quote:
Dat doe ik dan weer nietquote:Op zondag 26 juni 2022 18:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mannen in ecco's dragen ook dit soort net iets te vrolijke polo's met net iets teveel plakplaatjes.
[ afbeelding ]
Alleen dikke en lelijke mensen lopen daar op.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die hier op lopen verdienen een nekschot.
en boerinnetjesquote:Op zondag 26 juni 2022 19:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen dikke en lelijke mensen lopen daar op.
Ik zie er jong uit voor mijn leeftijd.quote:Op zondag 26 juni 2022 18:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou op jouw leeftijd niet voor sneakers gaan.
Als jij ze niet cool vindt zit ik wel goed.quote:
Ik kan het hebben Roland. Helaas is nog niemand met een goede suggestie gekomen.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:17 schreef KingRoland het volgende:
@:lange_lans wordt aangepakt op deze rustige zondagavond
Ik zou het leuker vinden als je Japanse, Koreaanse of Chinese meiden post.quote:Op zondag 26 juni 2022 20:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Random Pics van de Dag #232 presenteer ik vandaag foto #27:
[ afbeelding ]
@:kingroland hier moet jij geil op gaan.
Nee, dat vind ik echt heel erg goor.quote:Op zondag 26 juni 2022 20:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zou het leuker vinden als je Japanse, Koreaanse of Chinese meiden post.
Dat mag je vinden. We leven in een vrij land.quote:Op zondag 26 juni 2022 20:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik echt heel erg goor.
Ik heb pas prima Levis sneakers gekocht.quote:Op zondag 26 juni 2022 20:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan het hebben Roland. Helaas is nog niemand met een goede suggestie gekomen.
Ik draag altijd Nikequote:Op zondag 26 juni 2022 21:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb pas prima Levis sneakers gekocht.
Dank je voor de suggestie Badder.quote:Op zondag 26 juni 2022 21:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb pas prima Levis sneakers gekocht.
Roland, ik heb je heel hoog zitten, maar nu daal je toch wat in mijn achting. Nike is voor homo's.quote:
Reebokjes zijn ook wel chill.quote:Op zondag 26 juni 2022 20:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan het hebben Roland. Helaas is nog niemand met een goede suggestie gekomen.
Dank voor de suggestie. Ook jij bent een prima user. Ik gun jou een Gnonto.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |