Deze post krijgt een welverdiende like.quote:Op woensdag 29 juni 2022 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk om je kat de artiestennaam van je moeder te geven.
Ik vind de anekdotes over servische poesjes van jou leuker dan dit soort breinaaldentalk over huiskatten.quote:Op woensdag 29 juni 2022 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk om je kat de artiestennaam van je moeder te geven.
Goed om te lezen. Als je meerdere verdiepingen hebt is het van mij nog een tip om op elke verdieping één te zetten. (kan ook een goedkope zijn, ik heb boven een vrij lange maar wel simpele van een euro of 25 waar ze heerlijk in kunnen klimmen, nu nog steeds)quote:Op woensdag 29 juni 2022 10:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. Ze heet Lola en hangt vooral in de gordijnen![]()
Verder gaat het enorm goed met ze. Het huis wordt geregeld omgebouwd tot een heuse racebaan waarbij dus ook de gordijnen het vaak moeten ontgelden.
Ik heb eindelijk mijn krabpaal binnen en daar maken ze nu ook gretig gebruik van. Dat is zo'n jetset ding van 1.60m met mandjes, balletjes, verstopplekjes etc.
Welkom bij de clubquote:
https://www.marieclaire.c(...)-movies-of-all-time/quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:53 schreef Caland het volgende:
Al vanaf 9 uur een systeemstoring waardoor ik niet kan werken.
Iemand nog een filmtip?
Ik kwam er vrij recent achter dat Cody Lane dood isquote:Op woensdag 29 juni 2022 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.marieclaire.c(...)-movies-of-all-time/
Ken haar niet. Ze lijkt een heel klein beetje op boxxy.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kwam er vrij recent achter dat Cody Lane dood is
Hopelijk kunnen je collega's dit soort humor wél waarderen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:24 schreef GGMM het volgende:
Ik heb echt een reusachtige banaan @:wereldgozer @:afcniels
Dit was geen grap. Hij is echt veel groter dan normaal.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen je collega's dit soort humor wél waarderen.
Mooi, kan je eindelijk eens flink woordle en haxball oefenen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |