Dat is een act. Ter info.quote:Op zondag 26 juni 2022 12:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Goed om te zien dat je het leuk hebt gehad, @:gurneyisbestoke
Bruin brood Ham.quote:Op zondag 26 juni 2022 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Pokebowl besteld. Is NU onderweg.quote:Op zondag 26 juni 2022 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
biefstuk met broodquote:Op zondag 26 juni 2022 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zou op jouw leeftijd niet voor sneakers gaan.quote:Op zondag 26 juni 2022 17:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik moet eigenlijk nieuwe sneakers hebben. Ik ben er over aan het denken om gewoon weer Saucony's te nemen. Dat zijn echt godensneakers.
Andere merken die als gegoten zitten?
(geen Adidas en Nike aub want ik val op vrouwen)
quote:Op zondag 26 juni 2022 18:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou op jouw leeftijd niet voor sneakers gaan.
jij vindt Lans meer een Ecco type?quote:Op zondag 26 juni 2022 18:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou op jouw leeftijd niet voor sneakers gaan.
Ecco's zijn wel chill, heb vorige week nog een nieuw paar gehaald (nette schoenen, geen sneakers).quote:
quote:Op zondag 26 juni 2022 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ecco's zijn wel chill, heb vorige week nog een nieuw paar gehaald (nette schoenen, geen sneakers).
Mannen in ecco's dragen ook dit soort net iets te vrolijke polo's met net iets teveel plakplaatjes.quote:Op zondag 26 juni 2022 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ecco's zijn wel chill, heb vorige week nog een nieuw paar gehaald (nette schoenen, geen sneakers).
quote:
Dat doe ik dan weer nietquote:Op zondag 26 juni 2022 18:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mannen in ecco's dragen ook dit soort net iets te vrolijke polo's met net iets teveel plakplaatjes.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |