Ik sla die standaard over, omdat ik weet dat ze knudde zijn.quote:
Nee. Scheelt wel als je een studie kiest die je leuk vindt.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:41 schreef Coco het volgende:
@:el-stinho
Ambieer jij een functie als eeuwige student?
(zoals @:Wazaaaaa)
Laat -.- met rust.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:41 schreef Coco het volgende:
@:el-stinho
Ambieer jij een functie als eeuwige student?
(zoals @:Wazaaaaa)
Haha, yeah right.quote:Nederlandse piloten willen de aanstaande zomervakantie de beveiligers op Schiphol te hulp schieten om de chaos te verminderen. Nederlandse piloten zijn al in het bezit van een Schipholpas en zijn gescreend door de AIVD, een voorwaarde om in beveiligd gebied te werken op de luchthaven.
Schiphol laat NH Nieuws weten de piloten te bedanken voor het aanbod, maar dat aan de slag gaan als beveiliger niet zomaar mogelijk is, omdat daar een speciale training voor nodig is. De luchthaven gaat nu kijken waar ze de vliegers wel zouden kunnen inzetten, zoals bij het in- en uitladen van koffers.
Hoe zit het?quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:24 schreef GGMM het volgende:
Ik heb echt een reusachtige banaan @:wereldgozer @:afcniels
Voor het eerst in mijn leven met een camper 5 dagen weg volgende week, dat komt toch wel aardig uit. Ga na de zomer wel weer vliegen.quote:
Kom er maar in Edgar.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen je collega's dit soort humor wél waarderen.
Gewoon binnen Nederland?quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor het eerst in mijn leven met een camper 5 dagen weg volgende week, dat komt toch wel aardig uit. Ga na de zomer wel weer vliegen.
Nee met wat vrienden roadtrip en naar Oostenrijk, juichen voor het vlaggetjequote:
VAN LINKSquote:Op woensdag 29 juni 2022 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee met wat vrienden roadtrip en naar Oostenrijk, juichen voor het vlaggetje@:maxi-mus @:el-stinho
quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee met wat vrienden roadtrip en naar Oostenrijk, juichen voor het vlaggetje@:maxi-mus @:el-stinho
Ik vind dat shirt eigenlijk best nice.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Antonucci achterop en je bent klaar.
Zonder de sponsor wel ja.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat shirt eigenlijk best nice.
Daarmee kom je niet in beeld. Graag iets ludiekers bedenken.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:45 schreef Caland het volgende:
Oja ik heb dat witte WK '78 uitshirt, dat heeft een oranje kraag dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |