizzt_DoUrden is duidelijk iemand die natuurlijke schoonheid niet weet te waarderen.
Het houdt je van de straat.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Drizzt_DoUrden is duidelijk iemand die natuurlijke schoonheid niet weet te waarderen.
Hoe zie je dat ?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:57 schreef Sked het volgende:
1000 likes ontvangen is mijn persoonlijke mijlpaaltje
Zoiets?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 07:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Punthoofdje @:neef_wuppie @:fetx
Krijg je van zuipen met Britten.
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen!
Liverpool - City
RBL - Bayern
PSV - Ajax
(PSG - Nantes)
[ afbeelding ]
jaaaaaa we mogen weerquote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen!
Liverpool - City
RBL - Bayern
PSV - Ajax
(PSG - Nantes)
[ afbeelding ]
Dit boeit me niet. Wanneer begint de kk divisie?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen!
Liverpool - City
RBL - Bayern
PSV - Ajax
(PSG - Nantes)
[ afbeelding ]
Volgende week, Willem 2 moet tegen (jong)PSV.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit boeit me niet. Wanneer begint de kk divisie?
Waarom de bekerwinnaar "thuis" ? Andersom lijkt me logischerquote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen!
Liverpool - City
RBL - Bayern
PSV - Ajax
(PSG - Nantes)
[ afbeelding ]
Ik heb heel erg mijn twijfels daarbij. Ik vond hem de laatste jaren steeds wat minder worden.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben -naast uiteraard Ajax- erg nieuwsgierig naar Mané bij Bayern.
Oh, wat een genot. Even afwachten of er een heel team staat van 2 miljoen of dat er ineens spelers in staan van 40-45 miljoen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgende week, Willem 2 moet tegen (jong)PSV.
Ja ik heb niet nagedacht over de volgorde van de teams.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom de bekerwinnaar "thuis" ? Andersom lijkt me logischer
goeie speler hoor maar die PL is zwaar vooral voor aanvallers en dat Klopp voetbal is ook nog eens uitputtend, denk dat hij het nu beter kan doserenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb heel erg mijn twijfels daarbij. Ik vond hem de laatste jaren steeds wat minder worden.
is het Ajax-PSV of PSV-Ajax vanavond?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik heb niet nagedacht over de volgorde van de teams.
Ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
is het Ajax-PSV of PSV-Ajax vanavond?
het Ajax thuisshirt is het mooiste wat er is, al is de ene variatie wat mooier dan de andere maar zie ze er graag in voetballenquote:
De beste club als eerste.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
is het Ajax-PSV of PSV-Ajax vanavond?
@here2goquote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
PSV speelt toch altijd uit?
@:psvcl
geniet er lekker van LRquote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Sterren NL begint nu en Vinzzent blijkt nog muziek te maken
Hopelijk staat Belinda Kinnaer dan wel Ancora in de lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |