Boes Boes.quote:
Jaquote:
Al dat groene gewauwel moet gestopt worden.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik wist ook niet zo goed wat ik moest doen, want het alternatief is 5 km omfietsen ofzo
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:36 schreef Meke het volgende:
(Ik ging trouwens door het weiland, maar halverwege bedacht de koe zich en liep zij weer het weiland in, dus uiteindelijk kon ik gewoon doorfietsen)
Bijna een Lance Armstrongetje gedaan dusquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:36 schreef Meke het volgende:
(Ik ging trouwens door het weiland, maar halverwege bedacht de koe zich en liep zij weer het weiland in, dus uiteindelijk kon ik gewoon doorfietsen)
De koe zag jou naar het weiland uitwijken en probeerde je nog snel af te snijden, blijkbaar was jij wendbaarder dan die koe.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:36 schreef Meke het volgende:
Ja ook wel een stukkie lichter denk ikquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De koe zag jou naar het weiland uitwijken en probeerde je nog snel af te snijden, blijkbaar was jij wendbaarder dan die koe.
Denk je?quote:
Ik heb nog nooit een koe op een wegschaal gezien, wellicht zijn ze hol van binnen?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Denk je?![]()
Is dat niet iets wat je met redelijke zekerheid zou moeten kunnen zeggen?
Dat zou misschien wel verklaren waar ze al die stikstof steeds vandaan halen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een koe op een wegschaal gezien, wellicht zijn ze hol van binnen?
Dit inspireerde mij om naar een compilatie van vliegende koeien te gaan kijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een koe op een wegschaal gezien, wellicht zijn ze hol van binnen?
Wel zes, en dan gewoon ertussendoor lopen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:42 schreef BillDauterive het volgende:
@:Meke !! Dat had ik laatst ook. Waren er 6 runderen die nog niet wisten of ze de weg over wilden steken. Uiteindelijk ben ik samen met een Duitse vrouw en haar twee hondjes tussen de runderen heen gelopen (met fiets aan mijn hand).
Is hij de mol mod?quote:
Maar ik had dan weer een Duitse vrouw die dapper meeliep!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel zes, en dan gewoon ertussendoor lopen.![]()
Kijk @:Meke, je had het nog makkelijk met je ene enkele koe.
Jij bent dapperder dan ikquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:42 schreef BillDauterive het volgende:
@:Meke !! Dat had ik laatst ook. Waren er 6 runderen die nog niet wisten of ze de weg over wilden steken. Uiteindelijk ben ik samen met een Duitse vrouw en haar twee hondjes tussen de runderen heen gelopen (met fiets aan mijn hand).
Ik deel mijn shine met niemand liever dan met jouquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar ik had dan weer een Duitse vrouw die dapper meeliep!
Ik heb der nog wel een foto van. Weet je, die ga ik ook nog wel opzoeken en posten. Al wil ik niets van Meke's shine stelen.
Nee hoor, dit is vijf minuten van mijn huisquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Was je weer in mijn dorp? En dat laat je niet even weten?
O dat zou ik nog erger vinden, dat ze dan ook nog bewégenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:55 schreef BillDauterive het volgende:
Hier is mijn koeien-op-de-weg-foto.
[ afbeelding ]
Ik was al teruggefietst, totdat ik dus die ene vrouw tegenkwam die zei dat ze toch echt die kant op moest en liever wilde wachten dan kilometers omlopen. Daar had ze een punt!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:57 schreef Meke het volgende:
[..]
O dat zou ik nog erger vinden, dat ze dan ook nog bewégen
Met darten doen we dan gewoon winner stays on.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 20:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niemand kan me verplichten natuurlijkmaar ik voel wel sociale druk.
Anders zijn ze met zijn drieën op de training en dat is gewoon niet leuk.
Hm bij ons in de familie vinden we het wel heel belangrijk om het ambacht van onze voorouders in stand te houden. Maar goed, heel veel seriemoordenaars zijn er ook niet meer dus wij voorzien wat dat betreft ook wel in een behoeftequote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:57 schreef Meke het volgende:
Ik mag dan wel een boerenkleindochter zijn, maar die boerderij was al lang en breed verkocht voor ik geboren werd
Op de Veluwe is onze wandelroute weleens geblokkeerd door van die Schotse Hooglanders (of vergelijkbare enorme dieren) op de weg. Toen zijn we toch maar even via een andere weg gegaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:57 schreef Meke het volgende:
[..]
O dat zou ik nog erger vinden, dat ze dan ook nog bewégen
Dat wordt lastig maar ik kan je vertellen dat het vandaag bij Helios tegen Trans in de Onder-19 competitie van Estland aardig in de buurt kwam, 0-8.quote:
Ik moest even 2 keer kijken voordat ik die koe zag. Ik heb ook mijn bril niet op hequote:Op dinsdag 14 juni 2022 21:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is vijf minuten van mijn huis
Het aantal ballen dat ik miste. In de zin van dat ik ze gewoon echt niet raaktequote:
Ja maar daar wordt vaak ook wel voor gewaarschuwd toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op de Veluwe is onze wandelroute weleens geblokkeerd door van die Schotse Hooglanders (of vergelijkbare enorme dieren) op de weg. Toen zijn we toch maar even via een andere weg gegaan.
Je hebt ze verdiend. Goed gedaan!!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het aantal ballen dat ik miste. In de zin van dat ik ze gewoon echt niet raakte![]()
Ik was echt kosmisch slecht. Maar mu lig ik wel als een papzak maar dan zwetend, kaasblokjes en chips te snaaien
Ja hij lijkt ook wel een beetje gefotoshoptquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik moest even 2 keer kijken voordat ik die koe zag. Ik heb ook mijn bril niet op he
Ik heb daar 16 jaar gewoond maar heb nog nooit iemand gewaarschuwd voor Schotse Hooglandersquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar daar wordt vaak ook wel voor gewaarschuwd toch?
Die lopen bij ons achter de tuinquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op de Veluwe is onze wandelroute weleens geblokkeerd door van die Schotse Hooglanders (of vergelijkbare enorme dieren) op de weg. Toen zijn we toch maar even via een andere weg gegaan.
Die zijn hartstikke lief.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
quote:
Ik moet hier elke donderdagavond van zeven tot elf waarschuwen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb daar 16 jaar gewoond maar heb nog nooit iemand gewaarschuwd voor Schotse Hooglanders
Bedankt voor de waarschuwing!quote:
Moet er wel bij zeggen dat dit jaren 80 en 90 is en het toen nog gewoon als grappig werd gezien als randstedelingen achterna gezeten werden door de lokale fauna. Of nou ja, nu nog steeds maar tegenwoordig krijg je dan als regio direct negatieve reviews...quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:10 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik moet hier elke donderdagavond van zeven tot elf waarschuwen.
Ik ben een keer aangevallen door een schaapjequote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
quote:
Zo stond ik er vanmiddag ook bijquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goh, verwacht je ook niet in de Achterhoek.
Die waarschuwing hadden wij niet nodigquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar daar wordt vaak ook wel voor gewaarschuwd toch?
Janssen en Janssen bij AZ.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:15 schreef Meridiaan het volgende:
Vincent Janssen, fijn dat ie prima speelde. Volgend seizoen lekker naar AZ.
Nee, in Zwitserland wemelt het ook van de waarschuwingen voor moederkoeien die hun kalfjes willen beschermen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben een keer aangevallen door een schaapjetoen het pad door de wei liep.
Verder ook wel tussen koeien, Schotse Hooglanders en paarden gewandeld. Ik ben er niet dol op. Dieren blijven onvoorspelbaar.
Gelukkig is Oud-Zeeland er wel bij.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:16 schreef Strani het volgende:
Overigens leuk om te vermelden dat Costa Rica zojuist het deelnemersveld voor het WK heeft volgemaakt.
Van Nieuw Zeeland nemen we helaas afscheid. Het was een mooi land.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Italianen kunnen ook niets he. Ja een beetje zingen en een beetje koken maar daar houd het ook wel bij opquote:
Sprinten kunnen ze ook wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die Italianen kunnen ook niets he. Ja een beetje zingen en koken maar daar houd het ook wel bij op
Met die huilende Brazilianen. Dat was stiekem best mooi toen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:19 schreef Strani het volgende:
Weer een ouderwetse blitzkrieg a la Duitsland vs. Brazilië.
Koekoekquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:18 schreef Meridiaan het volgende:
Zal ze leren zo'n matig ESF te organiseren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
7-1 uiteindelijk. Ja dat was zeker mooiquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:20 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Met die huilende Brazilianen. Dat was stiekem best mooi toen.
7-0 toch?
Inderdaad, in Oostenrijk ook. Ik wil geen ruzie met zo’n groot beestquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, in Zwitserland wemelt het ook van de waarschuwingen voor moederkoeien die hun kalfjes willen beschermen.
Zo veel haat...quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:20 schreef Em31 het volgende:
Zou wel leuk zijn als Engeland en Frankrijk degraderen
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Liever Hongarije maarja die moet het blijkbaar weer goed doen.
De scheidsrechter is (net als zaterdag) ook wat pietluttig.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:22 schreef Meridiaan het volgende:
Het valt mij best mee qua spel trouwens. Wel relatief veel overtredingen.
Nations League, 'oefenwedstrijd' competitiequote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:22 schreef NailQueen het volgende:
Maar wacht. Italië was toch al uitgeschakeld voor het WK? (Losers) Of is dit een ander wedstrijd? (Nog steeds losers)
Jeroen heeft het gezegd, dus beter schieten ze op.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat wordt lastig maar ik kan je vertellen dat het vandaag bij Helios tegen Trans in de Onder-19 competitie van Estland aardig in de buurt kwam, 0-8.
Geweldige stad! Heb je specifieke plannen of ga je je nog verdiepen? Er is daar zo veel te zien en te doenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
Oh oh! Ik heb een vakantie geboekt van de week. Naar Engeland, specifieker Londen.
Het lijkt inderdaad wel of ze van tevoren getipt zijn of zoquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:23 schreef Em31 het volgende:
Je hoort elke keer als ze in de buurt zijn van de goal de fotografen als een gek klikken
Ja grappig maar als je het eenmaal hoort word je GEK!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad wel of ze van tevoren getipt zijn of zo
Wij zijn je dan ook allen zeer dankbaar voor je mededelingquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja grappig maar als je het eenmaal hoort word je GEK!
Ook daar geen Stones-optreden meer dus.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Tevens rood bij Engeland. Stones met twee keer geel.
Dan kan ie zich niet nóg een keer aan dezelfde stone storen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Tevens rood bij Engeland. Stones met twee keer geel.
We zijn hier positief of wegwezenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:27 schreef Strani het volgende:
Nee, wereldkampioen worden we niet als ik dit zo bekijk.
Wie wel?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:27 schreef Strani het volgende:
Ja ben al eerder geweest! Dus de standaard toeristendingen slaan we grotendeels over!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:23 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Geweldige stad! Heb je specifieke plannen of ga je je nog verdiepen? Er is daar zo veel te zien en te doen
Dit hoort vast bij de tactiek van Van Gaalquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:27 schreef Strani het volgende:
Misschien als we Gakpo cancellen?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:27 schreef Strani het volgende:
Is dat pasta?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:30 schreef Strani het volgende:
Italië met een eretreffer door de onaantrekkelijk genaamde Gnonto.
Hey welkom bij de club van London-bezoekers! Wil je ook een button?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
Oh oh! Ik heb een vakantie geboekt van de week. Naar Engeland, specifieker Londen.
Leukquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
Nou nouquote:
Ik ben in april geweest. Grotendeels de toerist uitgehangen. Maar ik heb immersive theaterdingen gedaan van dr Who, ze bieden nog veel meer aan https://www.designmynight(...)ve-theatre-in-londonquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja ben al eerder geweest! Dus de standaard toeristendingen slaan we grotendeels over!![]()
We zitten in Shoreditch, da's tegenwoordig ook wel een interessante wijk. Verder moet ik nog verdiepen in wat exact, maar heb wel wat ideeën.
Maar als je nog tips hebt, gooi ze op me.![]()
West End Show kijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja ben al eerder geweest! Dus de standaard toeristendingen slaan we grotendeels over!![]()
We zitten in Shoreditch, da's tegenwoordig ook wel een interessante wijk. Verder moet ik nog verdiepen in wat exact, maar heb wel wat ideeën.
Zolang Blind en De Ligt niet in de verdediging staan kunnen ze best aardig spelen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:36 schreef Strani het volgende:
Ik vind ons er goed uit zien voor het WK hoor, titelkandidaten
Leuke suggesties! Ik neem ze mee.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:35 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik ben in april geweest. Grotendeels de toerist uitgehangen. Maar ik heb immersive theaterdingen gedaan van dr Who, ze bieden nog veel meer aan https://www.designmynight(...)ve-theatre-in-london
Je kan ook dingen doen als de Crystal Maze, van die spellen, daar heb je ook veel van in London.
Ik heb verder heerlijk in het zonnetje gelegen in Hyde Park, musicals en theater gezien, concert in the Royal Albert Hall gezien: toeristendingen dus.
En ik was naar de Royal Observatory. In dat gebied hadden ze ook een Astrophotographytentoonstelling. Geen idee of dat er nog is, maar als je er van houdt vond ik het die paar pond helemaal waard.
quote:
Bijna dubbele cijfersquote:
Ja! Vorige keer ook gedaan, maar ga zeker weer naar west end.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:36 schreef H_T het volgende:
[..]
West End Show kijkenIk heb me uitstekend vermaakt met The comedy about a bank robbery
quote:
Geen medaillequote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:39 schreef Em31 het volgende:
Ook lullig als je geen minuten hebt gemaakt deze 4 wedstrijden
Ja, @Strani en ik hadden onze voetbalschoenen al klaargezet.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:39 schreef Em31 het volgende:
Ook lullig als je geen minuten hebt gemaakt deze 4 wedstrijden
Spanje hoeft vanavond niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, @:strani en ik hadden onze voetbalschoenen al klaargezet.
Maar wat spelen ze klaar op het songfestival, nou?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Wales is ook geen San Marino hè. Staan ook gewoon op het WK.
Ja die Balet flinkquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:41 schreef blackswangreen het volgende:
Dat shot van Bale ook, die zag je echt denken: godverdomme, weer!
In de buurt van het theaterdistrict heeft Brew Dog een eigen pub. Die maken best lekker bier en hopelijk kunnen ze ook een beetje kokenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja! Vorige keer ook gedaan, maar ga zeker weer naar west end.
Qatar, Ecuador en Senegal en dat soort landen ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja Camden! Dat hebben we de vorige keer niet kunnen doen, dus dat sowieso.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:42 schreef H_T het volgende:
[..]
In de buurt van het theaterdistrict heeft Brew Dog een eigen pub. Die maken best lekker bier en hopelijk kunnen ze ook een beetje koken![]()
Als je voor weinig wil eten dan heeft een Wetherspoons misschien een leuke aanbieding. Daar zijn er in elk geval genoeg van.
En je kan natuurlijk naar M&M's World! Of naar Camden Town en daar een broodje worst van een halve meter eten en naar vintage dingen kijken
Je hebt me al gewaarschuwd voor de Schotse Hooglanders Straanquote:
Daar gaan we het nog lastig genoeg mee krijgen hoor (Qatar uitgezonderd). Nederland heeft het lastiger met matige ploegen dan met goede. Net als veel (sub)toplanden.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Qatar, Ecuador en Senegal en dat soort landen ook.
Ja vooruit maar Wales heeft de Europese kwalificatie overleefd.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Qatar, Ecuador en Senegal en dat soort landen ook.
Wie is er niet bij op het WKquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja én San Marino dus hè.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:44 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Wie is er niet bij op het WK![]()
![]()
Nieuw-Zeeland en Peru
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ok, ik zie wat jullie aan het doen zijn. Jullie proberen me heel subtiel een bepaald liedje op te zettenquote:
Deels wel. Maar over het algemeen worden dat soort wedstrijden wel gewonnen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Daar gaan we het nog lastig genoeg mee krijgen hoor (Qatar uitgezonderd). Nederland heeft het lastiger met matige ploegen dan met goede. Net als veel (sub)toplanden.
Vandaar de 5-2 van Duitslandquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Daar gaan we het nog lastig genoeg mee krijgen hoor (Qatar uitgezonderd). Nederland heeft het lastiger met matige ploegen dan met goede. Net als veel (sub)toplanden.
Royal Albert Hall, Picadilly Circus, Harrods, Windsor Castle, Covent Garden. Om maar een paar te noemenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland moet morgen toch nog?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:44 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Wie is er niet bij op het WK![]()
![]()
Nieuw-Zeeland en Peru
Nee die liggen er al uit. Alle landen zijn nu bekend.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland moet morgen toch nog?
Als land moeten ze wel dóór, als je dat bedoelt. Maar het zal moeilijk zijn voor ze.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaag verloren.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Als land moeten ze wel dóór, als je dat bedoelt. Maar het zal moeilijk zijn voor ze.
Mulan Rougequote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:35 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik ben in april geweest. Grotendeels de toerist uitgehangen. Maar ik heb immersive theaterdingen gedaan van dr Who, ze bieden nog veel meer aan https://www.designmynight(...)ve-theatre-in-london
Je kan ook dingen doen als de Crystal Maze, van die spellen, daar heb je ook veel van in London.
Ik heb verder heerlijk in het zonnetje gelegen in Hyde Park, musicals en theater gezien, concert in the Royal Albert Hall gezien: toeristendingen dus.
En ik was naar de Royal Observatory. In dat gebied hadden ze ook een Astrophotographytentoonstelling. Geen idee of dat er nog is, maar als je er van houdt vond ik het die paar pond helemaal waard.
We beginnen met Senegal gelukkig wel met de lastigste tegenstander. Tegen die andere twee mag er weinig misgaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Je hebt hier in m'n dorp vrij veel Senegalese straatverkopers en het trashtalken is nu al begonnen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We beginnen met Senegal gelukkig wel met de lastigste tegenstander. Tegen die andere twee mag er weinig misgaan.
Ik ook, heerlijk dat je toch aan punten denkt en ondertussen hoopt dat een Engeland ofzo toch degradeertquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:44 schreef BillDauterive het volgende:
Ik houd van die Nations LeaguePrachtige competitie.
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee die liggen er al uit. Alle landen zijn nu bekend.
Aha, dat had ik nog even gemist.quote:
Aaaaaaaaaaand jinxed it!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
We beginnen met Senegal gelukkig wel met de lastigste tegenstander. Tegen die andere twee mag er weinig misgaan.
Het zijn de 16 beste landen in Europa en dan vind ik het vooral belangrijk dat wij niet degraderen. Dat een Engeland en misschien wel een Frankrijk wel degraderen, maakt het des te knapper dat wij er weer in blijvenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ook, heerlijk dat je toch aan punten denkt en ondertussen hoopt dat een Engeland ofzo toch degradeert
Nou zijn deze wedstrijden niet echt representatief omdat ze nu met hele andere verdedigers speelden. Waarbij Martins Indi en Teze natuurlijk niet in Oranje thuishoren. En de Ligt van de toppers ook nog eens de zwakte is.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:50 schreef blackswangreen het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat Nederland er zelfs in zo'n verdedigend systeem (tenminste, dat heet het te zijn) er achterin alsnog als een ongeorganiseerde gatenkaas uitziet. Wales doet dat veel beter.
Jaquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:49 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat klinkt als een interessante combinatie van musicals
Ja, Van Dijk is wel onze beste speler natuurlijk. Bij Liverpool ook, hij lijkt eigenlijk niks bijzonders te doen maar zonder Virgil verliest Liverpool de helft van de wedstrijden (bij wijze van).quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou zijn deze wedstrijden niet echt representatief omdat ze nu met hele andere verdedigers speelden. Waarbij Martins Indi en Teze natuurlijk niet in Oranje thuishoren. En de Ligt van de toppers ook nog eens de zwakte is.
Maar je punt blijft nog wel van toepassing aangezien ze ook met de beste verdedigers vaak nog de gekste goals en kansen tegen krijgen.
Laatste keer dat ik in Londen was ben ik naar die twee (drie) voorstellingen gegaan! Alle twee/drie aanraders!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:54 schreef Meke het volgende:
[..]
JaIk zie het ook nog niet zo goed voor me.
Ik wil ook graag naar London en dan naar Harry Potter en Hamilton in elk geval![]()
(En dan zonder dat Zij-die-niet-genoemd mag worden er financieel profijt van heeft, alstublieftdankuwel)
Ooh ja @IJsbeer ik heb ook de tour door de studio’s gedaan van HP, vond ik ook geweldig. Maar die heb je wellicht al gezienquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:54 schreef Meke het volgende:
[..]
JaIk zie het ook nog niet zo goed voor me.
Ik wil ook graag naar London en dan naar Harry Potter en Hamilton in elk geval![]()
(En dan zonder dat Zij-die-niet-genoemd mag worden er financieel profijt van heeft, alstublieftdankuwel)
Van Dijk is heel erg goed ja. Je merkt ook zeker dat de verdediging (eigenlijk het hele team) er op vooruit gaat. Maar ook hij speelt in Oranje wel een flink stuk minder goed dan bij Liverpool. Terwijl De Vrij prima mee zou kunnen bij Liverpool, dus dat is het ook niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, Van Dijk is wel onze beste speler natuurlijk. Bij Liverpool ook, hij lijkt eigenlijk niks bijzonders te doen maar zonder Virgil verliest Liverpool de helft van de wedstrijden (bij wijze van).
De Ligt is inderdaad wel triest om te zien, die is voetballend niet bepaald beter geworden.
Ja dat dacht ik alquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik in Londen was ben ik naar die twee (drie) voorstellingen gegaan! Alle twee/drie aanraders!
Gemiste kans om het woord ‘eivol’ niet te gebruiken.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:59 schreef Meridiaan het volgende:
The Cursed Child van HP had ik ook graag heen gegaan, maar ik was met Pasen en dus zat het stampvol.
Ja ik ga met een enorme Harry Potter dan die er al eens geweest is. En het liefst nogmaals zou gaan, maar voor mij hoef tdat niet zo nodig.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:57 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ooh ja @:ijsbeer ik heb ook de tour door de studio’s gedaan van HP, vond ik ook geweldig. Maar die heb je wellicht al gezien
Hamilton speelt ook nog in Londen
Ik wil ooit nog wel eens naar Madrid ja. Schijnt een hele leuke stad te zijn. Maar dat zal niet op de korte termijn zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:58 schreef Strani het volgende:
Heeft iemand hier toevallig zin om naar Madrid te gaan? Ik wil er graag weer eens naar toe en dan een paar musea bezoeken.
Theo Janssen?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:01 schreef Strani het volgende:
Ik vind het zo hoopgevend om te zien dat ik het lichaam heb van een voormalig profvoetballer.
Nee oké nou ja als jij dan écht niet kan, doe dan (met frisse tegenzin mijnerzijds) maar een vrouw.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik wil ooit nog wel eens naar Madrid ja. Schijnt een hele leuke stad te zijn. Maar dat zal niet op de korte termijn zijn.
Denk dat Van Dijk ook belangrijk is als aanvoerder. Schreeuwt ook constant naar alles en iedereen, is toch heel anders nu.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van Dijk is heel erg goed ja. Je merkt ook zeker dat de verdediging (eigenlijk het hele team) er op vooruit gaat. Maar ook hij speelt in Oranje wel een flink stuk minder goed dan bij Liverpool. Terwijl De Vrij prima mee zou kunnen bij Liverpool, dus dat is het ook niet.
Jij denkt dat @Em31 met jou naar Madrid wil? Gelachenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee oké nou ja als jij dan écht niet kan, doe dan (met frisse tegenzin mijnerzijds) maar een vrouw.
Peter Crouch?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:01 schreef Strani het volgende:
Ik vind het zo hoopgevend om te zien dat ik het lichaam heb van een voormalig profvoetballer.
Ja wat ik ook zeg, ze gaan beter spelen met hem. Maar verdedigend vind ik hem alsnog niet altijd vrijuit gaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Denk dat Van Dijk ook belangrijk is als aanvoerder. Schreeuwt ook constant naar alles en iedereen, is toch heel anders nu.
Ik denk dat Em niet naar Madrid wil, niet met mij naar een willekeurige stad wil en gewoon überhaupt niet met mij wil.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij denkt dat @:Em31 met jou naar Madrid wil? Gelachen
Ik kan dan helaas nietquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij denkt dat @:Em31 met jou naar Madrid wil? Gelachen
Ik mag niet afspreken met enge mannetjes van het internetquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat Em niet naar Madrid wil, niet met mij naar een willekeurige stad wil en gewoon überhaupt niet met mij wil.
Als hij in Madrid zit, kun jij wel eindelijk Valencia bezoeken. Dan is dat ook eens veilig.quote:
Nee, daarom zorg ik altijd dat ik onverwacht op bezoek kom, dan treft jou geen blaamquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik mag niet afspreken met enge mannetjes van het internet
Lijkt me heel mooi. Valencia en Sevilla zou ik ook nog wel willen bezoeken.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:58 schreef Strani het volgende:
Heeft iemand hier toevallig zin om naar Madrid te gaan? Ik wil er graag weer eens naar toe en dan een paar musea bezoeken.
Madrid is een prachtige stad en een aanrader!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:58 schreef Strani het volgende:
Liever ook één persoon hoor. Anders wordt het ongemakkelijk. Maar Valencia is wel serieus de moeite waard jaquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lijkt me heel mooi. Valencia en Sevilla zou ik ook nog wel willen bezoeken.
Maar ik verwacht niet dat we op korte termijn die kant op gaan.
Ik ben er vaker geweest maar nog niet naar de musea. En bier drink ik tegenwoordig wel weer maar inderdaad niet per se craft.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Madrid is een prachtige stad en een aanrader!Ze hebben er ook veel goede craft bieren, al is dat niet aan jou besteed.
Dit onthoud ik Strani.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:58 schreef Strani het volgende:
Ik ben er 1x geweest en heb het Prado bezocht. ijs_beer gaat misschien wel met je mee! Dat zou leuk zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben er vaker geweest maar nog niet naar de musea. En bier drink ik tegenwoordig wel weer maar inderdaad niet per se craft.
Ik ben net in Sevilla geweest, zeker aan te raden. Wel even wachten tot t niet meer zo heet is. Maar hele mooie gebouwen, paleizen en kerken. En heel lekker en goedkoop eten. Ik mis de tapas...quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lijkt me heel mooi. Valencia en Sevilla zou ik ook nog wel willen bezoeken.
Maar ik verwacht niet dat we op korte termijn die kant op gaan.
Staat Mestalla nog overeind?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Liever ook één persoon hoor. Anders wordt het ongemakkelijk. Maar Valencia is wel serieus de moeite waard ja
Chiellini missen ze erg. Plus dat Spinazzola er bijna een jaar uit lag. En verder hebben ze nogal gerommeld met de selecties. Al speelde Italië eigenlijk nog best prima tot de laatste wedstrijden in de poule. Pas daarna zijn ze opeens heel ver afgetakeld.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:06 schreef Em31 het volgende:
Bijna een wonder dat Italië vorig jaar nog Europees kampioen werd
Ik kan me slechter gezelschap voorstellen inderdaadquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben er 1x geweest en heb het Prado bezocht. ijs_beer gaat misschien wel met je mee! Dat zou leuk zijn
Het lijkt mij inderdaad een mooie bestemming voor april/mei ofzoquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:08 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik ben net in Sevilla geweest, zeker aan te raden. Wel even wachten tot t niet meer zo heet is. Maar hele mooie gebouwen, paleizen en kerken. En heel lekker en goedkoop eten. Ik mis de tapas...
Ik hou me altijd aanbevolen als je zo tot wanhoop bent gedreven en kop of munt ook geen optie is dat je “doe dan maar Ceeneke” roept. Madrid lijkt me een mooie stad. Zit dat ook in Shalalie?quote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:58 schreef Strani het volgende:
Echt, zelfde team maar het lijkt nergens meer opquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:06 schreef Em31 het volgende:
Bijna een wonder dat Italië vorig jaar nog Europees kampioen werd
Sevilla lijkt mij ook mooi. En tapas zijn altijd goedquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:08 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik ben net in Sevilla geweest, zeker aan te raden. Wel even wachten tot t niet meer zo heet is. Maar hele mooie gebouwen, paleizen en kerken. En heel lekker en goedkoop eten. Ik mis de tapas...
Ja idd, al kun je er ook prima in de winter heen. Vaak nog 18 graden en genoeg leuke barretjes om binnen te vertoeven.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het lijkt mij inderdaad een mooie bestemming voor april/mei ofzo
quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hou me altijd aanbevolen als je zo tot wanhoop bent gedreven en kop of munt ook geen optie is dat je “doe dan maar Ceeneke” roept. Madrid lijkt me een mooie stad. Zit dat ook in Shalalie?
Joh echt? Wat grappig! Amunt dan maarquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:10 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Daar zou ik dan nog heen willen. Ik heb Valencia CF jarenlang heel intensief gevolgd.
Als ik hier een keer een weekje weg kon, had ik graag met je meegegaan! Madrid is een prachtige stad waar ik zeker wel een keer weer heen wil. Misschien over een aantal jaar wel weerquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan me slechter gezelschap voorstellen inderdaad
En ja, ik wil naar het Prado en naar het Thyssen.
Dat overkomt mij ook wel eens.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:07 schreef Arizona het volgende:
Ik heb ondertussen wat posts gemist zie ik
Heel mooi, veel Moorse gebouwen die ze na het einde van het Moorse rijk niet hebben afgebroken maar gewoon zijn blijven gebruiken.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sevilla lijkt mij ook mooi. En tapas zijn altijd goed
Nee nog niet!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als ik hier een keer een weekje weg kon, had ik graag met je meegegaan! Madrid is een prachtige stad waar ik zeker wel een keer weer heen wil. Misschien over een aantal jaar wel weer
Ik vond zelf de Templo de Debod erg mooi, maar die heb je vast wel gezien!
Ach waarom ook nietquote:Op dinsdag 14 juni 2022 22:58 schreef Strani het volgende:
Ah dat clublied ken ik ook nogquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Joh echt? Wat grappig! Amunt dan maarEn ja, daar een wedstrijd kijken is een hele bijzondere ervaring
Jullie doen er wellicht verstandig aan om als groep een bus te charteren vanuit Nederland en dan ontmoet ik jullie in Madridquote:
Mooiquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:12 schreef Strani het volgende:
@:meridiaan deze had ik een paar jaar geleden genomen, voor aanvang van een wedstrijd:
[ afbeelding ]
Haha nee klopt, maar dat was inderdaad een fantastische tijd voor de club. Mendieta, Aimar, Albelda, Ayala, Carew, etc. etc.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:14 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ah dat clublied ken ik ook nog![]()
Kwam vooral door Gaizka Mendieta, en ben daarna lang blijven hangen. Ze zien spelen tegen Groningen als een oefenwedstrijd in het voordringen, tegen Ajax en PSV.
Tegenwoordig is het niet veel meer, geloof ik. Ik was blijkbaar een successupporter
Oh wauw, mooie foto zegquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:12 schreef Strani het volgende:
@:meridiaan deze had ik een paar jaar geleden genomen, voor aanvang van een wedstrijd:
[ afbeelding ]
Het wordt tijd dat Spanje het songfestival gaat winnen, want de ESF'ers willen er wel heenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie doen er wellicht verstandig aan om als groep een bus te charteren vanuit Nederland en dan ontmoet ik jullie in Madrid
De gemeente legt momenteel flink veel druk op de eigenaren om dat inderdaad eens te doen, maar het blijft een lachwekkende soap.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
MooiHoe staat het eigenlijk met Nou Mestalla, gaan ze dat nou nog eens afbouwen?
Ik kan me geen varken aan het spit herinneren in dat nummerquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hou me altijd aanbevolen als je zo tot wanhoop bent gedreven en kop of munt ook geen optie is dat je “doe dan maar Ceeneke” roept. Madrid lijkt me een mooie stad. Zit dat ook in Shalalie?
Santiago Cañizares vond ik toen wel een topper! Met zijn blonde harenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee klopt, maar dat was inderdaad een fantastische tijd voor de club. Mendieta, Aimar, Albelda, Ayala, Carew, etc. etc.
Hoe kan ik die vergeten, inderdaad!!quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Santiago Cañizares vond ik toen wel een topper! Met zijn blonde haren
Jaaa idd! Het is ruim tien jaar terug, maar ik herken ze nog. Aimar was het nieuwe wonderkind destijds.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee klopt, maar dat was inderdaad een fantastische tijd voor de club. Mendieta, Aimar, Albelda, Ayala, Carew, etc. etc.
“Misschien een hele dronken Brit. Daar in een goot in mooi Madrid.”quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan me geen varken aan het spit herinneren in dat nummer
Aan de ene kant leuk, aan de andere kant denk ik aan hoe de Italianen het dit jaar deden, dan vrees ik dat de Spanjaarden het niet veel beter gaan doenquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Spanje het songfestival gaat winnen, want de ESF'ers willen er wel heen
Ook een zeer markant figuur idd, met soms rare capriolen. Met zijn parfum.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Santiago Cañizares vond ik toen wel een topper! Met zijn blonde haren
Objectief gezien wel wát beter hoor denk ik. Niet zoals in Nederland maar de Spanjaarden zijn een stuk minder chaotisch dan Italië.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aan de ene kant leuk, aan de andere kant denk ik aan hoe de Italianen het dit jaar deden, dan vrees ik dat de Spanjaarden het niet veel beter gaan doen
Slechter kan dan ook nietquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Objectief gezien wel wát beter hoor denk ik. Niet zoals in Nederland maar de Spanjaarden zijn een stuk minder chaotisch dan Italië.
Ik denk dat de Spanjaarden qua organisatie wel beter kunnen maar veel fans zijn echt zo vermoeiend. En daar is het dan bezaaid mee.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aan de ene kant leuk, aan de andere kant denk ik aan hoe de Italianen het dit jaar deden, dan vrees ik dat de Spanjaarden het niet veel beter gaan doen
Hij stonk naar bier en ik wist pas toen hoeveel een man eig'lijk kotsen konquote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:17 schreef Cee het volgende:
[..]
“Misschien een hele dronken Brit. Daar in een goot in mooi Madrid.”
Oké de volgende meeting is in Madrid. Dat staat nu zwart op wit.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie doen er wellicht verstandig aan om als groep een bus te charteren vanuit Nederland en dan ontmoet ik jullie in Madrid
Rijmt.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oké de volgende meeting is in Madrid. Dat staat nu zwart op wit.
Misschien moet dan iemand @Hamlapjes even inseinen dat hij vast begint de Efteling naar Spanje te verhuizen.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Oké de volgende meeting is in Madrid. Dat staat nu zwart op wit.
Chiesa is ook geblesseerd. Dat was wel een beetje de man op het EK.quote:Op dinsdag 14 juni 2022 23:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Chiellini missen ze erg. Plus dat Spinazzola er bijna een jaar uit lag. En verder hebben ze nogal gerommeld met de selecties. Al speelde Italië eigenlijk nog best prima tot de laatste wedstrijden in de poule. Pas daarna zijn ze opeens heel ver afgetakeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |