Dat is een act. Ter info.quote:Op zondag 26 juni 2022 12:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
Goed om te zien dat je het leuk hebt gehad, @:gurneyisbestoke
Bruin brood Ham.quote:Op zondag 26 juni 2022 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Pokebowl besteld. Is NU onderweg.quote:Op zondag 26 juni 2022 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
biefstuk met broodquote:Op zondag 26 juni 2022 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zou op jouw leeftijd niet voor sneakers gaan.quote:Op zondag 26 juni 2022 17:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik moet eigenlijk nieuwe sneakers hebben. Ik ben er over aan het denken om gewoon weer Saucony's te nemen. Dat zijn echt godensneakers.
Andere merken die als gegoten zitten?
(geen Adidas en Nike aub want ik val op vrouwen)
quote:Op zondag 26 juni 2022 18:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou op jouw leeftijd niet voor sneakers gaan.
jij vindt Lans meer een Ecco type?quote:Op zondag 26 juni 2022 18:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ecco's zijn wel chill, heb vorige week nog een nieuw paar gehaald (nette schoenen, geen sneakers).quote:
quote:Op zondag 26 juni 2022 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ecco's zijn wel chill, heb vorige week nog een nieuw paar gehaald (nette schoenen, geen sneakers).
Mannen in ecco's dragen ook dit soort net iets te vrolijke polo's met net iets teveel plakplaatjes.quote:Op zondag 26 juni 2022 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ecco's zijn wel chill, heb vorige week nog een nieuw paar gehaald (nette schoenen, geen sneakers).
quote:
Dat doe ik dan weer nietquote:Op zondag 26 juni 2022 18:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mannen in ecco's dragen ook dit soort net iets te vrolijke polo's met net iets teveel plakplaatjes.
[ afbeelding ]
Alleen dikke en lelijke mensen lopen daar op.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Mensen die hier op lopen verdienen een nekschot.
en boerinnetjesquote:Op zondag 26 juni 2022 19:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alleen dikke en lelijke mensen lopen daar op.
Ik zie er jong uit voor mijn leeftijd.quote:Op zondag 26 juni 2022 18:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als jij ze niet cool vindt zit ik wel goed.quote:
Ik kan het hebben Roland. Helaas is nog niemand met een goede suggestie gekomen.quote:Op zondag 26 juni 2022 19:17 schreef KingRoland het volgende:
@:lange_lans wordt aangepakt op deze rustige zondagavond
Ik zou het leuker vinden als je Japanse, Koreaanse of Chinese meiden post.quote:Op zondag 26 juni 2022 20:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Random Pics van de Dag #232 presenteer ik vandaag foto #27:
[ afbeelding ]
@:kingroland hier moet jij geil op gaan.
Nee, dat vind ik echt heel erg goor.quote:Op zondag 26 juni 2022 20:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zou het leuker vinden als je Japanse, Koreaanse of Chinese meiden post.
Dat mag je vinden. We leven in een vrij land.quote:Op zondag 26 juni 2022 20:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik echt heel erg goor.
Ik heb pas prima Levis sneakers gekocht.quote:Op zondag 26 juni 2022 20:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan het hebben Roland. Helaas is nog niemand met een goede suggestie gekomen.
Ik draag altijd Nikequote:Op zondag 26 juni 2022 21:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb pas prima Levis sneakers gekocht.
Dank je voor de suggestie Badder.quote:Op zondag 26 juni 2022 21:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb pas prima Levis sneakers gekocht.
Roland, ik heb je heel hoog zitten, maar nu daal je toch wat in mijn achting. Nike is voor homo's.quote:
Reebokjes zijn ook wel chill.quote:Op zondag 26 juni 2022 20:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan het hebben Roland. Helaas is nog niemand met een goede suggestie gekomen.
Dank voor de suggestie. Ook jij bent een prima user. Ik gun jou een Gnonto.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |