Nergens voor nodig, we kunnen dan gewoon naar Parque Warner Madridquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien moet dan iemand @:Hamlapjes even inseinen dat hij vast begint de Efteling naar Spanje te verhuizen.
Dan kunnen we die dag twee groepjes doen. Een groepje pretpark en een groepje musea.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, we kunnen dan gewoon naar Parque Warner Madrid
Alsof dat hetzelfde is.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, we kunnen dan gewoon naar Parque Warner Madrid
Waarmee?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:29 schreef NailQueen het volgende:
Strani, aan jou de eer om de OP te updaten
Er kan nog wel wat tekst bij.quote:
Moeten we dat soort dingen wel aan een halve Spanjaard overlaten?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:29 schreef NailQueen het volgende:
Strani, aan jou de eer om de OP te updaten
Nee, dus we kunnen het gewoon allebei doenquote:
Niet als we in Madrid zitten.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, dus we kunnen het gewoon allebei doen
Dat is toch nu niet? Of zit ik er hopeloos naast?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:32 schreef Cee het volgende:
Heeft iemand de supermaan al gezien? Hier staan er een stel hufterige bomen voor dus mijn zicht wordt geblokkeerd.
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:32 schreef Cee het volgende:
Heeft iemand de supermaan al gezien? Hier staan er een stel hufterige bomen voor dus mijn zicht wordt geblokkeerd.
Is dat die met de rode cape om?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:32 schreef Cee het volgende:
Een kettingzaag die Stihl heetquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Altijd een optie.
Geen goede optie, wel een optie.
Dan maar Spanje op het ESF van vorig jaar terugkijken. Dat was pas een supermaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:32 schreef Cee het volgende:
Ik weet juist nog niet wat ik moet kopen voor welke dag dan ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels ik moet kopen voor kinderdag. Die kan weg.
En als je dan eindelijk die bomen uit de weg hebt staan er 15 man die maan in elkaar te beuken.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan maar Spanje op het ESF van vorig jaar terugkijken. Dat was pas een supermaan.
Dat was wel een bewust keuze toen ze merknaam kozen jaquote:
Nou ja als het de bomen van Ierland zijn, dan kijk je er makkelijk doorheen en overheen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En als je dan eindelijk die bomen uit de weg hebt staan er 15 man die maan in elkaar te beuken.
Welkom in het Jaar van de Krump.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:38 schreef Guanabana het volgende:
Heb ik nou helemaal het mooie jaar 2017 gemist?
We hebben vanuit ons appartement zowat aan alle kanten zicht maar blijkbaar net niet op waar de maan nu staat.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:32 schreef Cee het volgende:
In 2017 deze woning gekocht en een reis (oke een cruisequote:
Het hoeft niet op dezelfde dag!quote:
Oh, in dat geval!quote:
Ik ook helaas het OG3NE topic gemistquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:38 schreef Guanabana het volgende:
Heb ik nou helemaal het mooie jaar 2017 gemist?
Niet?quote:
Prioriteiten!!!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:45 schreef Guanabana het volgende:
We vertrokken trouwens op de dag van de finale en konden op het schip niet kijkenEn er was geen (gratis) wifi aan boord dus we wisten letterlijk dagen later pas wie er gewonnen had
![]()
Nu zou ik dat allemaal niet meer doen. Beetje ESF missen en geen wifi hebben voor een paar fjorden.
Ik keek dat jaar de finale in een bar in NYC, die zonden het uit en er zat een heel gemêleerd maar weinig enthousiast gezelschap. Geen uitbundige meezingers of -dansers, iedereen zat aandachtig te kijken en netjes te applaudisseren en de grootste reactie kreeg Kroatië.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:45 schreef Guanabana het volgende:
We vertrokken trouwens op de dag van de finale en konden op het schip niet kijkenEn er was geen (gratis) wifi aan boord dus we wisten letterlijk dagen later pas wie er gewonnen had
![]()
Nu zou ik dat allemaal niet meer doen. Beetje ESF missen en geen wifi hebben voor een paar fjorden.
Was je met de Hurtigrutenboot? Ik zou verwachten dat daar toch wel WiFi zou zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:45 schreef Guanabana het volgende:
![]()
En de proletenjas.quote:
2014 was ik bij een slecht concert dat ik zo snel mogelijk wilde verlaten om CATS nog te kunnen zien (dat lukte godzijdank). Nooit meer die stress.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Prioriteiten!!!
Ik zou inmiddels ook de ESF-finale niet meer skippen voor iets anders. Never
Ik vind 2017 qua ESF ook helemaal niet zo boeiend eigenlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik keek dat jaar de finale in een bar in NYC, die zonden het uit en er zat een heel gemêleerd maar weinig enthousiast gezelschap. Geen uitbundige meezingers of -dansers, iedereen zat aandachtig te kijken en netjes te applaudisseren en de grootste reactie kreeg Kroatië.Net voor de puntentelling zijn we terug gegaan naar het hotel en heb ik de rest op een of andere Russische stream verder gekeken.
Ik moest even heel diep nadenken wat Kroatie in 2018 ook alweer inzondquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik keek dat jaar de finale in een bar in NYC, die zonden het uit en er zat een heel gemêleerd maar weinig enthousiast gezelschap. Geen uitbundige meezingers of -dansers, iedereen zat aandachtig te kijken en netjes te applaudisseren en de grootste reactie kreeg Kroatië.Net voor de puntentelling zijn we terug gegaan naar het hotel en heb ik de rest op een of andere Russische stream verder gekeken.
Waar was je?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:50 schreef Cee het volgende:
[..]
2014 was ik bij een slecht concert dat ik zo snel mogelijk wilde verlaten om CATS nog te kunnen zien (dat lukte godzijdank). Nooit meer die stress.
Nee schip van de Holland Amerikalijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:49 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Was je met de Hurtigrutenboot? Ik zou verwachten dat daar toch wel WiFi zou zijn.
Maar op zich wel lekker de winnaar later te weten, dan zijn het eerste gedoe en de eerste meningen al weggeëbt.
2017 noem ik nog steeds de battle of the balladsquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind 2017 qua ESF ook helemaal niet zo boeiend eigenlijkOp een paar landen na vind ik het echt by far het meest “meh” ESF die we hebben gehad in de afgelopen 10 jaar.
Waarvan de winnaar mijn favoriete winnaar van de afgelopen 10 jaar is, leuk contrast wel
Dat is toch ook een grote organisatie met zulke faciliteiten zou je denken.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee schip van de Holland Amerikalijn.
Dat durf ik niet te zeggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |