Dat is een act. Ter info.quote:Op zondag 26 juni 2022 12:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Goed om te zien dat je het leuk hebt gehad, @:gurneyisbestoke
Bruin brood Ham.quote:Op zondag 26 juni 2022 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Pokebowl besteld. Is NU onderweg.quote:Op zondag 26 juni 2022 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
biefstuk met broodquote:Op zondag 26 juni 2022 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zou op jouw leeftijd niet voor sneakers gaan.quote:Op zondag 26 juni 2022 17:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik moet eigenlijk nieuwe sneakers hebben. Ik ben er over aan het denken om gewoon weer Saucony's te nemen. Dat zijn echt godensneakers.
Andere merken die als gegoten zitten?
(geen Adidas en Nike aub want ik val op vrouwen)
quote:Op zondag 26 juni 2022 18:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou op jouw leeftijd niet voor sneakers gaan.
jij vindt Lans meer een Ecco type?quote:Op zondag 26 juni 2022 18:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ecco's zijn wel chill, heb vorige week nog een nieuw paar gehaald (nette schoenen, geen sneakers).quote:
quote:Op zondag 26 juni 2022 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ecco's zijn wel chill, heb vorige week nog een nieuw paar gehaald (nette schoenen, geen sneakers).
Mannen in ecco's dragen ook dit soort net iets te vrolijke polo's met net iets teveel plakplaatjes.quote:Op zondag 26 juni 2022 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ecco's zijn wel chill, heb vorige week nog een nieuw paar gehaald (nette schoenen, geen sneakers).
quote:
Dat doe ik dan weer nietquote:Op zondag 26 juni 2022 18:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mannen in ecco's dragen ook dit soort net iets te vrolijke polo's met net iets teveel plakplaatjes.
[ afbeelding ]
Alleen dikke en lelijke mensen lopen daar op.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die hier op lopen verdienen een nekschot.
en boerinnetjesquote:Op zondag 26 juni 2022 19:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen dikke en lelijke mensen lopen daar op.
Ik zie er jong uit voor mijn leeftijd.quote:Op zondag 26 juni 2022 18:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als jij ze niet cool vindt zit ik wel goed.quote:
Ik kan het hebben Roland. Helaas is nog niemand met een goede suggestie gekomen.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:17 schreef KingRoland het volgende:
@:lange_lans wordt aangepakt op deze rustige zondagavond
Ik zou het leuker vinden als je Japanse, Koreaanse of Chinese meiden post.quote:Op zondag 26 juni 2022 20:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Random Pics van de Dag #232 presenteer ik vandaag foto #27:
[ afbeelding ]
@:kingroland hier moet jij geil op gaan.
Nee, dat vind ik echt heel erg goor.quote:Op zondag 26 juni 2022 20:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zou het leuker vinden als je Japanse, Koreaanse of Chinese meiden post.
Dat mag je vinden. We leven in een vrij land.quote:Op zondag 26 juni 2022 20:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik echt heel erg goor.
Ik heb pas prima Levis sneakers gekocht.quote:Op zondag 26 juni 2022 20:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan het hebben Roland. Helaas is nog niemand met een goede suggestie gekomen.
Ik draag altijd Nikequote:Op zondag 26 juni 2022 21:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb pas prima Levis sneakers gekocht.
Dank je voor de suggestie Badder.quote:Op zondag 26 juni 2022 21:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb pas prima Levis sneakers gekocht.
Roland, ik heb je heel hoog zitten, maar nu daal je toch wat in mijn achting. Nike is voor homo's.quote:
Reebokjes zijn ook wel chill.quote:Op zondag 26 juni 2022 20:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan het hebben Roland. Helaas is nog niemand met een goede suggestie gekomen.
Dank voor de suggestie. Ook jij bent een prima user. Ik gun jou een Gnonto.quote:
Gebruik je ze om hard te lopen?quote:Op zondag 26 juni 2022 21:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dank voor de suggestie. Ook jij bent een prima user. Ik gun jou een Gnonto.
Dat is zo'n beetje de enige plek waar je Saucony's worden aangesmeerd, zo'n hardloopwinkel waar je met rare voeten aankomt, comfort telt en stijl geen noodzaak is.quote:
Nee. Daar heb ik ander schoeisel voor.quote:
Je probeert te hard. Niemand mag jou.quote:Op zondag 26 juni 2022 22:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje de enige plek waar je Saucony's worden aangesmeerd, zo'n hardloopwinkel waar je met rare voeten aankomt, comfort telt en stijl geen noodzaak is.
Probeer je weer likes van maxi-mus te scoren?quote:Op zondag 26 juni 2022 22:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je probeert te hard. Niemand mag jou.
@3rr0r is een prima jongen.quote:Op zondag 26 juni 2022 22:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je probeert te hard. Niemand mag jou.
Probeer anders een van die schijtlollige gifjes van je.quote:Op zondag 26 juni 2022 22:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Probeer je weer likes van maxi-mus te scoren?
Gevoelige snaar geraakt met je Saucony's blijkbaar.
Ook jij mag een mening hebben.quote:
Vooruit dan maarquote:Op zondag 26 juni 2022 22:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Probeer anders een van die schijtlollige gifjes van je.
Oke boomer.quote:
Wat draag jij voor schoenen?quote:Op zondag 26 juni 2022 22:38 schreef Scrummie het volgende:
Grimmige sfeer.
Mensen die zich heel erg druk maken over de schoenen van een ander hebben doorgaans geen @:Lange_lans
Keep swinging......quote:
Gisteren gezien. Compleet gestoord.quote:
Woordle 373 3/6quote:Op maandag 27 juni 2022 07:58 schreef de_boswachter het volgende:
Woordle 373 3/6
⬜🟩⬜⬜⬜
⬜🟩🟩🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Stukje BDSM @:wereldgozer
quote:Op maandag 27 juni 2022 11:02 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Deze gast leeft gewoon nog. Respect
@Straatcommando.quote:Op maandag 27 juni 2022 11:02 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Deze gast leeft gewoon nog. Respect
quote:Op maandag 27 juni 2022 12:59 schreef KingRoland het volgende:
Pawn Stars is een leuke serie
altijd lachen @:coco @:wereldgozer
Kun je even normaal doen tegen @KingRoland ! Als hij zegt dat Pawn Stars een leuke serie is, dan ga je dat gewoon kijken.quote:
Maar het is helemaal niet leuk.quote:Op maandag 27 juni 2022 13:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kun je even normaal doen tegen @:KingRoland ! Als hij zegt dat Pawn Stars een leuke serie is, dan ga je dat gewoon kijken.
quote:
bonen in een machine en daarna kopje onder plaatsenquote:
Is dit wat om te kijken als ik eenmaal klaar ben met Stranger Things vrijdag?quote:Op maandag 27 juni 2022 15:33 schreef maxi-mus het volgende:
WestworldThe Auguries(s04e01 - 2022)8.1drama, mystery, sci-fi5454minn/aEvan Rachel Wood, Thandiwe Newton, Jeffrey WrightKnow what this is about?
Be the first one to add a plot.7.5
Ik zou het bij seizoen 1 laten met een geniale Anthony Hopkins maar de serie als geheel zou ik niet aanraden, daar vind ik seizoen 2 en vooral seizoen 3 te matig voor.quote:Op maandag 27 juni 2022 15:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is dit wat om te kijken als ik eenmaal klaar ben met Stranger Things vrijdag?
Dan doe ik het niet.quote:Op maandag 27 juni 2022 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou het bij seizoen 1 laten met een geniale Anthony Hopkins maar de serie als geheel zou ik niet aanraden, daar vind ik seizoen 2 en vooral seizoen 3 te matig voor.
eerste seizoen gewoon kijken johquote:Op maandag 27 juni 2022 15:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind het eerste seizoen wel echt geweldig ja.quote:Op maandag 27 juni 2022 15:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
eerste seizoen gewoon kijken joh
fucking vet
Meestal blijft het daarbij en kakt het daarna in.quote:Op maandag 27 juni 2022 15:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het eerste seizoen wel echt geweldig ja.
Ze zijn eindelijk bezig met een nieuw seizoen daarvan las ik laatst.quote:Op maandag 27 juni 2022 15:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Black mirror al eens gekeken? Denk dat je die wel kunt waarderen.
Ook lastig om origineel te blijven en kwaliteit te blijven leveren terwijl het oorspronkelijke verhaal vaak al 'af' is na één seizoen, of er variatie moet komen.quote:Op maandag 27 juni 2022 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meestal blijft het daarbij en kakt het daarna in.
Bij de meeste series die ik kijk, piekt het in seizoen 2.quote:Op maandag 27 juni 2022 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meestal blijft het daarbij en kakt het daarna in.
Seizoen 1 en 2 zijn wel echt tofquote:Op maandag 27 juni 2022 15:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, wil op zich aan Peaky Blinders beginnen maar ik denk dat ik even mijn concentratie ervoor moet opsparen.quote:Op maandag 27 juni 2022 15:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welverdiende like. Zitten een aantal zeer sterke afleveringen tussen.quote:Op maandag 27 juni 2022 15:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Black Mirror is een anthologie dus laat zich makkelijk oppakken.quote:Op maandag 27 juni 2022 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, wil op zich aan Peaky Blinders beginnen maar ik denk dat ik even mijn concentratie ervoor moet opsparen.
Ik had Iron Chef gekeken op Netflix. Was helaas teveel cringe.quote:Op maandag 27 juni 2022 15:43 schreef Caland het volgende:
Overigens ook begonnen aan Sergio over de grens
Tot nu toe een 6,5/10
@:ggmm @:lenny_leonard zie review
Het moe perfet zijn hee
Doen. Peaky BlindersGODquote:Op maandag 27 juni 2022 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, wil op zich aan Peaky Blinders beginnen maar ik denk dat ik even mijn concentratie ervoor moet opsparen.
Hier onweerde het net ook.quote:Op maandag 27 juni 2022 16:04 schreef Caland het volgende:
Het begint hier opeens behoorlijk hard te waaien en regenen @:lenny_leonard
Volgens mij is Lenny al weggewaaid. Of met vakantie.quote:Op maandag 27 juni 2022 16:04 schreef Caland het volgende:
Het begint hier opeens behoorlijk hard te waaien en regenen @:lenny_leonard
Ik wel.quote:Op maandag 27 juni 2022 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je Better Call Saul al gezien?
De echte Sergio kan nooit zo leuk zijn als de imitatieversie. Net als Aad de Mos.quote:Op maandag 27 juni 2022 15:43 schreef Caland het volgende:
Overigens ook begonnen aan Sergio over de grens
Tot nu toe een 6,5/10
@:ggmm @:lenny_leonard zie review
Het moe perfet zijn hee
Runderlapje rode wijnsaus, boontjes met spek en uiquote:Op maandag 27 juni 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
AVG.quote:Op maandag 27 juni 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik sla ff een keertje over.quote:Op maandag 27 juni 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Speciaal naar een plek gaan rijden om wat beschadigde huisjes te zienquote:Volgens de burgemeester van de gemeente Schouwen-Duiveland hebben hulpverleners vanmiddag veel last gehad van mensen die kwamen kijken naar de gevolgen van de windhoos in Zierikzee. Burgemeester Van der Hoek zei dat op een persbijeenkomst.
"We hebben gezien dat de wegen volstroomden en dat is zeker hinderlijk geweest voor hulpverleners" zei hij. Hij roept mensen nogmaals op om niet naar de Zeeuwse plaats te komen. Alleen bewoners mogen de stad in.
Nog iets in de sla ?quote:
Dan ben je niet goed bij je paasei.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Speciaal naar een plek gaan rijden om wat beschadigde huisjes te zien
Man man man.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Speciaal naar een plek gaan rijden om wat beschadigde huisjes te zien
ONZE Timquote:Op maandag 27 juni 2022 19:21 schreef 3rr0r het volgende:
Tim nu bezig op Wimbledon @:Wereldgozer
[ afbeelding ]
Over
quote:Op maandag 27 juni 2022 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
Ik denk dat dit geheime Russische wapen de oorlog in Oekraïne snel tot een einde brengt.
[ afbeelding ]
https://wstpost.com/beast(...)d-forces-in-ukraine/
bradontvangtbestelling.gif @Zipportalquote:He is understood to eat five meals a day and polish it all off with a litre of vodka. Since coming back to the service, he has had to have his uniform specially made and he needs to wear two sets of body armour to ensure his torso is protected.
quote:Op maandag 27 juni 2022 20:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
bradontvangtbestelling.gif @:Zipportal
Met zo'n postuur is een liter maar kinderspelquote:Op maandag 27 juni 2022 21:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Een beetje een Generaal slaat zo een litertje vodka achterover.
Stukje Hermann Göring.quote:Op maandag 27 juni 2022 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
Ik denk dat dit geheime Russische wapen de oorlog in Oekraïne snel tot een einde brengt.
[ afbeelding ]
https://wstpost.com/beast(...)d-forces-in-ukraine/
Wat is de andere optie? Helemaal niet hardlopen?quote:Op maandag 27 juni 2022 22:11 schreef RamboDirk het volgende:
Rokers die hardlopen voor de gezondheid verdienen een steniging.
Als je rookt heeft @RamboDirk liever dat je je afstervende longen omarmt denk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 09:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wat is de andere optie? Helemaal niet hardlopen?
maak je daarmee geen zorgen over. @Tarado bijvoorbeeld is fysiek helemaal topfit dus het kan wel. Die had een tijdje geleden een paar jongens alle hoeken van stadionbuurt laten zien.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:11 schreef Sked het volgende:
Ik had maar weer eens een afspraak bij de fysio. Mijn ledematen houden er over een paar jaar mee op vermoed ik.
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:11 schreef Sked het volgende:
Ik had maar weer eens een afspraak bij de fysio. Mijn ledematen houden er over een paar jaar mee op vermoed ik.
Brutaal.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:58 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Jaaa de Nederlandse peaky blinders
@:zipportal
Erg jammer dat ze denken dat ik net zo'n proleet als @Lenny_Leonard ben.quote:Babolat | Shop de Wimbledon collectie!
Klinkt als Brabolat, toepasselijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Mailtje van TennisDirect
[..]
Erg jammer dat ze denken dat ik net zo'n proleet als @:lenny_leonard ben.
Schaar jij een tomaat onder fruit of groente?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 14:09 schreef KingRoland het volgende:
ik ga even naar de lidl om fruit te kopen
jaquote:Op dinsdag 28 juni 2022 14:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Schaar jij een tomaat onder fruit of groente?
Wat een spannend reisverslag, houd ons alsjeblieft op de hoogte van het verdere verloop!quote:
Waar ga je heen, vriend?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 15:29 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
onderweg
@:caland @:erasmus @:timmmmm @:wereldgozer @:rambodirk @:onlogisch
Het zou me tegenvallen van @KingRoland als hij niet langs Witte de With gaat.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Ja naar Rotterdam
Maar waar in Rotterdam
Opgebakken nasi.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Witte de withquote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Ja naar Rotterdam
Maar waar in Rotterdam
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zou me tegenvallen van @:KingRoland als hij niet langs Witte de With gaat.
quote:
@Orientequote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
@:caland
@:Scrummie
@:AFCNiels
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
@:caland
@:Scrummie
@:AFCNiels
I KNOOOOOOOW !quote:
Goedemorgen Scrummie!quote:Op woensdag 29 juni 2022 08:31 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Woordle 375 X/6
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛🟩🟩🟨⬛
⬛🟩🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟨⬛
Woordle6 171 4/6
🟨⬛⬛🟩🟨⬛
⬛⬛⬛🟩🟨⬛
⬛🟨⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen GGMM!quote:Op woensdag 29 juni 2022 09:17 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen.
Woordle 375 4/6
⬛⬛🟩⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 171 5/6
⬛⬛🟨🟨⬛⬛
🟩⬛⬛🟨⬛⬛
🟩🟩🟨⬛🟨⬛
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Jazeker. Ze heet Lola en hangt vooral in de gordijnenquote:Op woensdag 29 juni 2022 08:30 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe gaat het met de kittens en heeft nummer 2 al een naam? @:onlogisch
Leuk om je kat de artiestennaam van je moeder te geven.quote:Op woensdag 29 juni 2022 10:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. Ze heet Lola en hangt vooral in de gordijnen![]()
Verder gaat het enorm goed met ze. Het huis wordt geregeld omgebouwd tot een heuse racebaan waarbij dus ook de gordijnen het vaak moeten ontgelden.
Ik heb eindelijk mijn krabpaal binnen en daar maken ze nu ook gretig gebruik van. Dat is zo'n jetset ding van 1.60m met mandjes, balletjes, verstopplekjes etc.
Deze post krijgt een welverdiende like.quote:Op woensdag 29 juni 2022 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk om je kat de artiestennaam van je moeder te geven.
Ik vind de anekdotes over servische poesjes van jou leuker dan dit soort breinaaldentalk over huiskatten.quote:Op woensdag 29 juni 2022 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk om je kat de artiestennaam van je moeder te geven.
Goed om te lezen. Als je meerdere verdiepingen hebt is het van mij nog een tip om op elke verdieping één te zetten. (kan ook een goedkope zijn, ik heb boven een vrij lange maar wel simpele van een euro of 25 waar ze heerlijk in kunnen klimmen, nu nog steeds)quote:Op woensdag 29 juni 2022 10:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. Ze heet Lola en hangt vooral in de gordijnen![]()
Verder gaat het enorm goed met ze. Het huis wordt geregeld omgebouwd tot een heuse racebaan waarbij dus ook de gordijnen het vaak moeten ontgelden.
Ik heb eindelijk mijn krabpaal binnen en daar maken ze nu ook gretig gebruik van. Dat is zo'n jetset ding van 1.60m met mandjes, balletjes, verstopplekjes etc.
Welkom bij de clubquote:
https://www.marieclaire.c(...)-movies-of-all-time/quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:53 schreef Caland het volgende:
Al vanaf 9 uur een systeemstoring waardoor ik niet kan werken.
Iemand nog een filmtip?
Ik kwam er vrij recent achter dat Cody Lane dood isquote:Op woensdag 29 juni 2022 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.marieclaire.c(...)-movies-of-all-time/
Ken haar niet. Ze lijkt een heel klein beetje op boxxy.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kwam er vrij recent achter dat Cody Lane dood is
Hopelijk kunnen je collega's dit soort humor wél waarderen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:24 schreef GGMM het volgende:
Ik heb echt een reusachtige banaan @:wereldgozer @:afcniels
Dit was geen grap. Hij is echt veel groter dan normaal.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen je collega's dit soort humor wél waarderen.
Mooi, kan je eindelijk eens flink woordle en haxball oefenen.quote:
Ik sla die standaard over, omdat ik weet dat ze knudde zijn.quote:
Nee. Scheelt wel als je een studie kiest die je leuk vindt.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:41 schreef Coco het volgende:
@:el-stinho
Ambieer jij een functie als eeuwige student?
(zoals @:Wazaaaaa)
Laat -.- met rust.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:41 schreef Coco het volgende:
@:el-stinho
Ambieer jij een functie als eeuwige student?
(zoals @:Wazaaaaa)
Haha, yeah right.quote:Nederlandse piloten willen de aanstaande zomervakantie de beveiligers op Schiphol te hulp schieten om de chaos te verminderen. Nederlandse piloten zijn al in het bezit van een Schipholpas en zijn gescreend door de AIVD, een voorwaarde om in beveiligd gebied te werken op de luchthaven.
Schiphol laat NH Nieuws weten de piloten te bedanken voor het aanbod, maar dat aan de slag gaan als beveiliger niet zomaar mogelijk is, omdat daar een speciale training voor nodig is. De luchthaven gaat nu kijken waar ze de vliegers wel zouden kunnen inzetten, zoals bij het in- en uitladen van koffers.
Hoe zit het?quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:24 schreef GGMM het volgende:
Ik heb echt een reusachtige banaan @:wereldgozer @:afcniels
Voor het eerst in mijn leven met een camper 5 dagen weg volgende week, dat komt toch wel aardig uit. Ga na de zomer wel weer vliegen.quote:
Kom er maar in Edgar.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen je collega's dit soort humor wél waarderen.
Gewoon binnen Nederland?quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor het eerst in mijn leven met een camper 5 dagen weg volgende week, dat komt toch wel aardig uit. Ga na de zomer wel weer vliegen.
Nee met wat vrienden roadtrip en naar Oostenrijk, juichen voor het vlaggetjequote:
VAN LINKSquote:Op woensdag 29 juni 2022 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee met wat vrienden roadtrip en naar Oostenrijk, juichen voor het vlaggetje@:maxi-mus @:el-stinho
quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee met wat vrienden roadtrip en naar Oostenrijk, juichen voor het vlaggetje@:maxi-mus @:el-stinho
Ik vind dat shirt eigenlijk best nice.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Antonucci achterop en je bent klaar.
Zonder de sponsor wel ja.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat shirt eigenlijk best nice.
Daarmee kom je niet in beeld. Graag iets ludiekers bedenken.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:45 schreef Caland het volgende:
Oja ik heb dat witte WK '78 uitshirt, dat heeft een oranje kraag dacht ik.
Dat denk ik nietquote:Op woensdag 29 juni 2022 14:03 schreef 3rr0r het volgende:
Gaat proppen in maar M lukken?
https://www.zeeman.com/nl/leeuwen-onesie-aav000023103.html
oh waarom denk je datquote:Op woensdag 29 juni 2022 14:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oké mooi. Ik denk dat @:GGMM hem wel aan de verkeerde kant openmaakt.
wel netter dan "U sliep nog, pakket gaat naar een pakketpunt"quote:Op woensdag 29 juni 2022 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pleuris DHL"U was niet thuis, pakket gaat naar een pakketpunt", kan ik nog een dag wachten. Lijers.
quote:Op woensdag 29 juni 2022 14:59 schreef GGMM het volgende:
3rr0r wil dolgraag aan iedereen vertellen op welke alternatieve wijze hij een banaan openmaakt, maar het lijkt niemand echt iets te interesseren.
'U had de gordijnen dicht dus heb mij de moeite bespaard, pakket gaat naar pakketpunt'quote:Op woensdag 29 juni 2022 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pleuris DHL"U was niet thuis, pakket gaat naar een pakketpunt", kan ik nog een dag wachten. Lijers.
Alleen voor kleine pakketjes zeker.quote:Op woensdag 29 juni 2022 15:34 schreef Caland het volgende:
Ik heb tegenwoordig om de hoek zo’n 24/7 pakketophaalpunt met kluisjes
Wat een uitvinding
quote:In Ranking the Stars besprak Esmée ook nog een andere carrièreoptie: het starten van een OnlyFans-account.
Graag hier niet meer posten.quote:Op woensdag 29 juni 2022 16:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Goed nieuws voor sommige over die dikke van de plus :
[..]
Dit boeit helemaal niemand.quote:Op woensdag 29 juni 2022 16:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Goed nieuws voor sommige over die dikke van de plus :
[..]
https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=Tquote:I'm not sure where the myth that monkeys eat bananas started -- I personally suspect Curious George -- but it's time for it to stop.
Wild monkeys don't eat them.
Jammer dat je geen karakter kan kweken in de sportschool.quote:Op woensdag 29 juni 2022 15:30 schreef Coco het volgende:
@:3rr0r probeert weer iets.
Doet mij aan die andere user denken.
Meneer in z'n safe space wil ook weer even stoer doen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer dat je geen karakter kan kweken in de sportschool.
Monkeys do enjoy bananas. A study from 1936 even offered monkeys fruits, vegetables, nuts, and bread to see what they would choose to eat more of. Bananas ranked right behind grapes; nuts and bread were last.quote:Op woensdag 29 juni 2022 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T
Jazeker wel! Gaan naar de gym kan iedereen, maar volhouden vormt karakter. No pain, no gain 💪quote:Op woensdag 29 juni 2022 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer dat je geen karakter kan kweken in de sportschool.
Kipfilet met aardappelen en spitskool in kerriequote:Op woensdag 29 juni 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Pasta, met een vissausje.quote:Op woensdag 29 juni 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Noedels.quote:Op woensdag 29 juni 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe gaat het met afvallen?quote:Op woensdag 29 juni 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga denk ik een pasta met tomaatjes en rivierkreeftjes makenquote:Op woensdag 29 juni 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zelf gevangen?quote:Op woensdag 29 juni 2022 17:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een pasta met tomaatjes en rivierkreeftjes maken
Ja.quote:
Macciequote:Op woensdag 29 juni 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
aapgodenquote:Op woensdag 29 juni 2022 16:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Monkeys do enjoy bananas. A study from 1936 even offered monkeys fruits, vegetables, nuts, and bread to see what they would choose to eat more of. Bananas ranked right behind grapes; nuts and bread were last.
@:aTypisch
Gewoon standaard in de bulk maat.quote:Op woensdag 29 juni 2022 16:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Shirt aan of uit op het strand, je hebt het zelf in de hand. @:Onlogisch
Rijst boontjes en kipquote:Op woensdag 29 juni 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eet smakelijk makker.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Rijst boontjes en zalm hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |