Nergens voor nodig, we kunnen dan gewoon naar Parque Warner Madridquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien moet dan iemand @:Hamlapjes even inseinen dat hij vast begint de Efteling naar Spanje te verhuizen.
Dan kunnen we die dag twee groepjes doen. Een groepje pretpark en een groepje musea.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, we kunnen dan gewoon naar Parque Warner Madrid
Alsof dat hetzelfde is.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, we kunnen dan gewoon naar Parque Warner Madrid
Waarmee?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:29 schreef NailQueen het volgende:
Strani, aan jou de eer om de OP te updaten
Er kan nog wel wat tekst bij.quote:
Moeten we dat soort dingen wel aan een halve Spanjaard overlaten?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:29 schreef NailQueen het volgende:
Strani, aan jou de eer om de OP te updaten
Nee, dus we kunnen het gewoon allebei doenquote:
Niet als we in Madrid zitten.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, dus we kunnen het gewoon allebei doen
Dat is toch nu niet? Of zit ik er hopeloos naast?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:32 schreef Cee het volgende:
Heeft iemand de supermaan al gezien? Hier staan er een stel hufterige bomen voor dus mijn zicht wordt geblokkeerd.
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:32 schreef Cee het volgende:
Heeft iemand de supermaan al gezien? Hier staan er een stel hufterige bomen voor dus mijn zicht wordt geblokkeerd.
Is dat die met de rode cape om?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:32 schreef Cee het volgende:
Een kettingzaag die Stihl heetquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Altijd een optie.
Geen goede optie, wel een optie.
Dan maar Spanje op het ESF van vorig jaar terugkijken. Dat was pas een supermaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:32 schreef Cee het volgende:
Ik weet juist nog niet wat ik moet kopen voor welke dag dan ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels ik moet kopen voor kinderdag. Die kan weg.
En als je dan eindelijk die bomen uit de weg hebt staan er 15 man die maan in elkaar te beuken.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan maar Spanje op het ESF van vorig jaar terugkijken. Dat was pas een supermaan.
Dat was wel een bewust keuze toen ze merknaam kozen jaquote:
Nou ja als het de bomen van Ierland zijn, dan kijk je er makkelijk doorheen en overheen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En als je dan eindelijk die bomen uit de weg hebt staan er 15 man die maan in elkaar te beuken.
Welkom in het Jaar van de Krump.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:38 schreef Guanabana het volgende:
Heb ik nou helemaal het mooie jaar 2017 gemist?
We hebben vanuit ons appartement zowat aan alle kanten zicht maar blijkbaar net niet op waar de maan nu staat.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:32 schreef Cee het volgende:
In 2017 deze woning gekocht en een reis (oke een cruisequote:
Het hoeft niet op dezelfde dag!quote:
Oh, in dat geval!quote:
Ik ook helaas het OG3NE topic gemistquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:38 schreef Guanabana het volgende:
Heb ik nou helemaal het mooie jaar 2017 gemist?
Niet?quote:
Prioriteiten!!!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:45 schreef Guanabana het volgende:
We vertrokken trouwens op de dag van de finale en konden op het schip niet kijkenEn er was geen (gratis) wifi aan boord dus we wisten letterlijk dagen later pas wie er gewonnen had
![]()
Nu zou ik dat allemaal niet meer doen. Beetje ESF missen en geen wifi hebben voor een paar fjorden.
Ik keek dat jaar de finale in een bar in NYC, die zonden het uit en er zat een heel gemêleerd maar weinig enthousiast gezelschap. Geen uitbundige meezingers of -dansers, iedereen zat aandachtig te kijken en netjes te applaudisseren en de grootste reactie kreeg Kroatië.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:45 schreef Guanabana het volgende:
We vertrokken trouwens op de dag van de finale en konden op het schip niet kijkenEn er was geen (gratis) wifi aan boord dus we wisten letterlijk dagen later pas wie er gewonnen had
![]()
Nu zou ik dat allemaal niet meer doen. Beetje ESF missen en geen wifi hebben voor een paar fjorden.
Was je met de Hurtigrutenboot? Ik zou verwachten dat daar toch wel WiFi zou zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:45 schreef Guanabana het volgende:
![]()
En de proletenjas.quote:
2014 was ik bij een slecht concert dat ik zo snel mogelijk wilde verlaten om CATS nog te kunnen zien (dat lukte godzijdank). Nooit meer die stress.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Prioriteiten!!!
Ik zou inmiddels ook de ESF-finale niet meer skippen voor iets anders. Never
Ik vind 2017 qua ESF ook helemaal niet zo boeiend eigenlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik keek dat jaar de finale in een bar in NYC, die zonden het uit en er zat een heel gemêleerd maar weinig enthousiast gezelschap. Geen uitbundige meezingers of -dansers, iedereen zat aandachtig te kijken en netjes te applaudisseren en de grootste reactie kreeg Kroatië.Net voor de puntentelling zijn we terug gegaan naar het hotel en heb ik de rest op een of andere Russische stream verder gekeken.
Ik moest even heel diep nadenken wat Kroatie in 2018 ook alweer inzondquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik keek dat jaar de finale in een bar in NYC, die zonden het uit en er zat een heel gemêleerd maar weinig enthousiast gezelschap. Geen uitbundige meezingers of -dansers, iedereen zat aandachtig te kijken en netjes te applaudisseren en de grootste reactie kreeg Kroatië.Net voor de puntentelling zijn we terug gegaan naar het hotel en heb ik de rest op een of andere Russische stream verder gekeken.
Waar was je?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:50 schreef Cee het volgende:
[..]
2014 was ik bij een slecht concert dat ik zo snel mogelijk wilde verlaten om CATS nog te kunnen zien (dat lukte godzijdank). Nooit meer die stress.
Nee schip van de Holland Amerikalijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:49 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Was je met de Hurtigrutenboot? Ik zou verwachten dat daar toch wel WiFi zou zijn.
Maar op zich wel lekker de winnaar later te weten, dan zijn het eerste gedoe en de eerste meningen al weggeëbt.
2017 noem ik nog steeds de battle of the balladsquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind 2017 qua ESF ook helemaal niet zo boeiend eigenlijkOp een paar landen na vind ik het echt by far het meest “meh” ESF die we hebben gehad in de afgelopen 10 jaar.
Waarvan de winnaar mijn favoriete winnaar van de afgelopen 10 jaar is, leuk contrast wel
Dat is toch ook een grote organisatie met zulke faciliteiten zou je denken.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee schip van de Holland Amerikalijn.
Dat durf ik niet te zeggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom vind ik 2018 ook zo leuk! Lekker divers, allerlei stijlen. Zo ook 2014 en 2021.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
2017 noem ik nog steeds de battle of the ballads
Vind het ironisch dat de slogan 'Celebrate diversity' was en dat pas het jaar daarna de meest gevarieerde nummers kwamen
Oh ja met die administratie hou ik me niet bezig hoor, en sowieso moeten aanpassingen aan de OP trouwens eigenlijk wel permanent kúnnen zijn, vind ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels ik moet kopen voor kinderdag. Die kan weg.
Ja volgens mij was er tegen betaling wel wifi hoor, maar wij waren skeer denk ikquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:55 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat is toch ook een grote organisatie met zulke faciliteiten zou je denken.
Maar het was vast een heel mooie reis
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen.Oh jeugdsentiment. Altijd balen als een band dan zó tegenvalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Correcaminos (correr = rennen en caminos = wegen) is inderdaad de letterlijke vertalingquote:Op woensdag 15 juni 2022 00:00 schreef H_T het volgende:
@:Strani waarom heet de Road Runner-achtbaan in Madrid Correcaminos Bip, Bip? Heet de tekenfilm daar ook zo?
Zo makkelijk ook hé, die fjorden!quote:![]()
Op dinsdag 14 juni 2022 23:45 schreef Guanabana het volgende:
![]()
De frotpoging laat ik graag aan een ander overquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet?![]()
Maar dan moet er dus nog een hele Madridmeet tussen nu en die andere gefrot worden, dat klinkt allemaal wel heel erg ambitieus.
Net zoals mensen die zeggen dat je de finale van het ESF niet hoeft te gaan kijken als Nederland er toch niet in zit. Barbaren, dat zijn hetquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:45 schreef Guanabana het volgende:
![]()
Dat was ik, tussen 2005 en 2012quote:Op woensdag 15 juni 2022 00:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Net zoals mensen die zeggen dat je de finale van het ESF niet hoeft te gaan kijken als Nederland er toch niet in zit. Barbaren, dat zijn het
Jaren terug kreeg ik op een internationale ferry het aanbod dat er internet aanwezig was voor slechts 5 euro nog wat per MBquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja volgens mij was er tegen betaling wel wifi hoor, maar wij waren skeer denk ik(nu vijf jaar later kan ik niet meer zonder denk ik
)
En ja was mooiste reis ooit, echt geweldig
Sommige cruisedingen moet je een beetje op de koop toe nemen, hoewel ik het varen an sich heel leuk vind, maar zoveel moois gezien qua fjorden en verschillende plaatsen.
Ik heb geloof ik vanaf m'n eerste ESF in 1993 alleen die van 1996 grotendeels gemist want toen zat ik met de hele familie in Duitsland en was die avond net de belangrijkste avond van die hele trip.quote:
Hee, jij hier!quote:Op woensdag 15 juni 2022 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik vanaf m'n eerste ESF in 1993 alleen die van 1996 grotendeels gemist want toen zat ik met de hele familie in Duitsland en was die avond net de belangrijkste avond van die hele trip.
Ik dien een officiële klacht in wegens het totaal ontbreken van een metrumquote:Op woensdag 15 juni 2022 00:06 schreef NailQueen het volgende:
We praten na over 2017 maar ik hou voor gezien. Het rijmen is een gedoe. Ik ben moe
De krumpers van Waylon waren een vloek. Deze laatste rijm wordt mede mogelijk gemaakt door Mick's rijmwoordenboek.
Ik ook in 2015quote:
Ben ik nou hier of daar Guana?quote:
Is dat pasta?quote:Op woensdag 15 juni 2022 00:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dien een officiële klacht in wegens het totaal ontbreken van een metrum
En 2015 was een hartstikke leuk jaar, heb Trijntje/Nederland geen moment gemist.quote:Op woensdag 15 juni 2022 00:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ook in 2015Toen dat hele Trijntje verhaal kwam heb ik het gewoon niet gekeken, want ik vond Trijntje niks
De volgende keer dat Nederland een keer niet kwalificeert, ga ik gewoon de finale volgen hoor. Ook gewoon omdat ik dankzij dit forum ook gewoon hart krijg voor alle andere hardwerkende artiesten die meedoen.
Nu nog redelijk, maak me wel zorgen om zaterdag.quote:Op woensdag 15 juni 2022 00:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben ik nou hier of daar Guana?
Het is hier (voor mij) prima! Wel warm. Was net eventjes buiten en de temperatuur was weer omhoog gegaan naar 27 graden. En daar?
Nee.quote:
Ja, ik had half wat meegekregen. Je moet zaterdag iets doen én het wordt erg warm?quote:Op woensdag 15 juni 2022 00:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nu nog redelijk, maak me wel zorgen om zaterdag.
Ja precies, die combi is nogal erg kutquote:Op woensdag 15 juni 2022 00:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ik had half wat meegekregen. Je moet zaterdag iets doen én het wordt erg warm?
Even terugzoeken hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2022 00:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja precies, die combi is nogal erg kut
quote:
Misschien heb je wel Dave's syndromequote:Op woensdag 15 juni 2022 00:16 schreef Guanabana het volgende:
Ik kom namelijk letterlijk al jaren niet meer langer dan een minuut buiten als het rond de 30 graden is, dus geen idee wat er gebeurt, misschien smelt ik wel ter plekke.
Mooi jaquote:
Dusss... een soort pasta?quote:Op woensdag 15 juni 2022 00:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee.
Een metrum is zoals je ziet een prettig ritme in een tekst. En ook al rijmt het soms dan niet, het is gewoon beter.
(Waarin in het láátste stuk dus expres álles misgaat, om m'n punt kracht bij te zetten.)
Nice, ik wist het wel.quote:
Degene die hier vannacht is blijven slapen.quote:
Wacht, gaat het zó hard?quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Degene die hier vannacht is blijven slapen.
Dit was iemand anders die kwam overnachten.quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wacht, gaat het zó hard?
Eergisteren wist je nog niet eens wat je zoal aan haar wilde vragen.
Oh jeetje, weet badmintonmeisje dit al?quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit was iemand anders die kwam overnachten.
Nee. Als het een jongen is die hier zou overnachten is het geen probleem, maar als het een meisje is wel?quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh jeetje, weet badmintonmeisje dit al?
Het is pas half 9.quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:28 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Ben alweer veel te lang wakker voor een vrije dag
Ik was om half 8 al wakkerquote:
Ik zou denken dat het er in beide gevallen aan zou liggen hoe dat overnachten precies verloopt en hoe wild het er daarbij aan toegaat.quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee. Als het een jongen is die hier zou overnachten is het geen probleem, maar als het een meisje is wel?
Dat is toch helemaal niet meer van deze tijd joh
Voor dit weekend wel prima, we moeten vloerbedekking van de trappen slopen 😅quote:
Hier hangt het er nogal vanaf op welke website je kijkt.quote:
Allebei op een aparte matras, maar wel in dezelfde kamer.quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou denken dat het er in beide gevallen aan zou liggen hoe dat overnachten precies verloopt en hoe wild het er daarbij aan toegaat.
Stond in de krant. Zondag maximum 32 graden, minimum 17 graden. Zondag maximum 17 graden, minimum 12 graden.quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier ook, misschien bedoelt ie ‘s nachts of zo, geen idee, context is wel eens lastig.
Van mij mag het zaterdag ook al 17 graden zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:42 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Voor dit weekend wel prima, we moeten vloerbedekking van de trappen slopen 😅
quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Allebei op een aparte matras, maar wel in dezelfde kamer.
Allebei aan de andere kant van de kamer. Met zo'n 1,5 meter ruimte ertussen.quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben nog niet overtuigd van de onschuld van dit verhaal.
Hm, nou vooruit.quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Allebei aan de andere kant van de kamer. Met zo'n 1,5 meter ruimte ertussen.
De krant van vorige maand zeker!quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stond in de krant. Zondag maximum 32 graden, minimum 17 graden. Zondag maximum 17 graden, minimum 12 graden.
En welke datum denk jij dat het vandaag is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
15 of 25quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:22 schreef Momo het volgende:
Zondag is nog lastig te voorspellen omdat de warmte wel in onze regio blijft hangen waarschijnlijk in Duitsland, de vraag is hoe dichtbij de warmte blijft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet voor het eerst dat ik blij ben niet in Bonn te wonen.quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:22 schreef Momo het volgende:
Zondag is nog lastig te voorspellen omdat de warmte wel in onze regio blijft hangen waarschijnlijk in Duitsland, de vraag is hoe dichtbij de warmte blijft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En welke datum denk jij dat het vandaag is?
15 juni 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Goeie gok wel, dat mag gezegd worden.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goeie gok wel, dat mag gezegd worden.
EC > GFS, die Amerikanen kunnen er geen houtje touwtje van.quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:22 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat weet ik inmiddels ook, ik heb 2015 jaren later een keer teruggekekenquote:Op woensdag 15 juni 2022 00:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En 2015 was een hartstikke leuk jaar, heb Trijntje/Nederland geen moment gemist.
Maar toen ik vroeger nog een casual kijker was was ik wel alleen op Nederland gericht, en ook zo van 'huh je gaat toch niet bellen voor een ander land?'
21e eeuw of niet; als ik in een relatie zat zou ik het toch niet zo prettig vinden als mijn partner zo'n slaapfeestje zou hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2022 09:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Allebei op een aparte matras, maar wel in dezelfde kamer.
Precies, anders had ik wel even overlegt eerst. Maar ik vond dat nu nog niet nodig.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:20 schreef Strani het volgende:
[..]
21e eeuw of niet; als ik in een relatie zat zou ik het toch niet zo prettig vinden als mijn partner zo'n slaapfeestje zou hebben.
Maar goed, jij zit nog niet in een relatie natuurlijk.
Nee snap ik. Maar zeker in een beginnende relatie zou ik het zelf gewoon sowieso niet doen, ook niet na overleg. Want met overleggen zet je de partner wel een beetje in een lastige hoek. Vind ik dan hè.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Precies, anders had ik wel even overlegt eerst. Maar ik vond dat nu nog niet nodig.
Daarmee laat je wel zien dat je klaar staat om andere te helpen in nood.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee snap ik. Maar zeker in een beginnende relatie zou ik het zelf gewoon sowieso niet doen, ook niet na overleg. Want met overleggen zet je de partner wel een beetje in een lastige hoek. Vind ik dan hè.
In een ruimte slapen betekent toch niet automatisch dat er wat gebeurd?quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee snap ik. Maar zeker in een beginnende relatie zou ik het zelf gewoon sowieso niet doen, ook niet na overleg. Want met overleggen zet je de partner wel een beetje in een lastige hoek. Vind ik dan hè.
Bij Strani wel blijkbaar.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
In een ruimte slapen betekent toch niet automatisch dat er wat gebeurd?
Nee, maar ik zou me er zelf niet prettig bij voelen om zo'n vraagstuk bij een partner neer te leggen. Maar daar is iedereen natuurlijk anders in.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
In een ruimte slapen betekent toch niet automatisch dat er wat gebeurd?
Afhankelijk van wie het is zou ik het zelf, als zijnde de potentieel aankomend partner, ook wel ongemakkelijk vinden.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:42 schreef Strani het volgende:
[..]
En hoe je het zegt maakt ook wel uit.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:31 schreef Em31 het volgende:
Als je dat aan het begin zegt wanneer je elkaar nog maar amper kent komt dat echt wel anders over dan wanneer je elkaar al jaren kent en weet wie die vrienden zijn.
quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:46 schreef BillDauterive het volgende:
Meh, kut. Ik heb corona.
Vooral kut omdat ik morgen mijn moeder zou moeten ophalen uit het revalidatiecentrum en we daar nu iets op moeten verzinnen. Hopelijk mag ze daar nog iets langer bljven.
Oei dat is minder. Sterkte en beterschap! Heb je klachten?quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:46 schreef BillDauterive het volgende:
Meh, kut. Ik heb corona.
Vooral kut omdat ik morgen mijn moeder zou moeten ophalen uit het revalidatiecentrum en we daar nu iets op moeten verzinnen. Hopelijk mag ze daar nog iets langer bljven.
Wat kak Bill! Hopelijk willen ze mee werken en kan je moeder langer blijven.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:46 schreef BillDauterive het volgende:
Meh, kut. Ik heb corona.
Nee, amper. Een loopneus. Ik baal er ergens van dat ik niet eerst kaas ben gaan halen op de markt. Als een vriend van me mienestjes en vla haalt, kom ik de komende dagen wel door.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei dat is minder. Sterkte en beterschap! Heb je klachten?
Ah wat balenquote:Op woensdag 15 juni 2022 11:46 schreef BillDauterive het volgende:
Meh, kut. Ik heb corona.
Ja dat is zeker sneuquote:Op woensdag 15 juni 2022 11:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, amper. Een loopneus. Ik baal er ergens van dat ik niet eerst kaas ben gaan halen op de markt. Als een vriend van me mienestjes en vla haalt, kom ik de komende dagen wel door.
Ik vind het vooral lullig voor mijn moeder, die nu in de zaal aan het lunchen is en waarschijnlijk tegen iedereen vertelt dat ze morgen naar huis mag.
Het enige waar ik echt mee zit is mijn moeder, die zich enorm verheugt om naar huis te gaan, die morgen ook naar huis hoort te gaan. Ik ben bang dat ze haar sowieso naar huis laten gaan en dat ze dan hier corona krijgt.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah wat balenvoel je je verder wel oké?
Bah, sterkte. Ik hoop dat ze het iig een beetje begrijpt.quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, amper. Een loopneus. Ik baal er ergens van dat ik niet eerst kaas ben gaan halen op de markt. Als een vriend van me mienestjes en vla haalt, kom ik de komende dagen wel door.
Ik vind het vooral lullig voor mijn moeder, die nu in de zaal aan het lunchen is en waarschijnlijk tegen iedereen vertelt dat ze morgen naar huis mag.
Ervan uitgaand dat de mienestjes niet in de vla gedoopt worden vind ik jouw combinaties toch raarder.quote:Op woensdag 15 juni 2022 12:00 schreef Strani het volgende:
Mienestjes met vla. Dat is zelfs voor mij een gekke combinatie![]()
Zou ik geen boodschap aan hebben, maar goed, ik ben ook wel bovengemiddeld lastig.quote:Op woensdag 15 juni 2022 10:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarmee laat je wel zien dat je klaar staat om andere te helpen in nood.
Ja, dat merk ik, aan onderstaande.quote:Op woensdag 15 juni 2022 12:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zou ik geen boodschap aan hebben, maar goed, ik ben ook wel bovengemiddeld lastig.
Ja, klopt.quote:En het is anderen*
Is er niet iemand anders beschikbaar of misschien van het revalidatiecentrum zelf? Of misschien is dat een domme vraag en kan dat helemaal niet. Dat jij haar alsnog op moet halen met corona lijkt me toch ook raarquote:Op woensdag 15 juni 2022 12:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het enige waar ik echt mee zit is mijn moeder, die zich enorm verheugt om naar huis te gaan, die morgen ook naar huis hoort te gaan. Ik ben bang dat ze haar sowieso naar huis laten gaan en dat ze dan hier corona krijgt.
Ook het gemis van vla is wel groot
Voor de rest ben ik nu even veel aan het regelen.
Oei, beterschapquote:Op woensdag 15 juni 2022 11:46 schreef BillDauterive het volgende:
Meh, kut. Ik heb corona.
Naja, het ophalen vind ik niet heel belangrijk, het is belangrijker dat ze nu niet thuis komt, want ze heeft door andere medicatie geen weerstand en dan steek ik haar geheid aan. Eventueel kan ze zelfs nog met de taxi naar huis, als ik haar mobiele zurustofapparaat daar krijg.quote:Op woensdag 15 juni 2022 12:31 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is er niet iemand anders beschikbaar of misschien van het revalidatiecentrum zelf? Of misschien is dat een domme vraag en kan dat helemaal niet. Dat jij haar alsnog op moet halen met corona lijkt me toch ook raar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juni 2022 13:12 schreef BillDauterive het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 15 juni 2022 13:12 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een ongelooflijke rotsituatie zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kun je de huisarts en/of de GGD niet bellen voor advies? Het klinkt mij niet verstandig in de oren dat je moeder naar huis komt terwijl jij corona hebt en haar mantelzorger bent...You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Bedankt voor het advies!quote:Op woensdag 15 juni 2022 13:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke rotsituatie zeg![]()
Kun je de huisarts en/of de GGD niet bellen voor advies? Het klinkt mij niet verstandig in de oren dat je moeder naar huis komt terwijl jij corona hebt en haar mantelzorger bent...
Zoals maandag bij de rolling stones: you can't always get what you wantquote:Op woensdag 15 juni 2022 00:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee.
Een metrum is zoals je ziet een prettig ritme in een tekst. En ook al rijmt het soms dan niet, het is gewoon beter.
(Waarin in het láátste stuk dus expres álles misgaat, om m'n punt kracht bij te zetten.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:20 schreef ijs_beer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:46 schreef BillDauterive het volgende:
Meh, kut. Ik heb corona.
Ai, dat is niet leuk. Maar zo te lezen heb je naar eer en geweten gehandeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoor het ook weer meer de laatste tijd. Maar vooral mensen zonder klachten of hooguit een loopneus gelukkig.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:32 schreef Meridiaan het volgende:
[..]War balen zeg! Je vreesde er al een beeerje voor toch?
Ik hoor het weer best veel de laatste weken.
Ik hoop dat er een oplossing gevonden kan worden voor je moeder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah kut zeg. Weet je hoe daar aan gekomen bent?quote:Op woensdag 15 juni 2022 11:46 schreef BillDauterive het volgende:
Meh, kut. Ik heb corona.
De twee vrienden met wie ik bij het festival was, hebben vanochtend ook allebei - zonder dat we het van elkaar wisten - een zelftest gedaan. Alledrie positief en ook alledrie slechts een loopneus. Tja, deze variant is vrij besmettelijk en als sommigen niet eens weten dat ze corona hebben, dan kan het snel gaan.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hoor het ook weer meer de laatste tijd. Maar vooral mensen zonder klachten of hooguit een loopneus gelukkig.
Vanwege de incubatietijd verwacht ik afgelopen vrijdag of zaterdag op Best Kept Secret. Twee vrienden van me kregen ook klachten (eentje wel andere dan ik heb) op het moment dat ik klachten kreeg, dus denk ik dat we het daar opgelopen hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah kut zeg. Weet je hoe daar aan gekomen bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:27 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:33 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ai, dat is niet leuk. Maar zo te lezen heb je naar eer en geweten gehandeldquote:Op woensdag 15 juni 2022 15:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:46 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
@BillDauteriveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Accountant stelt een vraag dat er een bepaalde indeling gebruikt moet worden. Kijk ik in het document, is het al reeds op die manier opgenomen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2022 15:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Mijn pakketje met verwachte bezorgtijd van 13:00u is nog niet op de afhaal locatie
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ja!quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer ijsjes?quote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
@Fred_B @Redefine @Strani terecht deze ranking voor Nederland, toch? #wewordenwereldkampioen
https://www.theguardian.c(...)kings-final-32-qatar![]()
De meest optimistische voorspelling die we in jaren gezien hebben, zoveel is zeker. Bijzondere keuze!quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:44 schreef Em31 het volgende:
@:Fred_B @:Redefine @:Strani terecht deze ranking voor Nederland, toch? #wewordenwereldkampioen
Wel zin om weg te kruipen in de ijskast.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
@Em31 als je dat artikel doorscant is de conclusie eigenlijk: Iedereen zou kúnnen winnen, behalve Saoedi-Arabië, die hebben écht geen kans.![]()
Vind Nederland op dit moment ook wel lastig in te schatten. Aan de ene kant zou het me niet eens verbazen als we er per ongeluk in de poulefase al uit liggen, maar aan de andere kant kun je met een beetje geluk ook ineens in de halve finale belanden. Veel meer een team waarbij je maar af moet wachten hoe bepaalde landen ze liggen.quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:46 schreef Strani het volgende:
[..]
De meest optimistische voorspelling die we in jaren gezien hebben, zoveel is zeker. Bijzondere keuze!![]()
Ja precies, heel onvoorspelbaar. Ik zou nu gokken op achtste finale of kwartfinale. Maar bij een zware tegenstander in de knock-out fase denk ik wel oprecht dat het heel moeilijk gaat worden.quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vind Nederland op dit moment ook wel lastig in te schatten. Aan de ene kant zou het me niet eens verbazen als we er per ongeluk in de poulefase al uit liggen, maar aan de andere kant kun je met een beetje geluk ook ineens in de halve finale belanden. Veel meer een team waarbij je maar af moet wachten hoe bepaalde landen ze liggen.![]()
Brazilië/Frankrijk/Spanje zijn denk ik onverslaanbaar voor ons momenteel. Portugal ligt ons niet, maar lijkt me in het algemeen geen kanshebber. Van de anderen kunnen we op een goede dag allemaal winnen. Helaas van allerlei landen ook prima verliezen. Maar kwartfinale zit er wel in vanuit deze poule.quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:44 schreef Em31 het volgende:
@:Fred_B @:Redefine @:Strani terecht deze ranking voor Nederland, toch? #wewordenwereldkampioen
https://www.theguardian.c(...)kings-final-32-qatarDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Terwijl die toch gewend zijn aan het klimaatquote:Op woensdag 15 juni 2022 16:48 schreef Strani het volgende:
@:Em31 als je dat artikel doorscant is de conclusie eigenlijk: Iedereen zou kúnnen winnen, behalve Saoedi-Arabië, die hebben écht geen kans.![]()
En geen jetlag, groepswinnaar in de voorronde en een coach die nog bij Stade de Vallauris en SC Draguignan gevoetbald heeft. Al maakt dat laatste misschien niet zo veel uit.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ok, ik wilde om 16 uur stoppen, maar nu pas net gestopt met werken.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Spanje weer derde.quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:44 schreef Em31 het volgende:
NeDerRLanD WoRDt WaKKeR!quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:46 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Die reacties op deze tweet allemaal![]()
![]()
![]()
Sommige mensenquote:Op woensdag 15 juni 2022 16:46 schreef molloot200 het volgende:
[ twitter ]
Die reacties op deze tweet allemaal![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:21 schreef ijs_beer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Niet te lang, anders kom je er zo uit:quote:Op woensdag 15 juni 2022 16:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wel zin om weg te kruipen in de ijskast.
quote:Op woensdag 15 juni 2022 19:21 schreef ijs_beer het volgende:
Ik help wel met verhuizen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaag heb ik iets gekocht waarvan ik nooit dacht dat ik dat ooit zou kopen: Een fietspomp
En ook nooit gedacht dat S10 te horen zou zijn in de Gamma![]()
![]()
Een handfietspomp of zo'n elektrische?quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:40 schreef NailQueen het volgende:
Vandaag heb ik iets gekocht waarvan ik nooit dacht dat ik dat ooit zou kopen: Een fietspomp
En ook nooit gedacht dat S10 te horen zou zijn in de GammaAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Handfietspomp. Elektrische kon ik niet vinden. Maar een fietspomp is een van die dingen waarvan je vergeet dat je dat ooit nog nodig zou hebbenquote:Op woensdag 15 juni 2022 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een handfietspomp of zo'n elektrische?![]()
![]()
Het is al heel lang geleden dat ik een handfietspomp heb gebruikt.quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:44 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Handfietspomp. Elektrische kon ik niet vinden. Maar een fietspomp is een van die dingen waarvan je vergeet dat je dat ooit nog nodig zou hebben
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ja ik ook. Daarom had ik hem ook niet.quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is al heel lang geleden dat ik een handfietspomp heb gebruikt.![]()
Maar hoezo zou je dat nooit kopen? Ontzettend praktisch.quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:40 schreef NailQueen het volgende:
En ook nooit gedacht dat S10 te horen zou zijn in de GammaOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ik gebruik altijd de compressor.quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja ik ook. Daarom had ik hem ook niet.
Fuck the EBU.![]()
Ja dat merk ik nu ookquote:Op woensdag 15 juni 2022 21:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar hoezo zou je dat nooit kopen? Ontzettend praktisch.![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]Moet ik nu de SC verlaten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2022 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ik wel!!quote:
Ik gebruikte het op het werk voor een programma, en dan Edge (I know) voor regulier internet. Nu is dat programma ook in Edge en is het steeds een gedoe om die te vinden
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Nou dan ben je ook echt zo ongeveer de enigequote:Op woensdag 15 juni 2022 22:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik wel!!
Ik gebruikte het op het werk voor een programma, en dan Edge (I know) voor regulier internet. Nu is dat programma ook in Edge en is het steeds een gedoe om die te vinden
![]()
![]()
[..]Jeetje, beer. Ik had je hoog zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou is een bedrijfskeuze dus ál m'n collega's ookquote:Op woensdag 15 juni 2022 22:02 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou dan ben je ook echt zo ongeveer de enigeWe hebben het nu ook een een soort IE-versie in Edge ofzo
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Slaap lekker!quote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Maar ik vind Edge ook echt een poepbrowser. Hóe dan?!quote:Op woensdag 15 juni 2022 22:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou is een bedrijfskeuze dus ál m'n collega's ookWe hebben het nu ook een een soort IE-versie in Edge ofzo
![]()
![]()
Officieel microsoft hè, deal vanuit ICTquote:Op woensdag 15 juni 2022 22:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar ik vind Edge ook echt een poepbrowser. Hóe dan?!
[..]Ik had eerder verwacht dat jij voor TOP Oss zou zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Zeker niet nee.quote:Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Ik lig ook in het mandje
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2022 23:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2022 23:39 schreef sportfreak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
![]()
![]()
Ik niet. Mijn mood:quote:Op donderdag 16 juni 2022 06:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb lekker geslapen.![]()
![]()
New Mexico heeft een kriebelhoest des doods waardoor hij continu aan het hoesten is en mij uit mijn slaap houdt. En ik heb ook veel last van mijn ontstoken insectenbeten. Ze zitten op mijn schouder, jeukt, doet pijn, is warm en rood en zelfs mijn lymfeklier in mijn hals is verdikt en ik als hypochonder schiet altijd compleet in een stuip bij knobbels en bulten.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
New Mexico samen met de insectenbeten en je lymfeklier op de bank laten slapen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 09:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik niet. Mijn mood:![]()
![]()
New Mexico heeft een kriebelhoest des doods waardoor hij continu aan het hoesten is en mij uit mijn slaap houdt. En ik heb ook veel last van mijn ontstoken insectenbeten. Ze zitten op mijn schouder, jeukt, doet pijn, is warm en rood en zelfs mijn lymfeklier in mijn hals is verdikt en ik als hypochonder schiet altijd compleet in een stuip bij knobbels en bulten.
Als hij toch al ligt te kriebelhoesten heeft hij vast ook niet zo'n last van die andere dingen en kan jij ten minste rustig slapen.Reality is for people who can't imagine anything better.
Aankomende nacht ruilen New Mexico en de kat van slaapplek jaquote:Op donderdag 16 juni 2022 09:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
New Mexico samen met de insectenbeten en je lymfeklier op de bank laten slapen.
Als hij toch al ligt te kriebelhoesten heeft hij vast ook niet zo'n last van die andere dingen en kan jij ten minste rustig slapen.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Sterkte.quote:Op donderdag 16 juni 2022 09:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
![]()
New Mexico heeft een kriebelhoest des doods waardoor hij continu aan het hoesten is en mij uit mijn slaap houdt. En ik heb ook veel last van mijn ontstoken insectenbeten. Ze zitten op mijn schouder, jeukt, doet pijn, is warm en rood en zelfs mijn lymfeklier in mijn hals is verdikt en ik als hypochonder schiet altijd compleet in een stuip bij knobbels en bulten.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Thnx!quote:
Zie je badmintonmeisje vanavond weer?You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Nee, ze is er vanavond niet. Ze heeft een afscheidsreceptie van haar oude werk.quote:Op donderdag 16 juni 2022 09:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Thnx!
Zie je badmintonmeisje vanavond weer?
Fuck the EBU.![]()
Nachtelijke hoest is inderdaad heel irritant, zowel voor jezelf als je omgeving. Ik denk niet dat er iets tegen te doen is, anders dan hem tijdelijk naar de logeerkamer verbannen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 09:10 schreef Arizona het volgende:
[..]
![]()
New Mexico heeft een kriebelhoest des doods waardoor hij continu aan het hoesten is en mij uit mijn slaap houdt. En ik heb ook veel last van mijn ontstoken insectenbeten. Ze zitten op mijn schouder, jeukt, doet pijn, is warm en rood en zelfs mijn lymfeklier in mijn hals is verdikt en ik als hypochonder schiet altijd compleet in een stuip bij knobbels en bulten.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
onze logeerkamer (de zolder) is niet beslaapbaar, zeker niet met de warmtequote:Op donderdag 16 juni 2022 09:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nachtelijke hoest is inderdaad heel irritant, zowel voor jezelf als je omgeving. Ik denk niet dat er iets tegen te doen is, anders dan hem tijdelijk naar de logeerkamer verbannen.![]()
Hij gaat op de bank vanavond en de kat in bed
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Jammerquote:Op donderdag 16 juni 2022 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ze is er vanavond niet. Ze heeft een afscheidsreceptie van haar oude werk.
Ik had de afgelopen twee weken ook de kriebelhoest des doods dus veel respect voor het zware leven van de man van @Arizona op dit moment.![]()
Nee maar ik snap je, vooral ‘s nachts lijkt het wel erger te worden dus als je daar bij in de buurt bent is echt vreselijk.![]()
![]()
Succes.quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:15 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb m'n laatste schoolopdracht voor m'n scriptie ingeleverd. Dus nu volle focus op scriptieAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Weten jullie nog dat wij het hier hadden over dat hele deugneuzen-gedoe en over dat er mensen zijn die kinderboekjes die regenboogkleurtjes hebben al zien als propaganda? Vandaag las ik dit:
https://nos.nl/artikel/24(...)ten-homoseksualiteit
Ik hoop toch dat ik toch nog een keer mee mag maken dat de wereld een open, fijne plek is voor iedereen. En ik snap niet dat sportevenementen als Formule 1 met hun "We Race As One" in dat soort landen nog z'n doorgang laat vinden. Ja, ik snap het wel, want daar zit geld en zo, maar dan kan ik het moreel nog wel niet snappen
Op deze manier mag je ook The Dark Side of the Moon niet meer luisteren in Saudi-Arabië, denk ik![]()
![]()
Moreel kompas is fijn, maar zodra we geld kunnen verdienen, is dat het eerste wat we laten vallen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:29 schreef molloot200 het volgende:
Weten jullie nog dat wij het hier hadden over dat hele deugneuzen-gedoe en over dat er mensen zijn die kinderboekjes die regenboogkleurtjes hebben al zien als propaganda? Vandaag las ik dit:
Ik hoop toch dat ik toch nog een keer mee mag maken dat de wereld een open, fijne plek is voor iedereen. En ik snap niet dat sportevenementen als Formule 1 met hun "We Race As One" in dat soort landen nog z'n doorgang laat vinden. Ja, ik snap het wel, want daar zit geld en zo, maar dan kan ik het moreel nog wel niet snappen
Op deze manier mag je ook The Dark Side of the Moon niet meer luisteren in Saudi-Arabië, denk ik
Fuck the EBU.![]()
Wat zullen ze schuimbekken daar als er een regenboog aan de hemel staat daar.quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:29 schreef molloot200 het volgende:
Op deze manier mag je ook The Dark Side of the Moon niet meer luisteren in Saudi-Arabië, denk ik![]()
Ik zou Rainbow in the Sky maar niet draaien in S-A.quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:29 schreef molloot200 het volgende:
Het regent daar nooit, dus een regenboog bestaat daar niet.quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat zullen ze schuimbekken daar als er een regenboog aan de hemel staat daar.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
We roepen allemaal een paar keer dat een schande is, en net als met Rusland doen we er vervolgens niets aan om onafhankelijk te worden van hun grondstoffen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:29 schreef molloot200 het volgende:
Op deze manier mag je ook The Dark Side of the Moon niet meer luisteren in Saudi-Arabië, denk ikDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Dat is hoe het vaak gaat jaquote:Op donderdag 16 juni 2022 11:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We roepen allemaal een paar keer dat een schande is, en net als met Rusland doen we er vervolgens niets aan om onafhankelijk te worden van hun grondstoffen.En opstanden/revoluties vraag ik me ook oprecht van af of ze in dat soort landen ooit zullen ontstaan eigenlijk.
![]()
Afleiding zoeken is mijn plan de campagnequote:Op donderdag 16 juni 2022 12:41 schreef Guanabana het volgende:
Stress stress stress, hoe doen andere mensen het leven, I can't.
Nog volop in de stress voor zaterdag of speelt er nog meer? Sterkte ermee
Sterkte. Wat heb ik gemist of ben ik vergeten?quote:Op donderdag 16 juni 2022 12:41 schreef Guanabana het volgende:
Stress stress stress, hoe doen andere mensen het leven, I can't.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Daarom werk ik thuis, lekker koel hier. De klimaatbeheersing op kantoor is echt heel slechtquote:
Wij hebben arko op kantoor, maar dat wil je nu ook niet.quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daarom werk ik thuis, lekker koel hier. De klimaatbeheersing op kantoor is echt heel slecht
Fuck the EBU.![]()
Dat, en beginnen met nieuw werk + warm weer + slechte cyclusperiode. Dit worden echt erge dagen.quote:Op donderdag 16 juni 2022 12:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Afleiding zoeken is mijn plan de campagne
Nog volop in de stress voor zaterdag of speelt er nog meer? Sterkte ermeeKoel en donker bewaren![]()
Vanuit mijn werk plannen ze in een week tijd bepaalde afspraken in op andere locaties tot 18 uur of later precies op de dagen dat ik zou moeten sporten. Dus die week kan ik dan helemaal niet gaan sporten.
Fuck the EBU.![]()
En ik moet me aanmelden voor tig systemen, en het is mislukt met een wachtwoord, dus dat moet eerst ook gefixt worden. Waarom gaan dingen niet in één keer goed.Koel en donker bewaren![]()
Ik zie wel dat de ergste warmte morgen al komt en niet per se zaterdag, dus dat is een klein lichtpuntje (hoewel nog steeds veel te warm natuurlijk, maarja).Koel en donker bewaren![]()
Ja eerst stond er voor zaterdag bij ons 30 graden, nu nog maar 25, dat vind ik best oke.quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik zie wel dat de ergste warmte morgen al komt en niet per se zaterdag, dus dat is een klein lichtpuntje (hoewel nog steeds veel te warm natuurlijk, maarja).![]()
Economische belangen gaan helaas vrijwel altijd boven morele. De EU gaat nu gas importeren uit Israel, ook zo'n voorbeeldig moreel land.quote:Op donderdag 16 juni 2022 11:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We roepen allemaal een paar keer dat een schande is, en net als met Rusland doen we er vervolgens niets aan om onafhankelijk te worden van hun grondstoffen.![]()
Ik wist niet eens dat Israël gas heeft.quote:Op donderdag 16 juni 2022 14:19 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Economische belangen gaan helaas vrijwel altijd boven morele. De EU gaat nu gas importeren uit Israel, ook zo'n voorbeeldig moreel land.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Ik ook niet, maar dat is ook niet zo verrassend aangezien ze tot nu toe alleen aan Egypte en Jordanie leverden. Ze halen het blijkbaar uit de zeebodem.quote:Op donderdag 16 juni 2022 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat Israël gas heeft.![]()
Dat verklaart het.quote:Op donderdag 16 juni 2022 14:29 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat is ook niet zo verrassend aangezien ze tot nu toe alleen aan Egypte en Jordanie leverden. Ze halen het blijkbaar uit de zeebodem.
Fuck the EBU.![]()
Zit al vanaf vanmorgen op een bepaald bericht van een leidinggevende te wachten, maar krijgen haar niet te pakken en we kunnen niet verder
Dat schiet niet op dan.quote:Op donderdag 16 juni 2022 14:53 schreef AgnesGru het volgende:
Zit al vanaf vanmorgen op een bepaald bericht van een leidinggevende te wachten, maar krijgen haar niet te pakken en we kunnen niet verderAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Nee, en het is ook nog eens vrij urgentquote:
Oh, helemaal handig.quote:Op donderdag 16 juni 2022 15:00 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nee, en het is ook nog eens vrij urgent
Fuck the EBU.![]()
Even crosspost vanuit WKN; de 2 belangrijkste modellenquote:Op donderdag 16 juni 2022 13:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik zie wel dat de ergste warmte morgen al komt en niet per se zaterdag, dus dat is een klein lichtpuntje (hoewel nog steeds veel te warm natuurlijk, maarja).
Vrijdag 17 uur
Zaterdag 17 uur
Amsterdam is zo slecht nog niet op zaterdag.![]()
Kleurt mij veel te rood allemaal. Zou leuk zijn als dat een verkiezingsuitslag is.quote:Op donderdag 16 juni 2022 15:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Even crosspost vanuit WKN; de 2 belangrijkste modellen
Vrijdag 17 uur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zaterdag 17 uur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amsterdam is zo slecht nog niet op zaterdag.
Fuck the EBU.![]()
Oef, ben ik blij dat ik niet in het Ruhrgebied woon.quote:Op donderdag 16 juni 2022 15:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Vrijdag 17 uur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zaterdag 17 uur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amsterdam is zo slecht nog niet op zaterdag.![]()
Ik zag 40 graden voor Parijs op zaterdag. Hier wordt het dan 35. Overigens wordt het hier ook pas ver in de volgende week weer onder de 25.quote:Op donderdag 16 juni 2022 15:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Vrijdag 17 uur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zaterdag 17 uur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amsterdam is zo slecht nog niet op zaterdag.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ik ook. Eigenlijk het hele jaar door wel.quote:Op donderdag 16 juni 2022 15:06 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Oef, ben ik blij dat ik niet in het Ruhrgebied woon.
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2022 15:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zag 40 graden voor Parijs op zaterdag. Hier wordt het dan 35. Overigens wordt het hier ook pas ver in de volgende week weer onder de 25.
Yep gaat warm worden in Frankrijk![]()
Dat wordt morgen in de ochtend sporten.quote:Op donderdag 16 juni 2022 15:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Vrijdag 17 uur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zaterdag 17 uur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Ik ben ook blij dat ik niet in roeryoghurt woonquote:Op donderdag 16 juni 2022 15:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ook. Eigenlijk het hele jaar door wel.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Ik vrees ook een beetje voor m'n reisje Bologna over ongeveer twee weken. Als ik nu steeds al die temperaturen boven de 30 graden zie, wil ik niet weten wat dat in juli is... Voor een citytrip wellicht niet ideaal. Maar dat komt uiteindelijk vast ook wel goed![]()
![]()
En dan bij dezen nog een heel random feitje met welk land Nederland het vaakst in de semi heeft getroffenWe hebben 10 keer in dezelfde semi gestaan als Moldavië (sinds 2008, het huidige semi systeem met loting). Ook Denemarken en Estland hebben we veel getroffen (9x) en Kroatië, Oekraïne en Slovenië (8+1x)
Tsjechië hebben we nog maar één keer getroffen. Finland, IJsland, Polen en Portugal ook maar 3 keer en Australië 1+1 keer zeg maar. Zwitserland treffen we ook maar weinig (4 keer).
Die +1 is als we in 2021 "in dezelfde semi" zaten. Waar Nederland dan niet meedeed maar het land wat er staat wel.
Tot zover het random feitje![]()
![]()
Wat een warmte in Keulen en Frankrijk zeg30 graden is - voor mij - heerlijk, maar dat wat ze daar hebben, is wel echt iets te warm.
Ik baal er wel van dat ik nu tot zondag binnen moet blijven, terwijl het zulk lekker weer is. Pas als het afkoelt mag ik weer naar buiten, zonde.![]()
44quote:Op donderdag 16 juni 2022 15:11 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yep gaat warm worden in FrankrijkDat is gewoon een menselijke bbq.
![]()
![]()
Voor een open raam zitten mag vast wel toch?quote:Op donderdag 16 juni 2022 15:23 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een warmte in Keulen en Frankrijk zeg30 graden is - voor mij - heerlijk, maar dat wat ze daar hebben, is wel echt iets te warm.
Ik baal er wel van dat ik nu tot zondag binnen moet blijven, terwijl het zulk lekker weer is. Pas als het afkoelt mag ik weer naar buiten, zonde.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Echt he. Maar inmiddels is het gelukkig opgelost.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
quote:Op donderdag 16 juni 2022 15:35 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Echt he. Maar inmiddels is het gelukkig opgelost.
Fuck the EBU.![]()
Zeker! Dan doen we dat maarquote:Op donderdag 16 juni 2022 15:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Voor een open raam zitten mag vast wel toch?En dan hopen dat het volgende week zaterdag nog redelijk weer is, want dan wil ik een mooi stuk fietsen!
![]()
Ik ga maar uit van 2 dagen 30 graden hier, dan kan het alleen maar meevallenquote:Op donderdag 16 juni 2022 15:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Vrijdag 17 uur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zaterdag 17 uur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met die hitte beter de ramen dichthouden misschienquote:Op donderdag 16 juni 2022 15:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zeker! Dan doen we dat maarEn dan hopen dat het volgende week zaterdag nog redelijk weer is, want dan wil ik een mooi stuk fietsen!
En het is hier minder warm dan in, ik noem maar een dwarsstraat, Spanje!quote:Op donderdag 16 juni 2022 13:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik zie wel dat de ergste warmte morgen al komt en niet per se zaterdag, dus dat is een klein lichtpuntje (hoewel nog steeds veel te warm natuurlijk, maarja).
@Strani, al gesmolten?
Ik heb net even gewandeld (ja, onder werktijd) omdat ik me zo onprettig voel maar het hielp niet![]()
Nu zoek ik mijn afleiding dus maar op internet.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ohquote:Op donderdag 16 juni 2022 15:40 schreef Arizona het volgende:
Ik heb net even gewandeld (ja, onder werktijd) omdat ik me zo onprettig voel maar het hielp niet![]()
Nu zoek ik mijn afleiding dus maar op internet.
Heb jij de reactie inmiddels binnen? Of nog steeds wachtendequote:. Edit: oh ik zie dar het is opgelost! Mooi zo
![]()
![]()
WEEKEND
![]()
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: