maak je daarmee geen zorgen over. @Tarado bijvoorbeeld is fysiek helemaal topfit dus het kan wel. Die had een tijdje geleden een paar jongens alle hoeken van stadionbuurt laten zien.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:11 schreef Sked het volgende:
Ik had maar weer eens een afspraak bij de fysio. Mijn ledematen houden er over een paar jaar mee op vermoed ik.
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:11 schreef Sked het volgende:
Ik had maar weer eens een afspraak bij de fysio. Mijn ledematen houden er over een paar jaar mee op vermoed ik.
Brutaal.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 12:58 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Jaaa de Nederlandse peaky blinders
@:zipportal
Erg jammer dat ze denken dat ik net zo'n proleet als @Lenny_Leonard ben.quote:Babolat | Shop de Wimbledon collectie!
Klinkt als Brabolat, toepasselijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 13:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Mailtje van TennisDirect
[..]
Erg jammer dat ze denken dat ik net zo'n proleet als @:lenny_leonard ben.
Schaar jij een tomaat onder fruit of groente?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 14:09 schreef KingRoland het volgende:
ik ga even naar de lidl om fruit te kopen
jaquote:Op dinsdag 28 juni 2022 14:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Schaar jij een tomaat onder fruit of groente?
Wat een spannend reisverslag, houd ons alsjeblieft op de hoogte van het verdere verloop!quote:
Waar ga je heen, vriend?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 15:29 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
onderweg
@:caland @:erasmus @:timmmmm @:wereldgozer @:rambodirk @:onlogisch
Het zou me tegenvallen van @KingRoland als hij niet langs Witte de With gaat.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 16:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Ja naar Rotterdam
Maar waar in Rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |