Ja precies, die combi is nogal erg kutquote:Op woensdag 15 juni 2022 00:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ik had half wat meegekregen. Je moet zaterdag iets doen én het wordt erg warm?
Even terugzoeken hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2022 00:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja precies, die combi is nogal erg kut
quote:
Misschien heb je wel Dave's syndromequote:Op woensdag 15 juni 2022 00:16 schreef Guanabana het volgende:
Ik kom namelijk letterlijk al jaren niet meer langer dan een minuut buiten als het rond de 30 graden is, dus geen idee wat er gebeurt, misschien smelt ik wel ter plekke.
Mooi jaquote:
Dusss... een soort pasta?quote:Op woensdag 15 juni 2022 00:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee.
Een metrum is zoals je ziet een prettig ritme in een tekst. En ook al rijmt het soms dan niet, het is gewoon beter.
(Waarin in het láátste stuk dus expres álles misgaat, om m'n punt kracht bij te zetten.)
Nice, ik wist het wel.quote:
Degene die hier vannacht is blijven slapen.quote:
Wacht, gaat het zó hard?quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Degene die hier vannacht is blijven slapen.
Dit was iemand anders die kwam overnachten.quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wacht, gaat het zó hard?
Eergisteren wist je nog niet eens wat je zoal aan haar wilde vragen.
Oh jeetje, weet badmintonmeisje dit al?quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit was iemand anders die kwam overnachten.
Nee. Als het een jongen is die hier zou overnachten is het geen probleem, maar als het een meisje is wel?quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh jeetje, weet badmintonmeisje dit al?
Het is pas half 9.quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:28 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Ben alweer veel te lang wakker voor een vrije dag
Ik was om half 8 al wakkerquote:
Ik zou denken dat het er in beide gevallen aan zou liggen hoe dat overnachten precies verloopt en hoe wild het er daarbij aan toegaat.quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee. Als het een jongen is die hier zou overnachten is het geen probleem, maar als het een meisje is wel?
Dat is toch helemaal niet meer van deze tijd joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |