Dan doe ik het niet.quote:Op maandag 27 juni 2022 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou het bij seizoen 1 laten met een geniale Anthony Hopkins maar de serie als geheel zou ik niet aanraden, daar vind ik seizoen 2 en vooral seizoen 3 te matig voor.
eerste seizoen gewoon kijken johquote:Op maandag 27 juni 2022 15:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is dit wat om te kijken als ik eenmaal klaar ben met Stranger Things vrijdag?
Ik vind het eerste seizoen wel echt geweldig ja.quote:Op maandag 27 juni 2022 15:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
eerste seizoen gewoon kijken joh
fucking vet
Meestal blijft het daarbij en kakt het daarna in.quote:Op maandag 27 juni 2022 15:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het eerste seizoen wel echt geweldig ja.
Ze zijn eindelijk bezig met een nieuw seizoen daarvan las ik laatst.quote:Op maandag 27 juni 2022 15:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Black mirror al eens gekeken? Denk dat je die wel kunt waarderen.
Ook lastig om origineel te blijven en kwaliteit te blijven leveren terwijl het oorspronkelijke verhaal vaak al 'af' is na één seizoen, of er variatie moet komen.quote:Op maandag 27 juni 2022 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meestal blijft het daarbij en kakt het daarna in.
Bij de meeste series die ik kijk, piekt het in seizoen 2.quote:Op maandag 27 juni 2022 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Meestal blijft het daarbij en kakt het daarna in.
Seizoen 1 en 2 zijn wel echt tofquote:Op maandag 27 juni 2022 15:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is dit wat om te kijken als ik eenmaal klaar ben met Stranger Things vrijdag?
Nee, wil op zich aan Peaky Blinders beginnen maar ik denk dat ik even mijn concentratie ervoor moet opsparen.quote:Op maandag 27 juni 2022 15:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welverdiende like. Zitten een aantal zeer sterke afleveringen tussen.quote:Op maandag 27 juni 2022 15:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Black Mirror is een anthologie dus laat zich makkelijk oppakken.quote:Op maandag 27 juni 2022 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, wil op zich aan Peaky Blinders beginnen maar ik denk dat ik even mijn concentratie ervoor moet opsparen.
Ik had Iron Chef gekeken op Netflix. Was helaas teveel cringe.quote:Op maandag 27 juni 2022 15:43 schreef Caland het volgende:
Overigens ook begonnen aan Sergio over de grens
Tot nu toe een 6,5/10
@:ggmm @:lenny_leonard zie review
Het moe perfet zijn hee
Doen. Peaky BlindersGODquote:Op maandag 27 juni 2022 15:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, wil op zich aan Peaky Blinders beginnen maar ik denk dat ik even mijn concentratie ervoor moet opsparen.
Hier onweerde het net ook.quote:Op maandag 27 juni 2022 16:04 schreef Caland het volgende:
Het begint hier opeens behoorlijk hard te waaien en regenen @:lenny_leonard
Volgens mij is Lenny al weggewaaid. Of met vakantie.quote:Op maandag 27 juni 2022 16:04 schreef Caland het volgende:
Het begint hier opeens behoorlijk hard te waaien en regenen @:lenny_leonard
Ik wel.quote:Op maandag 27 juni 2022 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je Better Call Saul al gezien?
De echte Sergio kan nooit zo leuk zijn als de imitatieversie. Net als Aad de Mos.quote:Op maandag 27 juni 2022 15:43 schreef Caland het volgende:
Overigens ook begonnen aan Sergio over de grens
Tot nu toe een 6,5/10
@:ggmm @:lenny_leonard zie review
Het moe perfet zijn hee
Runderlapje rode wijnsaus, boontjes met spek en uiquote:Op maandag 27 juni 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
AVG.quote:Op maandag 27 juni 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik sla ff een keertje over.quote:Op maandag 27 juni 2022 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Speciaal naar een plek gaan rijden om wat beschadigde huisjes te zienquote:Volgens de burgemeester van de gemeente Schouwen-Duiveland hebben hulpverleners vanmiddag veel last gehad van mensen die kwamen kijken naar de gevolgen van de windhoos in Zierikzee. Burgemeester Van der Hoek zei dat op een persbijeenkomst.
"We hebben gezien dat de wegen volstroomden en dat is zeker hinderlijk geweest voor hulpverleners" zei hij. Hij roept mensen nogmaals op om niet naar de Zeeuwse plaats te komen. Alleen bewoners mogen de stad in.
Nog iets in de sla ?quote:
Dan ben je niet goed bij je paasei.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Speciaal naar een plek gaan rijden om wat beschadigde huisjes te zien
Man man man.quote:Op maandag 27 juni 2022 19:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Speciaal naar een plek gaan rijden om wat beschadigde huisjes te zien
ONZE Timquote:Op maandag 27 juni 2022 19:21 schreef 3rr0r het volgende:
Tim nu bezig op Wimbledon @:Wereldgozer
[ afbeelding ]
Over
quote:Op maandag 27 juni 2022 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
Ik denk dat dit geheime Russische wapen de oorlog in Oekraïne snel tot een einde brengt.
[ afbeelding ]
https://wstpost.com/beast(...)d-forces-in-ukraine/
bradontvangtbestelling.gif @Zipportalquote:He is understood to eat five meals a day and polish it all off with a litre of vodka. Since coming back to the service, he has had to have his uniform specially made and he needs to wear two sets of body armour to ensure his torso is protected.
quote:Op maandag 27 juni 2022 20:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
bradontvangtbestelling.gif @:Zipportal
Met zo'n postuur is een liter maar kinderspelquote:Op maandag 27 juni 2022 21:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Een beetje een Generaal slaat zo een litertje vodka achterover.
Stukje Hermann Göring.quote:Op maandag 27 juni 2022 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
Ik denk dat dit geheime Russische wapen de oorlog in Oekraïne snel tot een einde brengt.
[ afbeelding ]
https://wstpost.com/beast(...)d-forces-in-ukraine/
Wat is de andere optie? Helemaal niet hardlopen?quote:Op maandag 27 juni 2022 22:11 schreef RamboDirk het volgende:
Rokers die hardlopen voor de gezondheid verdienen een steniging.
Als je rookt heeft @RamboDirk liever dat je je afstervende longen omarmt denk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 09:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wat is de andere optie? Helemaal niet hardlopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |