maak je daarmee geen zorgen over. @Tarado bijvoorbeeld is fysiek helemaal topfit dus het kan wel. Die had een tijdje geleden een paar jongens alle hoeken van stadionbuurt laten zien.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:11 schreef Sked het volgende:
Ik had maar weer eens een afspraak bij de fysio. Mijn ledematen houden er over een paar jaar mee op vermoed ik.
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:11 schreef Sked het volgende:
Ik had maar weer eens een afspraak bij de fysio. Mijn ledematen houden er over een paar jaar mee op vermoed ik.
Brutaal.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:58 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Jaaa de Nederlandse peaky blinders
@:zipportal
Erg jammer dat ze denken dat ik net zo'n proleet als @Lenny_Leonard ben.quote:Babolat | Shop de Wimbledon collectie!
Klinkt als Brabolat, toepasselijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Mailtje van TennisDirect
[..]
Erg jammer dat ze denken dat ik net zo'n proleet als @:lenny_leonard ben.
Schaar jij een tomaat onder fruit of groente?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 14:09 schreef KingRoland het volgende:
ik ga even naar de lidl om fruit te kopen
jaquote:Op dinsdag 28 juni 2022 14:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Schaar jij een tomaat onder fruit of groente?
Wat een spannend reisverslag, houd ons alsjeblieft op de hoogte van het verdere verloop!quote:
Waar ga je heen, vriend?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 15:29 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
onderweg
@:caland @:erasmus @:timmmmm @:wereldgozer @:rambodirk @:onlogisch
Het zou me tegenvallen van @KingRoland als hij niet langs Witte de With gaat.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Ja naar Rotterdam
Maar waar in Rotterdam
Opgebakken nasi.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Witte de withquote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Ja naar Rotterdam
Maar waar in Rotterdam
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zou me tegenvallen van @:KingRoland als hij niet langs Witte de With gaat.
quote:
@Orientequote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
@:caland
@:Scrummie
@:AFCNiels
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
@:caland
@:Scrummie
@:AFCNiels
I KNOOOOOOOW !quote:
Goedemorgen Scrummie!quote:Op woensdag 29 juni 2022 08:31 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Woordle 375 X/6
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟩🟩⬛⬛
⬛🟩🟩🟨⬛
⬛🟩🟩🟨⬛
🟩🟩🟩🟨⬛
Woordle6 171 4/6
🟨⬛⬛🟩🟨⬛
⬛⬛⬛🟩🟨⬛
⬛🟨⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen GGMM!quote:Op woensdag 29 juni 2022 09:17 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen.
Woordle 375 4/6
⬛⬛🟩⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 171 5/6
⬛⬛🟨🟨⬛⬛
🟩⬛⬛🟨⬛⬛
🟩🟩🟨⬛🟨⬛
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Jazeker. Ze heet Lola en hangt vooral in de gordijnenquote:Op woensdag 29 juni 2022 08:30 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe gaat het met de kittens en heeft nummer 2 al een naam? @:onlogisch
Leuk om je kat de artiestennaam van je moeder te geven.quote:Op woensdag 29 juni 2022 10:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. Ze heet Lola en hangt vooral in de gordijnen![]()
Verder gaat het enorm goed met ze. Het huis wordt geregeld omgebouwd tot een heuse racebaan waarbij dus ook de gordijnen het vaak moeten ontgelden.
Ik heb eindelijk mijn krabpaal binnen en daar maken ze nu ook gretig gebruik van. Dat is zo'n jetset ding van 1.60m met mandjes, balletjes, verstopplekjes etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |