Nergens voor nodig, we kunnen dan gewoon naar Parque Warner Madridquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien moet dan iemand @:Hamlapjes even inseinen dat hij vast begint de Efteling naar Spanje te verhuizen.
Dan kunnen we die dag twee groepjes doen. Een groepje pretpark en een groepje musea.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, we kunnen dan gewoon naar Parque Warner Madrid
Alsof dat hetzelfde is.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, we kunnen dan gewoon naar Parque Warner Madrid
Waarmee?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:29 schreef NailQueen het volgende:
Strani, aan jou de eer om de OP te updaten
Er kan nog wel wat tekst bij.quote:
Moeten we dat soort dingen wel aan een halve Spanjaard overlaten?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:29 schreef NailQueen het volgende:
Strani, aan jou de eer om de OP te updaten
Nee, dus we kunnen het gewoon allebei doenquote:
Niet als we in Madrid zitten.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, dus we kunnen het gewoon allebei doen
Dat is toch nu niet? Of zit ik er hopeloos naast?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:32 schreef Cee het volgende:
Heeft iemand de supermaan al gezien? Hier staan er een stel hufterige bomen voor dus mijn zicht wordt geblokkeerd.
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:32 schreef Cee het volgende:
Heeft iemand de supermaan al gezien? Hier staan er een stel hufterige bomen voor dus mijn zicht wordt geblokkeerd.
Is dat die met de rode cape om?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:32 schreef Cee het volgende:
Een kettingzaag die Stihl heetquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Altijd een optie.
Geen goede optie, wel een optie.
Dan maar Spanje op het ESF van vorig jaar terugkijken. Dat was pas een supermaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:32 schreef Cee het volgende:
Ik weet juist nog niet wat ik moet kopen voor welke dag dan ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels ik moet kopen voor kinderdag. Die kan weg.
En als je dan eindelijk die bomen uit de weg hebt staan er 15 man die maan in elkaar te beuken.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan maar Spanje op het ESF van vorig jaar terugkijken. Dat was pas een supermaan.
Dat was wel een bewust keuze toen ze merknaam kozen jaquote:
Nou ja als het de bomen van Ierland zijn, dan kijk je er makkelijk doorheen en overheen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En als je dan eindelijk die bomen uit de weg hebt staan er 15 man die maan in elkaar te beuken.
Welkom in het Jaar van de Krump.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:38 schreef Guanabana het volgende:
Heb ik nou helemaal het mooie jaar 2017 gemist?
We hebben vanuit ons appartement zowat aan alle kanten zicht maar blijkbaar net niet op waar de maan nu staat.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:32 schreef Cee het volgende:
In 2017 deze woning gekocht en een reis (oke een cruisequote:
Het hoeft niet op dezelfde dag!quote:
Oh, in dat geval!quote:
Ik ook helaas het OG3NE topic gemistquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:38 schreef Guanabana het volgende:
Heb ik nou helemaal het mooie jaar 2017 gemist?
Niet?quote:
Prioriteiten!!!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:45 schreef Guanabana het volgende:
We vertrokken trouwens op de dag van de finale en konden op het schip niet kijkenEn er was geen (gratis) wifi aan boord dus we wisten letterlijk dagen later pas wie er gewonnen had
![]()
Nu zou ik dat allemaal niet meer doen. Beetje ESF missen en geen wifi hebben voor een paar fjorden.
Ik keek dat jaar de finale in een bar in NYC, die zonden het uit en er zat een heel gemêleerd maar weinig enthousiast gezelschap. Geen uitbundige meezingers of -dansers, iedereen zat aandachtig te kijken en netjes te applaudisseren en de grootste reactie kreeg Kroatië.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:45 schreef Guanabana het volgende:
We vertrokken trouwens op de dag van de finale en konden op het schip niet kijkenEn er was geen (gratis) wifi aan boord dus we wisten letterlijk dagen later pas wie er gewonnen had
![]()
Nu zou ik dat allemaal niet meer doen. Beetje ESF missen en geen wifi hebben voor een paar fjorden.
Was je met de Hurtigrutenboot? Ik zou verwachten dat daar toch wel WiFi zou zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:45 schreef Guanabana het volgende:
![]()
En de proletenjas.quote:
2014 was ik bij een slecht concert dat ik zo snel mogelijk wilde verlaten om CATS nog te kunnen zien (dat lukte godzijdank). Nooit meer die stress.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Prioriteiten!!!
Ik zou inmiddels ook de ESF-finale niet meer skippen voor iets anders. Never
Ik vind 2017 qua ESF ook helemaal niet zo boeiend eigenlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik keek dat jaar de finale in een bar in NYC, die zonden het uit en er zat een heel gemêleerd maar weinig enthousiast gezelschap. Geen uitbundige meezingers of -dansers, iedereen zat aandachtig te kijken en netjes te applaudisseren en de grootste reactie kreeg Kroatië.Net voor de puntentelling zijn we terug gegaan naar het hotel en heb ik de rest op een of andere Russische stream verder gekeken.
Ik moest even heel diep nadenken wat Kroatie in 2018 ook alweer inzondquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik keek dat jaar de finale in een bar in NYC, die zonden het uit en er zat een heel gemêleerd maar weinig enthousiast gezelschap. Geen uitbundige meezingers of -dansers, iedereen zat aandachtig te kijken en netjes te applaudisseren en de grootste reactie kreeg Kroatië.Net voor de puntentelling zijn we terug gegaan naar het hotel en heb ik de rest op een of andere Russische stream verder gekeken.
Waar was je?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:50 schreef Cee het volgende:
[..]
2014 was ik bij een slecht concert dat ik zo snel mogelijk wilde verlaten om CATS nog te kunnen zien (dat lukte godzijdank). Nooit meer die stress.
Nee schip van de Holland Amerikalijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:49 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Was je met de Hurtigrutenboot? Ik zou verwachten dat daar toch wel WiFi zou zijn.
Maar op zich wel lekker de winnaar later te weten, dan zijn het eerste gedoe en de eerste meningen al weggeëbt.
2017 noem ik nog steeds de battle of the balladsquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind 2017 qua ESF ook helemaal niet zo boeiend eigenlijkOp een paar landen na vind ik het echt by far het meest “meh” ESF die we hebben gehad in de afgelopen 10 jaar.
Waarvan de winnaar mijn favoriete winnaar van de afgelopen 10 jaar is, leuk contrast wel
Dat is toch ook een grote organisatie met zulke faciliteiten zou je denken.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee schip van de Holland Amerikalijn.
Dat durf ik niet te zeggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom vind ik 2018 ook zo leuk! Lekker divers, allerlei stijlen. Zo ook 2014 en 2021.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
2017 noem ik nog steeds de battle of the ballads
Vind het ironisch dat de slogan 'Celebrate diversity' was en dat pas het jaar daarna de meest gevarieerde nummers kwamen
Oh ja met die administratie hou ik me niet bezig hoor, en sowieso moeten aanpassingen aan de OP trouwens eigenlijk wel permanent kúnnen zijn, vind ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels ik moet kopen voor kinderdag. Die kan weg.
Ja volgens mij was er tegen betaling wel wifi hoor, maar wij waren skeer denk ikquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:55 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat is toch ook een grote organisatie met zulke faciliteiten zou je denken.
Maar het was vast een heel mooie reis
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen.Oh jeugdsentiment. Altijd balen als een band dan zó tegenvalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Correcaminos (correr = rennen en caminos = wegen) is inderdaad de letterlijke vertalingquote:Op woensdag 15 juni 2022 00:00 schreef H_T het volgende:
@:Strani waarom heet de Road Runner-achtbaan in Madrid Correcaminos Bip, Bip? Heet de tekenfilm daar ook zo?
Zo makkelijk ook hé, die fjorden!quote:![]()
Op dinsdag 14 juni 2022 23:45 schreef Guanabana het volgende:
![]()
De frotpoging laat ik graag aan een ander overquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet?![]()
Maar dan moet er dus nog een hele Madridmeet tussen nu en die andere gefrot worden, dat klinkt allemaal wel heel erg ambitieus.
Net zoals mensen die zeggen dat je de finale van het ESF niet hoeft te gaan kijken als Nederland er toch niet in zit. Barbaren, dat zijn hetquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:45 schreef Guanabana het volgende:
![]()
Dat was ik, tussen 2005 en 2012quote:Op woensdag 15 juni 2022 00:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Net zoals mensen die zeggen dat je de finale van het ESF niet hoeft te gaan kijken als Nederland er toch niet in zit. Barbaren, dat zijn het
Jaren terug kreeg ik op een internationale ferry het aanbod dat er internet aanwezig was voor slechts 5 euro nog wat per MBquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja volgens mij was er tegen betaling wel wifi hoor, maar wij waren skeer denk ik(nu vijf jaar later kan ik niet meer zonder denk ik
)
En ja was mooiste reis ooit, echt geweldig
Sommige cruisedingen moet je een beetje op de koop toe nemen, hoewel ik het varen an sich heel leuk vind, maar zoveel moois gezien qua fjorden en verschillende plaatsen.
Ik heb geloof ik vanaf m'n eerste ESF in 1993 alleen die van 1996 grotendeels gemist want toen zat ik met de hele familie in Duitsland en was die avond net de belangrijkste avond van die hele trip.quote:
Hee, jij hier!quote:Op woensdag 15 juni 2022 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik vanaf m'n eerste ESF in 1993 alleen die van 1996 grotendeels gemist want toen zat ik met de hele familie in Duitsland en was die avond net de belangrijkste avond van die hele trip.
Ik dien een officiële klacht in wegens het totaal ontbreken van een metrumquote:Op woensdag 15 juni 2022 00:06 schreef NailQueen het volgende:
We praten na over 2017 maar ik hou voor gezien. Het rijmen is een gedoe. Ik ben moe
De krumpers van Waylon waren een vloek. Deze laatste rijm wordt mede mogelijk gemaakt door Mick's rijmwoordenboek.
Ik ook in 2015quote:
Ben ik nou hier of daar Guana?quote:
Is dat pasta?quote:Op woensdag 15 juni 2022 00:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dien een officiële klacht in wegens het totaal ontbreken van een metrum
En 2015 was een hartstikke leuk jaar, heb Trijntje/Nederland geen moment gemist.quote:Op woensdag 15 juni 2022 00:09 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ook in 2015Toen dat hele Trijntje verhaal kwam heb ik het gewoon niet gekeken, want ik vond Trijntje niks
De volgende keer dat Nederland een keer niet kwalificeert, ga ik gewoon de finale volgen hoor. Ook gewoon omdat ik dankzij dit forum ook gewoon hart krijg voor alle andere hardwerkende artiesten die meedoen.
Nu nog redelijk, maak me wel zorgen om zaterdag.quote:Op woensdag 15 juni 2022 00:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben ik nou hier of daar Guana?
Het is hier (voor mij) prima! Wel warm. Was net eventjes buiten en de temperatuur was weer omhoog gegaan naar 27 graden. En daar?
Nee.quote:
Ja, ik had half wat meegekregen. Je moet zaterdag iets doen én het wordt erg warm?quote:Op woensdag 15 juni 2022 00:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nu nog redelijk, maak me wel zorgen om zaterdag.
Ja precies, die combi is nogal erg kutquote:Op woensdag 15 juni 2022 00:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ik had half wat meegekregen. Je moet zaterdag iets doen én het wordt erg warm?
Even terugzoeken hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2022 00:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja precies, die combi is nogal erg kut
quote:
Misschien heb je wel Dave's syndromequote:Op woensdag 15 juni 2022 00:16 schreef Guanabana het volgende:
Ik kom namelijk letterlijk al jaren niet meer langer dan een minuut buiten als het rond de 30 graden is, dus geen idee wat er gebeurt, misschien smelt ik wel ter plekke.
Mooi jaquote:
Dusss... een soort pasta?quote:Op woensdag 15 juni 2022 00:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee.
Een metrum is zoals je ziet een prettig ritme in een tekst. En ook al rijmt het soms dan niet, het is gewoon beter.
(Waarin in het láátste stuk dus expres álles misgaat, om m'n punt kracht bij te zetten.)
Nice, ik wist het wel.quote:
Degene die hier vannacht is blijven slapen.quote:
Wacht, gaat het zó hard?quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Degene die hier vannacht is blijven slapen.
Dit was iemand anders die kwam overnachten.quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wacht, gaat het zó hard?
Eergisteren wist je nog niet eens wat je zoal aan haar wilde vragen.
Oh jeetje, weet badmintonmeisje dit al?quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit was iemand anders die kwam overnachten.
Nee. Als het een jongen is die hier zou overnachten is het geen probleem, maar als het een meisje is wel?quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh jeetje, weet badmintonmeisje dit al?
Het is pas half 9.quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:28 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen! Ben alweer veel te lang wakker voor een vrije dag
Ik was om half 8 al wakkerquote:
Ik zou denken dat het er in beide gevallen aan zou liggen hoe dat overnachten precies verloopt en hoe wild het er daarbij aan toegaat.quote:Op woensdag 15 juni 2022 08:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee. Als het een jongen is die hier zou overnachten is het geen probleem, maar als het een meisje is wel?
Dat is toch helemaal niet meer van deze tijd joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |