Gebruik je ze om hard te lopen?quote:Op zondag 26 juni 2022 21:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dank voor de suggestie. Ook jij bent een prima user. Ik gun jou een Gnonto.
Dat is zo'n beetje de enige plek waar je Saucony's worden aangesmeerd, zo'n hardloopwinkel waar je met rare voeten aankomt, comfort telt en stijl geen noodzaak is.quote:
Nee. Daar heb ik ander schoeisel voor.quote:
Je probeert te hard. Niemand mag jou.quote:Op zondag 26 juni 2022 22:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje de enige plek waar je Saucony's worden aangesmeerd, zo'n hardloopwinkel waar je met rare voeten aankomt, comfort telt en stijl geen noodzaak is.
Probeer je weer likes van maxi-mus te scoren?quote:Op zondag 26 juni 2022 22:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je probeert te hard. Niemand mag jou.
@3rr0r is een prima jongen.quote:Op zondag 26 juni 2022 22:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je probeert te hard. Niemand mag jou.
Probeer anders een van die schijtlollige gifjes van je.quote:Op zondag 26 juni 2022 22:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Probeer je weer likes van maxi-mus te scoren?
Gevoelige snaar geraakt met je Saucony's blijkbaar.
Ook jij mag een mening hebben.quote:
Vooruit dan maarquote:Op zondag 26 juni 2022 22:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Probeer anders een van die schijtlollige gifjes van je.
Oke boomer.quote:
Wat draag jij voor schoenen?quote:Op zondag 26 juni 2022 22:38 schreef Scrummie het volgende:
Grimmige sfeer.
Mensen die zich heel erg druk maken over de schoenen van een ander hebben doorgaans geen @:Lange_lans
Keep swinging......quote:
Gisteren gezien. Compleet gestoord.quote:
Woordle 373 3/6quote:Op maandag 27 juni 2022 07:58 schreef de_boswachter het volgende:
Woordle 373 3/6
⬜🟩⬜⬜⬜
⬜🟩🟩🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Stukje BDSM @:wereldgozer
quote:Op maandag 27 juni 2022 11:02 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Deze gast leeft gewoon nog. Respect
@Straatcommando.quote:Op maandag 27 juni 2022 11:02 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Deze gast leeft gewoon nog. Respect
quote:Op maandag 27 juni 2022 12:59 schreef KingRoland het volgende:
Pawn Stars is een leuke serie
altijd lachen @:coco @:wereldgozer
Kun je even normaal doen tegen @KingRoland ! Als hij zegt dat Pawn Stars een leuke serie is, dan ga je dat gewoon kijken.quote:
Maar het is helemaal niet leuk.quote:Op maandag 27 juni 2022 13:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kun je even normaal doen tegen @:KingRoland ! Als hij zegt dat Pawn Stars een leuke serie is, dan ga je dat gewoon kijken.
quote:
bonen in een machine en daarna kopje onder plaatsenquote:
Is dit wat om te kijken als ik eenmaal klaar ben met Stranger Things vrijdag?quote:Op maandag 27 juni 2022 15:33 schreef maxi-mus het volgende:
WestworldThe Auguries(s04e01 - 2022)8.1drama, mystery, sci-fi5454minn/aEvan Rachel Wood, Thandiwe Newton, Jeffrey WrightKnow what this is about?
Be the first one to add a plot.7.5
Ik zou het bij seizoen 1 laten met een geniale Anthony Hopkins maar de serie als geheel zou ik niet aanraden, daar vind ik seizoen 2 en vooral seizoen 3 te matig voor.quote:Op maandag 27 juni 2022 15:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is dit wat om te kijken als ik eenmaal klaar ben met Stranger Things vrijdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |