Dat denk ik nietquote:Op woensdag 29 juni 2022 14:03 schreef 3rr0r het volgende:
Gaat proppen in maar M lukken?
https://www.zeeman.com/nl/leeuwen-onesie-aav000023103.html
oh waarom denk je datquote:Op woensdag 29 juni 2022 14:21 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oké mooi. Ik denk dat @:GGMM hem wel aan de verkeerde kant openmaakt.
wel netter dan "U sliep nog, pakket gaat naar een pakketpunt"quote:Op woensdag 29 juni 2022 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pleuris DHL"U was niet thuis, pakket gaat naar een pakketpunt", kan ik nog een dag wachten. Lijers.
quote:Op woensdag 29 juni 2022 14:59 schreef GGMM het volgende:
3rr0r wil dolgraag aan iedereen vertellen op welke alternatieve wijze hij een banaan openmaakt, maar het lijkt niemand echt iets te interesseren.
'U had de gordijnen dicht dus heb mij de moeite bespaard, pakket gaat naar pakketpunt'quote:Op woensdag 29 juni 2022 15:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pleuris DHL"U was niet thuis, pakket gaat naar een pakketpunt", kan ik nog een dag wachten. Lijers.
Alleen voor kleine pakketjes zeker.quote:Op woensdag 29 juni 2022 15:34 schreef Caland het volgende:
Ik heb tegenwoordig om de hoek zo’n 24/7 pakketophaalpunt met kluisjes
Wat een uitvinding
quote:In Ranking the Stars besprak Esmée ook nog een andere carrièreoptie: het starten van een OnlyFans-account.
Graag hier niet meer posten.quote:Op woensdag 29 juni 2022 16:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Goed nieuws voor sommige over die dikke van de plus :
[..]
Dit boeit helemaal niemand.quote:Op woensdag 29 juni 2022 16:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Goed nieuws voor sommige over die dikke van de plus :
[..]
https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=Tquote:I'm not sure where the myth that monkeys eat bananas started -- I personally suspect Curious George -- but it's time for it to stop.
Wild monkeys don't eat them.
Jammer dat je geen karakter kan kweken in de sportschool.quote:Op woensdag 29 juni 2022 15:30 schreef Coco het volgende:
@:3rr0r probeert weer iets.
Doet mij aan die andere user denken.
Meneer in z'n safe space wil ook weer even stoer doen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer dat je geen karakter kan kweken in de sportschool.
Monkeys do enjoy bananas. A study from 1936 even offered monkeys fruits, vegetables, nuts, and bread to see what they would choose to eat more of. Bananas ranked right behind grapes; nuts and bread were last.quote:Op woensdag 29 juni 2022 16:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T
Jazeker wel! Gaan naar de gym kan iedereen, maar volhouden vormt karakter. No pain, no gain 💪quote:Op woensdag 29 juni 2022 16:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer dat je geen karakter kan kweken in de sportschool.
Kipfilet met aardappelen en spitskool in kerriequote:Op woensdag 29 juni 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Pasta, met een vissausje.quote:Op woensdag 29 juni 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Noedels.quote:Op woensdag 29 juni 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe gaat het met afvallen?quote:Op woensdag 29 juni 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga denk ik een pasta met tomaatjes en rivierkreeftjes makenquote:Op woensdag 29 juni 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zelf gevangen?quote:Op woensdag 29 juni 2022 17:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een pasta met tomaatjes en rivierkreeftjes maken
Ja.quote:
Macciequote:Op woensdag 29 juni 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
aapgodenquote:Op woensdag 29 juni 2022 16:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Monkeys do enjoy bananas. A study from 1936 even offered monkeys fruits, vegetables, nuts, and bread to see what they would choose to eat more of. Bananas ranked right behind grapes; nuts and bread were last.
@:aTypisch
Gewoon standaard in de bulk maat.quote:Op woensdag 29 juni 2022 16:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Shirt aan of uit op het strand, je hebt het zelf in de hand. @:Onlogisch
Rijst boontjes en kipquote:Op woensdag 29 juni 2022 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eet smakelijk makker.quote:Op woensdag 29 juni 2022 18:23 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Rijst boontjes en zalm hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |