Heel mooi, veel Moorse gebouwen die ze na het einde van het Moorse rijk niet hebben afgebroken maar gewoon zijn blijven gebruiken.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sevilla lijkt mij ook mooi. En tapas zijn altijd goed
Nee nog niet!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als ik hier een keer een weekje weg kon, had ik graag met je meegegaan! Madrid is een prachtige stad waar ik zeker wel een keer weer heen wil. Misschien over een aantal jaar wel weer
Ik vond zelf de Templo de Debod erg mooi, maar die heb je vast wel gezien!
Ach waarom ook nietquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:58 schreef Strani het volgende:
Heeft iemand hier toevallig zin om naar Madrid te gaan? Ik wil er graag weer eens naar toe en dan een paar musea bezoeken.
Ah dat clublied ken ik ook nogquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Joh echt? Wat grappig! Amunt dan maarEn ja, daar een wedstrijd kijken is een hele bijzondere ervaring
Jullie doen er wellicht verstandig aan om als groep een bus te charteren vanuit Nederland en dan ontmoet ik jullie in Madridquote:
Mooiquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:12 schreef Strani het volgende:
@:meridiaan deze had ik een paar jaar geleden genomen, voor aanvang van een wedstrijd:
[ afbeelding ]
Haha nee klopt, maar dat was inderdaad een fantastische tijd voor de club. Mendieta, Aimar, Albelda, Ayala, Carew, etc. etc.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:14 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ah dat clublied ken ik ook nog![]()
Kwam vooral door Gaizka Mendieta, en ben daarna lang blijven hangen. Ze zien spelen tegen Groningen als een oefenwedstrijd in het voordringen, tegen Ajax en PSV.
Tegenwoordig is het niet veel meer, geloof ik. Ik was blijkbaar een successupporter
Oh wauw, mooie foto zegquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:12 schreef Strani het volgende:
@:meridiaan deze had ik een paar jaar geleden genomen, voor aanvang van een wedstrijd:
[ afbeelding ]
Het wordt tijd dat Spanje het songfestival gaat winnen, want de ESF'ers willen er wel heenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie doen er wellicht verstandig aan om als groep een bus te charteren vanuit Nederland en dan ontmoet ik jullie in Madrid
De gemeente legt momenteel flink veel druk op de eigenaren om dat inderdaad eens te doen, maar het blijft een lachwekkende soap.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
MooiHoe staat het eigenlijk met Nou Mestalla, gaan ze dat nou nog eens afbouwen?
Ik kan me geen varken aan het spit herinneren in dat nummerquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hou me altijd aanbevolen als je zo tot wanhoop bent gedreven en kop of munt ook geen optie is dat je “doe dan maar Ceeneke” roept. Madrid lijkt me een mooie stad. Zit dat ook in Shalalie?
Santiago Cañizares vond ik toen wel een topper! Met zijn blonde harenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee klopt, maar dat was inderdaad een fantastische tijd voor de club. Mendieta, Aimar, Albelda, Ayala, Carew, etc. etc.
Hoe kan ik die vergeten, inderdaad!!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Santiago Cañizares vond ik toen wel een topper! Met zijn blonde haren
Jaaa idd! Het is ruim tien jaar terug, maar ik herken ze nog. Aimar was het nieuwe wonderkind destijds.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee klopt, maar dat was inderdaad een fantastische tijd voor de club. Mendieta, Aimar, Albelda, Ayala, Carew, etc. etc.
“Misschien een hele dronken Brit. Daar in een goot in mooi Madrid.”quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan me geen varken aan het spit herinneren in dat nummer
Aan de ene kant leuk, aan de andere kant denk ik aan hoe de Italianen het dit jaar deden, dan vrees ik dat de Spanjaarden het niet veel beter gaan doenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Spanje het songfestival gaat winnen, want de ESF'ers willen er wel heen
Ook een zeer markant figuur idd, met soms rare capriolen. Met zijn parfum.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Santiago Cañizares vond ik toen wel een topper! Met zijn blonde haren
Objectief gezien wel wát beter hoor denk ik. Niet zoals in Nederland maar de Spanjaarden zijn een stuk minder chaotisch dan Italië.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aan de ene kant leuk, aan de andere kant denk ik aan hoe de Italianen het dit jaar deden, dan vrees ik dat de Spanjaarden het niet veel beter gaan doen
Slechter kan dan ook nietquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Objectief gezien wel wát beter hoor denk ik. Niet zoals in Nederland maar de Spanjaarden zijn een stuk minder chaotisch dan Italië.
Ik denk dat de Spanjaarden qua organisatie wel beter kunnen maar veel fans zijn echt zo vermoeiend. En daar is het dan bezaaid mee.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aan de ene kant leuk, aan de andere kant denk ik aan hoe de Italianen het dit jaar deden, dan vrees ik dat de Spanjaarden het niet veel beter gaan doen
Hij stonk naar bier en ik wist pas toen hoeveel een man eig'lijk kotsen konquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:17 schreef Cee het volgende:
[..]
“Misschien een hele dronken Brit. Daar in een goot in mooi Madrid.”
Oké de volgende meeting is in Madrid. Dat staat nu zwart op wit.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie doen er wellicht verstandig aan om als groep een bus te charteren vanuit Nederland en dan ontmoet ik jullie in Madrid
Rijmt.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oké de volgende meeting is in Madrid. Dat staat nu zwart op wit.
Misschien moet dan iemand @Hamlapjes even inseinen dat hij vast begint de Efteling naar Spanje te verhuizen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oké de volgende meeting is in Madrid. Dat staat nu zwart op wit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |